chudy__ Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 w moim krotkim mavericku ten silnik 2.4 12v daje sobie rade. idzie tym w miare sprawnie sie poruszac po ulicach, a w terenie z zapietym reduktorem idzie bez problemu, w lekkim to nawet bez reduktora mozna pojechac. dieslem nie mialem okazji jezdzic ale podejrzewam ze troche wiekszy moment daje lepsze odczucia w jezdzi niz benzyna, a jezdzimy Nm a nie km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Do tego przy jakimś swapie trzeba wymieniać ze skrzynią, bo kielichy są inne z tego co się orientuje. Czy pasuje coś innego pod skrzynie od terrano, czy navary? Nie słyszałem, żebky ktoś coś podpasował pod terranową skrzynie (nie wiem jak z navarą) unas raczej nikt big bloków nie wrzuca ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 z terrano 2 2,7tdi pasuje do nawary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 -jak to jest z tymi silnikami 2.4 12V -słyszałem opinię że są za słabe i ,,to ogólnie porażka'' -czy jest aż tak źle? -jak z przyśpieszeniem takiego auta i możliwościami jazdy w lekkim terenie w porównaniu do diesla czy jest jeszcze bardziej przymulony czy żwawszy? do sprawnego poruszania się po mieście ten silnik nie jest za słaby, wiadomo demon prędkości to też nie jest ale to nie osobówka. Do jazdy w lekkim terenie też się nadaje, braki mocy i momentu są najbardziej odczuwalne podczas pokonywania długich wzniesień wtedy czasami pod koniec górki zaczyna być odczuwalny spadek mocy, dlatego najlepiej robić to na reduktorze. Ja mam długą budę i jest trochę cięższy od króciaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekzz Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Do tego przy jakimś swapie trzeba wymieniać ze skrzynią, bo kielichy są inne z tego co się orientuje. Czy pasuje coś innego pod skrzynie od terrano, czy navary? Nie słyszałem, żebky ktoś coś podpasował pod terranową skrzynie (nie wiem jak z navarą) unas raczej nikt big bloków nie wrzuca ;P beebloka ja też bym nie zakładał bo to potwornie ciężka, toporna konstrukcja i do tego ma bezpośredni wtrysk benzyny (z gaźnika do tłumika) myślałem raczej o jakiejś cywilizowanej technologii BMW, Mercedes -ale ten 3.0 V6 z terrano I to chyba najprostrzy do wmotania raczej bez przeróbek typu cięcie gięcie łap, skracanie wałów, podcinanie belek... ...niestety obawiam się że może być ciężko o nie wyjeżdżony VG30E bo mają już swoje lata i zazwyczaj wiele kilometrów za sobą. -Ale skoro mówicie że ten 2.4 nie jest taki zły to może zaspokoi moje skromne potrzeby, wiem że dużo zależy od opon, wiele osób przesadza z rozmiarem i później momentu im brakuje. Edytowane 21 Stycznia 2016 przez maciekzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej111 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Witam Jestem świeży na forum a temat akurat związany z LPG. Przy tej okazji oczywiście jeśli jest to możliwe chciałbym zapytać o kilka rzeczy (planuje zakup Nissana Terrano 5drzwiowego II 2.4). 1) Chciałbym założyć do Nissana LPG instalacje w postaci tego koła (kolega ma forda smax i w opcji z tylnią kanapą jak w terrano dla 7osób i aby nie utracić tej ostatniej kanapy wycięto mu dół w podłodze i wrzucono tam zbiornik w kształcie koła LPG) i pytanie czy w Nissanie Terrano jest tam miejsce żeby taką opcję wykonać? czy też są tam części elementy które to niestety uniemożliwią. (chcę zachować tą dużą powierzchnie ładunkowa z tyłu i nie chcę tej wielkiej beczki wrzucać do bagażnika) 2) samochód na co dzień ma służyć do krótkiego dojazdu do pracy 5-20km. A od świeta w weekend do jazdy w teren ale mam tu na myśli nie jakiś offroad tylko wyjazd na ryby gdzie zobaczę że jest fajne miejsce ale droga się kończy a mamy łąkę do pokonania albo pole i wtedy ruszam tam bez problemu. 3) Pytanie techniczne czy jak zakupie 2001 r o ile bedzie w dobrym stanie i zakonserwuje ramę i co się tylko da. To według Waszej oceny ile jeszcze może posłużyć taki Terrano? (oczywiście tu sie składa kilka czynników typu ile ma przebiegu, gdzie był użytkowany itd ) Chętnie posłucham Waszych uwag na co zwracać uwagę przy zakupie 2.4. 4) Diesla nie przewiduje (chce miec większy troszke zasięg na gazie i pełnym baku benzyny) Dziekuje i pozdrawiam Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Ad1) niestety nie zmieścisz zbiornika gazowego między podłogą bagażnika a zbiornikiem paliwa, też o tym myślałem ale najlepszym rozwiązaniem byłoby wywalić zbiornik paliwa i zastąpić go zbiornikiem gazowym, a paliwowy dorobić pod wymiar żebyś miał paliwo na odpalanie Ad3) na to pytanie nikt Ci nie odpowie bo jak sam napisałeś jest wiele czynników składających się na żywotność auta. Co do silnika najważniejszy jest rozrząd. Trzeba posłuchać czy łańcuch nie grzechocze, a tak poza tym to jest to bardzo dobry i trwały silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej111 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Ad1) niestety nie zmieścisz zbiornika gazowego między podłogą bagażnika a zbiornikiem paliwa, też o tym myślałem ale najlepszym rozwiązaniem byłoby wywalić zbiornik paliwa i zastąpić go zbiornikiem gazowym, a paliwowy dorobić pod wymiar żebyś miał paliwo na odpalanie Ad3) na to pytanie nikt Ci nie odpowie bo jak sam napisałeś jest wiele czynników składających się na żywotność auta. Co do silnika najważniejszy jest rozrząd. Trzeba posłuchać czy łańcuch nie grzechocze, a tak poza tym to jest to bardzo dobry i trwały silnik Dzieki Damian za info Troszkę mnie zasmuciło to z AD1 cholerka. Czyli przestrzeni tam nie ma za bardzo i trzeba rzemiosła trochę. A według Ciebie przerabiając podwozie da radę gdzieś upchnąć (bez obcinania tego zbiornika paliwowego?). Wiem że to będzie zapewne jakiś koszt ale może jakiś akceptowany pi razy oko 2000tys ? Pozdrawiam Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.