mefju Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Jak w temacie dziś podczas mycia auta zauważyłem rdzę na haku holowniczym. Dołączam zdjęcie. Jak na to zareaguje serwis? Hak był przy aucie od nowości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Jak na to zareaguje serwis? Nijak, bo haków nie produkuje Nissan. W zależności od tego kto jest producentem Twojego, salon który Ci auto sprzedał może wysłać reklamację. Hak masz wyjmowany czy jest na stałe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mefju Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Hak jest na stałe. Producent thule Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Hak jest na stałe. Producent thule No, to do Thule napiszą reklamację,że hak zardzewiał po tak krótkim okresie czasu i Thule pewnie przyśle nowy. Chyba,że Thule odpowie,że jest to dopuszczalne i nie wpływa na użytkowanie haka,to będzie problem. Ale nie ma co dzielić skóry na niedźwiedziu - zapytaj i zobacz co zrobią. Albo sam zadzwoń do Thule na dział konsumenta,powiedz,że masz ich hak i tak się stało,i co oni na to. Szybko i sprawnie się dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mefju Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 W sumie racja tak zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.