Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z odpalaniem


egr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam  kolegów.  

 

jestem  użytkownikiem  murano 2  3.5  2014 rok  

 

od  jakiegoś  czasu  mam problem z  odpalaniem  silnika  

 

po naciśnięciu  start  silnik  nie  wchodzi prawidłowo  na wolne obroty  dławi   się  tak  jakby nie  pracowały  wszystkie cylindry trwa  to  mniej więcej   10  sekund 

 

dzisiaj  byłem w  serwisie   komputer  nic  nie wykazał  

 

proszę  o  pomoc  może  ktoś  miał  podobny  problem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie benyna i to na gwarancji powinno być, chyba że się mylę. Rozumiem że później auto już normalnie pracuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam 

to   jest  benzyna :)  bez  gazu  

po  upływie  około 10  sekund  silnik  pracuje  normalnie  

przejechałem  około  5tys kilometrów  

w sobote byłem na  pierwszym  przeglądzie  gwarancyjnym  (serewisy  mam  co  5tys )  

mówiem "fachowcom"o problemie  ale nic  nie znależli

problem  pojawiał  się  gdy temperatura zewnętrzna była  w  granicach  -15 

diagnostyka  nic  nie  wykazała  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzałeś rezystancje przewodów wysokiego napięcia i świece??

moim zdaniem świece trzeba wymienić. Albo chociaż wykręcić i zobaczyć organoleptyczne :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wszystko jest    możliwe  świece  mogły  ulec  uszkodzeniu  

a co do przewodów  to   chyba  są  cewki zapłonowe  nakładane  na świece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw trzeba odczytać błędy z komputera (najprościej w serwisie), albo z autodiagnostyki samochodu.

 

Jeśli to jest nowe auto, to żadne swiece, cewki itp.

Swiece mają prawo zacząć się psuć po ok 150- 170 tyś km.

Cewki tak samo.

Możliwy niekontakt lub niedokręcona porządnie obejma w układzie dolotowym powietrza.

To możesz sprawdzić sam oglądając i poruszając wszystkimi gumowymi króćcami.

Odżałuj "te pare dolców" - chyba, że masz gwarancję.

Jeśli w pobliżu nie masz autoryzowanego Nissana jedź dalej, koniecznie do serwisu, który ma autoryzowane oprogramowanie.

Tego auta nie da się naprawiać "młotkiem"

 

Pozdrawiam serdecznie wkar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw trzeba odczytać błędy z komputera (najprościej w serwisie), albo z autodiagnostyki samochodu.

 

 

 

 

 

dzisiaj  byłem w  serwisie   komputer  nic  nie wykazał  

 

 

 

to tak odnośnie tego co zrobił zainteresowany :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sobote byłem na  pierwszym  przeglądzie  gwarancyjnym  (serewisy  mam  co  5tys )  

mówiem "fachowcom"o problemie  ale nic  nie znależli

problem  pojawiał  się  gdy temperatura zewnętrzna była  w  granicach  -15 

diagnostyka  nic  nie  wykazała  

 

uważasz, że pojechał do serwisu Boscha??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam serwisów w Chicago, ale na wschodnim wybrzeżu serwis Murano może prowadzić inna firma.

Jeżeli był to serwis Nissana to nie miałbym do niego też zaufania po przeglądzie, który nie zdiagnozował takiej usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam  

 byłem  w autoryzowanym serwisie nissan 

podczas  przeglądu byłem przy  samochodzie  serwisant  nie zdjagnozował  błędów 

sprawdzę jeszcze  dolot  powietrza  i dam  znać  

problem pojawiał  się  w  niskich  temperaturach 

teraz  jest  cieplej  i po problemie  

a gdyby nawalił czujnik  temperatury  to  komputer diagnostyczny   mógłby to  pominąć ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

problem pojawiał  się  w  niskich  temperaturach 

teraz  jest  cieplej  i po problemie  

a gdyby nawalił czujnik  temperatury  to  komputer diagnostyczny   mógłby to  pominąć ?  

 

czy to jest problem tylko jak silnik jest zimny?? czy cały czas nawet gasząc silnik i zaraz odpalając??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. W przypadku uszkodzenia jakegokolwiek elementu w osprzęcie silnika pozostaje info w komputerze.

Ogólnie, przy błędach zapłonu, błędach przepływu powietrza itp., które pojawiają się sporadycznie,

po kilku poprawnych uruchomieniach błąd jest wykasowywany.

Najczęściej tylko z rejestru błędów tymczasowych. W historii mogą jednak zostawać (zaleźy od kategorii).

 

Ja miałem podobną usterkę.

Silnik po trudnym odpaleniu na mrozie chodził bardzo nierówno. Po chwili pracował idealnie.

Trwało to prawie całą zimę, aż któregoś razu po ruszeniu i bezpośrednim wpadnięcu w jakąś dziurę

nierówna praca i dygot silnika pozostał na stałe uniemożliwiając dalszą jazdę.

 

Nie miałem wtedy że sobą skanera.

Była noc i kiepska pogoda.

Musiałem zostawić auto na drodze i wkurzony liczyłem ile wydam na holowanie.

 

Auto stało kilka dni. W końcu przyjechałem że skanerem, ale zanim go podłączyłem postanowiłem

spojrzeć pod maskę. Okazało się, że spadł króciec za przepływomierzem ( na tym wyboju).

Gdybym nie wpadł w dziurę, to jeździł bym na poluzowanym pewnie dalsze pół roku.

 

Okazało się, že była to "pamiątka" po wizycie w warsztacie.

Skaner nie pokazał błędu. Komputer wywalił go z obu rejestrów.

 

Pomyślałem więc sobie, że u kolęgi mógł wystąpić podobny błąd.

 

Pozdrawiam wkar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam  

sprawdziłem dolot  wszystko  wygląda ok  

jest  cieplej silnik  odpala  bez  problemów  

bardzo  dziekuje za pomoc  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...