macrit Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Koledzy, mam problem ze swoją primerą, 2006r silnik 2.0 benzyna. Problem pojawia się w momencie załączenia klimatyzacji, słychać wtedy bardzo kompresor, w miarę wzrostu obrotów dźwięk się nasila, niknie przy 4 tysiącach. Miał ktoś coś takiego? Przydałaby sie jakaś podpowiedź zanim pojadę do mechaniora. A i jeszcze dwie sprawy mam. Czy w waszych kombiaczkach też tak paruje tył strasznie? Bo u mnie okropnie paruje, filtr kabinowy wymieniłem, założony jest w dobrą stronę Nie mogę też poradzić sobie z trzaskami w radio. Wymieniałem antenę, poprawiło się odrobinę ale nadal odbiór fm jest powiedzmy kiepski. Nie wiem co jeszcze można zmienić, przeczyściłem wtyczki też, nie wiem gdzie jest uziemienie dokręcone od anteny. Pomożecie coś w tych sprawach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 może jest mało czynnika, albo sprzęgło na kole się uszkodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 może jest mało czynnika, albo sprzęgło na kole się uszkodziło. Co ma ilość czynnika do do głośnej pracy? Chodzi o olej smarujący sprężarkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macrit Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Hmm, a jak mam sprawdzić ów olej smarujący sprężarkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Udaj się do warsztatu serwisującego klimatyzację, urządzenie po podłączeniu sprawdzi ilość oleju i oczywiście czynnika chłodzącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Lozysko w kole pasowym sprezarki co wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macrit Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 jakie to mogą być koszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Lozysko okolo 60 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqap Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Apropo klimatyzacji odswieze trochę temat. Jestem nowy i z góry przepraszam za ew. wpadki.Bylem tydzień temu na serwisie klimatyzacji, która po zimie nie działała. okazało się ze bylo 90g czynnika... Został odessany ten czynnik i zaaplikowany nowy w ilości 500g. Olej ponoć ta maszyna też wymienila, i przed nabiciem sprawdziła szczelność. Od tamtej pory używałem że 3 razy klimy i było ok. Dziś mu mojemu zdziwieniu po myjni (chciałem odparować szyby) klimatyzacja nie chłodzi. Wiatraki pod maską nie pracują, nie widać na obrotomierzu różnicy czy klima włączona czy nie. Po wciśnięciu a/c nie dzieje się nic po za wyświetleniem symbolu na wyświetlaczu. Temp silnika tak jak powinna, temp na dworzu 10℃... Pomocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Bylem tydzień temu na serwisie klimatyzacji Na Twoim miejscu udałbym się w ramach reklmacji do warsztatu w którym robiłeś serwis klimatyzacji, to trochę dziwne że po tygodniu klima przestała działać, no chyba że masz pecha i padł kompresor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqap Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Niestety to dopiero po weekendzie... Szukam tu rozwiązania.. Może ktoś miał taki przypadek... Może filtr kabinowy? Bo nie został wymieniony... Albo filtr osuszacz? Jakieś pomysły? Bo trochę mnie to przeraża jak pomyślę znowu o kosztach serwisu klimatuzacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Filtr kabinowy nie ma wpływu na działanie lub nie klimatyzacji. Skoro piszesz, że po załączeniu klimatyzacji nic się nie dzieje to wygląda to na problem ze sprężarką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Wez miernik i sprawdz czy jest przejscie na stykach presostatu (po lewej stronie pod maska jest okienko w aluminiowej obudowie a obok jest czteropinowa wtyczka) na tych co sa najblizej siebie, jak jest czynnik chlodzacy to te styki sa zwarte i one zalaczaja klime,mozesz zrobic dla proby zworke na tych samych stykach we wtyczce. Jak to nie zadziala to wypnij wtyczke sprezarki i sprawdz czystosc stykow i calosc przewodow, lubia sie przerwac. Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez voyager1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqap Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ok sprawdzę...sprawdzę jeszcze bezpieczniki od wentylatorów...a może przekaźnik od klimy jest luzny? I nie łączy...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Najpierw jedno potem drugie nie rob chaotycznie bo sie pogubisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqap Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Nie mogę znaleść tego presostatu Dodam że to p12 1.8 z 2004r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 No, benzyniaka to nie znam, ale szukaj na rurkach klimy zaworu napelniajacego( wyglada jak wentyl opony tylko wiekszy), obok powinna byc kostka aluminiowa z okraglym szkielkiem a obok czujnik z czteropinowa wtyczka, to jest presostat czyli czujnik napelnienia klimy, nie sadze, zeby producent uzywal innych elementow do klimy w benzyniaku czy dieslu, powinny byc jednakowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqap Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Znalazłem coś podobnego do tego co opisujesz, na ścianie grodziowej. Ale gruby aluminiowy wąż z tym wentylem napelniajacym idzie od sprężarki po lewej stronie, zaraz za silnikiem skręca w prawo i wchodzi w ścianę grodziowa. Chyba to przewyższa moje możliwości o zdolności. Zostaje się gotować do poniedziałku bo teraz jestem akurat na drugim końcu polski gdzie mam dziś +20℃ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Szukaj tego na cienkiej rurce, jestes na dobrej drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqap Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 No i kiszka...cienka rurka idzie od chłodnicy z lewej strony aż do ściany grodziowej...coś podobnego mam z lewej prawej strony kolo chłodnicy, srebrna tuba No i z nawiewow wewnątrz auta od kilku dni wpadają mi kawałki cienkiej brązowej uszczelki/gąbki czy coś takiego...dziś wpadł dłuższy kawałek około 4-5 cm... Co to może być? Mam się martwic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.