smerfmatii Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Witam Mam juz tak 2 lata, jezdzilem po elektrykach i nikt nie dał rady podpiac mojego nissana P11 z 96r z 2 litrowym silnikiem i 130 km w wersi SRI. Probowalo dwuch gosci z olkusza Lanchami i nic nawet do poduszki . Auto normalnie pali jezdzi brak zwiekszonego spalania . Jest zalozony gaz lecz zaraz po zalozeniu i trzech miesiacach jazdy nic sie nie działo pełna sekwencja Stag 4 . W momencie kiedy wyjołem głowny bezpiecznik 80A zaraz za klema cos cykło i odrazu przestała mrugac dioda na podszybiu niby alarm . i zaczoł mrugać bląd silnika . po zwarciu stykow obd wyskakuja bledy 14 razy szybko i 2 dlugo . Nie ma nigdzie takiego bledu , Po skasowaniu zwarciem stykow dziala wszystko prawidłowo do pierwszego zgaszenia silnika i ponownego odpalenia , odpiecie gazu przed resetem i po resecie nic nie zmiania. Dziekuje za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Twój Nissan nie posiada złącza obd. Można podpiąć się pod komputer ale trzeba posiadać specjalną nissanowską wtyczkę. Można też pobawić się i odczytać kody błyskowe, ale do tego trzeba mieć trochę wprawy w tym. Coś musi być nie w porządku skoro są generowane błędy. Dioda na podszybiu jest od immobilizera a nie od alarmu. Zerknij sobie o tu: http://nz/viewtopic.php?t=9269 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smerfmatii Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Twój Nissan nie posiada złącza obd. Można podpiąć się pod komputer ale trzeba posiadać specjalną nissanowską wtyczkę. Można też pobawić się i odczytać kody błyskowe, ale do tego trzeba mieć trochę wprawy w tym. Coś musi być nie w porządku skoro są generowane błędy. Dioda na podszybiu jest od immobilizera a nie od alarmu. Zerknij sobie o tu: http://nz/viewtopic.php?t=9269 Ale jak wywołam kody błyskowe to jest 14 szybkich błyskow potem chwile przerwy i 2 dlugie . po skasowaniu jest ok do pierwszego zgaszenia przez zwarcie pinow , od momentu kiedy wyskoczyl blad przestala mrugac dioda imobilajzera auto chodzi i pali normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.