omn Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Cześć koledzy, Zauważyłem taką ciekawostkę: gdy na postoju naciskam pedał hamulca delikatnie rosną obroty; jesli pedał hamulca pompuję obroty rosną jeszcze bardziej... Czy to rzecz normalna, którą da się uzasadnić, czy może jakaś usterka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 może serwo albo przewód od serwa dziurawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Ja miałem kiedyś podobny problem w fordzie ,,okazał się walnięty zaworek zwrotny na przewodzie do serwa, więc Dino dobrze prawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omn Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Dzięki koledzy za odpowiedzi. Trochę miałem nadzieję, że TTTM ale chyba rzeczywiście będę musiał szukać magika od serwa hamulcowego Dodam jeszcze, że samo wciśnięcie hamulca jeśli głębokie i energiczne powoduje jedynie zachwianie wskazówki; natomiast zwolnienie pedału ,to jest wzrost obrotów o ok. 100-150. Pompowanie, daje wzrost o nawet 300. No i mam ten kretyński dźwięk miecha, tak od czasu wymiany płynu hamulcowego. Odpowietrzało dwóch różnych magików i nic. Dałbym głowę, że od nowości tego nie było. A taki "klik" przy mocnym wciśnięciu hamulca to jest normalny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.