Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[p11] Głowica , czy zapowietrzona chłodnica ????


marta90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam;) Posiadam od pazdziernika 2014 primerke p11 2.0 Td z 97 r. W hb , oczywiscie jest to moj pierwszy nissan i odrazu zostal wymieniony rozrzad , filtry i takie tam naprawy jak czujnik abs itp itd , ostatnimi czasy na trasie s3 z wroclawia do gorzowo poszedl mi pasek ladowania,bylo z tym troche zachodu ale dzieki forum udalo mi sie temu sprostac , lecz haczyk lezy tu , po odpaleniu autka odrazu gdy odkrecam korek od chlodnicy pojawiaja sie babelki i od czasu do czasu dymek podkreslam na zimnym silniku zas w wyrownawczym zbiorniczku nic sie nie dzieje niepokojacego i plynu tez mi nie ubywa , nie dawno musialam wymienic chlodnice gdyz ta miala ulamany plastik trzymajacy gruby waz który przy większym ciśnieniu spadał i płyn chłodniczy sie wylewal ,teraz juz tego nie robi , ale zas martwica mnie te bąbelki , a juz różne porady slyszalam , po pierwsze ze to chłodnica zapowietrzona 2. Ze uszczelka pod głowica, a trzy ze szczelina w głowicy i bądź tu koboeto mądra , co radzicie jak do tego podejść ,dzięki z gory za zainteresowanie tematem pozdrosy;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissana się trudno odpowietrza ew trzeba mieć patent  bąbelkami się nie przejmuj do puki płyn nie zacznie znikać lub popmować się do zbiorniczka wyrównawczego

 

Jeśli nie będzie tragedii z wyżej wymienionych powodów to nie ruszaj głowicy !!!!!!!!!!!!

 

Bo możesz wydać kupę kasy na wymianę uszczelki bądź głowicy przy głowicy to uszczelkę się też zmienia ... i wcale nie naprawią usterki silniki pod tym względem są parszywe

 

Warto też wymienić termostat na początek koszt nie wielki a będzie pewność że nic złego się nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzanie to tak albo zakładałem takie "U" z drutu na korku od chłodnicy i zalewanie zbiorniczka do fula i delikatna jazda albo 20 min pracy na wolnych obrotach i dolewanie do chłodnicy __a to jest straszne pier@#$@ ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolej płynu do chłodnicy tak na full, trochę na dnie żeby było w zbiorniczku, a później w drogę żeby złapał silnik temperaturę, jak złapie to  na termostacie jest śrubka ( podpisana nie odkręcać gry gorące po ang oczywiście ) - należy ją poluzować aż poleci płyn, zakręcić i powinno być odpowietrzone.

 

pytanie czy ogrzewanie Ci działa jak silnik się zagrzeje i czy w nagrzewnicy słychać bąbelki czy w silniku / chłodnicy po zgaszeniu silnika..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy, dam znać co i jak ,gdy zastosuje wasza pomoc:) pozdroski ;))

hmmm i wychodzi ze jednak to głowica , bo teraz już muszę dolewać płyn do chłodnicy i w niej od razu po odpaleniu już nie tylko bąbelki, ale i się pieni 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pokrywie głowicy jest korek przez który zalewa się olej, weź  go odkręć i zobacz co jest od spodu, czy jest zaolejony tylko czy coś więcej..

 

co do usterki to może głowica nie jest pęknięta tylko wystarczy dać nową uszczelkę i głowicę dać do sprawdzenia jeszcze koniecznie przed założeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zrobie dziekuje slicznie ;) tylko trzeba czekac do 10 ;P wiec dam znac co i jak po ;P o ile moja niusia wytrzyma tyle pzdroski ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...