Glorusek Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Witam w tym eoku bede chyba wymienial, czy ktos zna cene dobrych klockow i tarcz na przod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoozva Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Wydaje mi się że musisz liczyć na 200 PLN za sztukę za ATE albo TRW Swoją drogą Google prawdę Ci powie! Wydaje mi się że musisz liczyć na 200 PLN za sztukę za ATE albo TRW Swoją drogą Google prawdę Ci powie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 no jest cały wątek o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 no jest cały wątek o tym. Nawet opis się znajdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 W zeszłym tygodniu właśnie robiłem zakupy. Wybrałem ATE Tarcze przód ATE (24.0128-0140.1) kosztowały 2x167=334 zł http://allegro.pl/show_item.php?item=5056842985 Klocki ATE (13.0460-5842.2) kosztowały 78 zł http://allegro.pl/ate-klocki-przod-nissan-x-trail-2001-07-i5129655633.html Czyli całość 412 zł bez kosztów dostawy. Na razie wszystko czeka na montaż, co zrobię pewnie przy okazji wymiany opon na letnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piterpe Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ja jutro na tylnej osi wymieniam: Tarcze ATE - 153 , Klocki Brembo - 78 , całość 384 zł . na stronie brakes.pl Z tego co czytałem to różnicy w tarczy między ATE a Brembo jeśli chodzi o jakość praktycznie nie ma a przy ATE mimo że 13-15 zł tańsza to ma dodatkową powłoką anty korozyjną czego w Brembo wgl nie stosują do naszych autek ( przynajmniej do mojego ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Pomyśl jeszcze o szczękach od ręcznego, bo przy ściąganiu tarczy mogą się rozlecieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piterpe Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Właśnie o nich nie pomyślałem i niestety ich nie zmienię na razie ale i tak ręcznego nie używam bo mam automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Właśnie o nich nie pomyślałem i niestety ich nie zmienię na razie ale i tak ręcznego nie używam bo mam automat Ja też ręcznego nie używam, ale zmieniłem szczęki razem z klockami, bo to badziew nieziemski i szkoda rozwalać to drugi raz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Witam W kwietniu wymieniam tarcze z klockami, zabudowa przód Brat u siebie zastosował mikody malowane, nacinane plus wiercone, taki zestaw do Xa kosztuje 314zł, myślę że cena dobra, do tego klocki komplet 120zł.Dzięki za rady Witajcie...zastawia mnie jeden problem... mam co jakiś czas dziwne bicia z prawej strony przód...w planach wymiana tarczy, ale objawia się to bicie w sytuacji gdy noga na gazie... 120km/h bije... puszę nogę...spokój... 60km/h z gazem bicie...puszczam całkowicie gaz przestaje... gdzie szukać przyczyny...przegub? łożysko? półoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Witajcie...zastawia mnie jeden problem... mam co jakiś czas dziwne bicia z prawej strony przód...w planach wymiana tarczy, ale objawia się to bicie w sytuacji gdy noga na gazie... 120km/h bije... puszę nogę...spokój... 60km/h z gazem bicie...puszczam całkowicie gaz przestaje... gdzie szukać przyczyny...przegub? łożysko? półoś? Przegub wewnętrzny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CORNEL Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 (edytowane) Krzywe tarcze. Można przetoczyć ale nie zawsze pomoże. U mnie 3 tygodnie temu przetoczone, po 200 km znowu biło. Wymiana tarcz, klocków i tłoczków na zaciskach. Okazało się, że tłoczek zacisku po lewej był zardzewiały i cały czas "trzymał". Biło pomiędzy 100-120 km, gwałtowne hamowanie powodowało, że przez pewien czas nie biło - zacisk odpuszczał. Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez CORNEL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Bicie przy gazowaniu = przegub wewnętrzny Bicie nieregularne zależne od tego jak używamy hamulca = zapieczone heble Bicie przy hamowaniu = krzywe tarcze lub niedokładnie oczyszczona powierzchnia styku tarczy z piastą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigi Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 (edytowane) Umnie podczas hamowania trzęsie nietylko kierownicą ale całym autem.Wymieniłem tarcze+klocki,przeczyszczone i nasmarowane tłoczki i nic niepomogło.Zastanawiam sie jeszcze nad sprawdzeniem piasty chociaż podczas normalnej jazdy bez hamowania niema żadnych drgań ani wibracji.Macie może jakieś pomysly co jeszcze sprawdzic?dodam że podczas dojeżdżania np.do świateł i przy lekkim hamowaniu gdy auto toczy sie już powoli czuć tak jakbym hamowal"pulsacyjnie" Edytowane 3 Kwietnia 2017 przez zbigi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Zaraz po wymianie bije dalej? Kto wymieniał części? Robiłeś wszystkie koła czy tylko przód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Drganie kierownicy = przednie heble, drganie budy = tylne heble. jakby pulsowanie najczęściej występuje przy bębnach więc może ręczny sprawdź ? I luzy łożysk również do sprawdzenia a na koniec jeszcze amortyzatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 wczoraj robilem przeglad okresowy u mechanika ktory specjalizuje sie w autach z kraju kwitnacej wisni i zgadalo sie o tarczach hamulcowych opowiedzial jak niedawno wymienial tarcze na nowe ktore po kilkuset kilometrach okazywaly sie wadliwe, dopiero ich przetoczenie w specjalistycznym zakladzie sprawilo ze mozna je bylo uzywac bez problemow podobno przyczyna jest kiepska jakosc materialow i proces technologiczny stosowany w cyklu produkcji pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Jak materiał jest kiepski, to po przetaczaniu poprawa będzie na chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Witam, dziś wymieniłem klocki przód, firma ABE, ogólnie spoko hamują, drugi raz je zakładam albo 3 i dla mnie jak najbardziej ok, cena 62zł, kilka fot plus kudłata pomagiera hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 plus za fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.