ROGI Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Witam forumowiczów 2.0 LPG 140KM Borykam się z problemem czujnika ciśnienia, a mianowicie 1 Przed wymianą oleju zauważyłem jego niedomiar tak z 0.7L chyba. Bagnet wskazywał stan minimalny, a czujnik ani rusz, nie blina, nie świeci. Nic. 2 Po wymianie 3.9 L Shell 10w40, przejechałem 2000 i zaś brak oleju, stan mocno minimalny, dolałem 1 l co przywróciło do ilości Hi. Kurcze nie wiem co się dzieje. ? Dodam iż na trasie nigdy nie katuje silnika max 3000 i 110 na zegarze. Na wolnych obrotach - nie kopci - nie faluje Pytanie: Gdzie jest ten czujnik Jak go sprawdzić, http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3315152115310-VEOS3627-O19069-czujnik-cisnienia-oleju.html celna niewielka a może problemów przysporzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Kontrolka ciśnienia zaświeci się przy braku ciśnienia, a nie przy spadku poziomu oleju. Jeśli kontrolka ciśnienia zaświeci się w trakcie jazdy, to trzeba niezwłocznie się zatrzymać i zgasić silnik. Powodem tego może być awaria pompy olejowej, lub krytycznie niski poziom oleju! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGI Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Dzięki Grzmot: Czyli idąc za tokiem myślowym, brak litry oleju nie jest krytycznym stanem. Przyznam, iż dziwi mnie to, ale ok Pozostają w dalszym ciągu 2 pytania, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Brak litra oleju po przejechaniu 2000 km daje do myślenia, prawda? Przy takim apetycie na olej powinieneś pomyśleć o remoncie silnika, a nie o zmianie czujnika oleju. Rozumiem że po uruchomieniu silnika kontrolka oleju gaśnie, więc czujnik jest sprawny. W innym wypadku raczej nie wybierałbyś się w trasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Powód kryje się w przebiegu i LPG. Przegrzanie głowicy i problem gotowy. Dla porównania mój ma 100 parę tysi i bez LPG i nigdy nie stracił nawet kropli. Nie dolewam. Nawet nie sprawdzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 i LPG. jakiś dowód?? mój jeden ponad 200kkm na LPG i nie brał, aktualny ponad 100kkm i nie bierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGI Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 No sam juz nie wiem, zalałem olej i kręce km-y dalej, ubytku brak, chyba. Obadam na postoju jutro i dam znać. Na budziku 180kkm niby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Sprawdzaj stan i daj znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baq84 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 A jakie powinno być ciśnienie? znalazłem takie coś przy 80 stopniach >0.98 bar przy 650-700 obrotach przy 80 stopniach >2.9 bar przy 2000 obrotach przy 80 stopniach >3.9 bar przy 6000 obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.