Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dobry mechanik Łódź?-problem z przepływomierzem

alpiner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam: Nissan Primera P12 2004rok 2.0 6biegowa skrzynia biegów, wersja Acenta hatchback.

Założyłem LPG u Stefanowskiego(NaGas w Łodzi)- mam wysokie spalanie(auto pije benzynę jak smok i przegryza gazem)
gazownik twierdzi, że to wina nowego zamiennika/przepływomierza(wcześniej wymieniłem za jego radą
stary Boscha na nowy u mechanika-warsztat OBZUN w Łodzi).

Nie znam się na tym ale pokazywał mi "jakieś wartości z wydechu" na  biegu jałowym
-na LPG(z tego co pamiętam) około 12
-na benzynie(z tego co pamiętam) około 24 tu twierdził, że powinienem mieć max 14-15.

Jak teraz ustawiał mi LPG - pogrzebał coś w kompie i powiedział, że zmienia mi korekty paliwowe
i może to zrobić jedynie na oko bo to wina przepływomierza.
Ale i tak mi się komputer od LPG nie nauczy mniej spalać skoro mam duże spalanie na benzynie
bo to wina przepływomierza.
i tak skończyło się jego ustawianie.

Na biegu jałowym przed włączeniem gazu mam 1500obrotów.
Jak się przełączy na LPG 1000 jak pojezdze na LPG i sie rozgrzeje około 800.

Tu jeszcze jedno pytanie jak zrobiłem nawet 300km to wskazówka od temperatury silnika
nie była w połowie tylko trochę niżej - czy to też może miećwpływ?

Powiedział mi, że to wina nowego przepływomierza i nie ustawi mi gazu jak auto nie dostanie nowego.
O.K. rozumiem to ale czy ktoś może mi coś doradzić/pomóc/sprawdzić/polecić jakiśwarsztat w Łodzi
czy faktycznie on ma rację(sprawdzałem w hurtowniach i nówka sztuka 750zl-950zł najtaniej Boscha,
a to trochę bez sensu gdy auto kosztowało 10tys.).

Postawię dobre piwo :)

Nie wiem co mam myśleć o warsztacie OBZUN - bo oni m izałożyli ten przepływomierz.

Nie mam sprzętu aby się podpiąć pod kompa auta, a w LPG nie mogę grzebać bo stracę gwarnację.

Z góry dziękujęza pomoc.

PS. Dino nie mam kluczy nawet aby to rozkręcić i wysłać Ci zdjęcia.