Kamileo Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Witam, tak jak napisalem w temacie silnik podczas pracy wydaje metaliczny dzwiek, myslalem, ze to luzny lancuch ew. cos z rozrzadem. Po zdjeciu pokrywy lancuch wydaje sie napiety, jest 20 ognisk przerwy miedzy zebatkami zreszta wstawiam zdjecia. Po odpieciu paska od alternatora jeden dzwiek (ten bardziej metaliczny) ucichl, ale tak czy tak slychac stukanie i werczenie w miejscu rozrzadu. Nie mam pojecia co to jest a objawia sie utrata mocy, strasznie slabym przyspieszeniem i szarpaniem miedzy 2300-2800 obr/min i strasznie mala zrywnoscia (na 1 biegu przy 2-3 tys obr/min jak wcisne gaz do spodu nie zapiszczy nawet opona...). Poza tym czasem auto na wcisniecie mocniej gazu reaguje wyciem jakby nie mialo mocy a przyspiesza jak taczka z gorki. Jutro dodam filmik jak to wyglada i jakie wydaje dzwieki z alternatorem i bez, narazie tylko dodam zdjecia bo po zdjeciu pokrywy czekam na uszczelke bo ta sie juz do niczego nie nadaje. Dla scislosci Nissan Primera Sportline 1999r 2.0 150KM. Mial ktos z was taki problem? Moze ktos mial z tym juz stycznosc/ wie co jest przyczyna a moze ratuje mnie tylko kapitalka ;/ Pozdrawiam! Dodaje filmik obiecany filmik https://www.youtube.com/watch?v=vHFPRT0DbXI&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 a jak przyspiesza i jeździ bez paska na ALTKU?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamileo Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Nie probowalem jezdzic bez paska, ale jak tylko bede mial wolny garaz zeby go zdjac to napisze jak chodzi bez niego. Myslisz, ze to wina samego alternatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 na jednym pasku masz Altka i wspomaganie, miałem podobnie jak sprzęgło od koła przy pompie wspomaganie się skończyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamileo Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Nie mam jak sprawdzic bo jak narazie primerka wgl nie jezdzi... Podczas jazdy zaczelo cos strzelac i przestal jechac... A teraz na kazdym biegu cos wali a nie jedzie baaa jak go zostawie na 5 biegu to nawet nie zgasnie Na luzie jak gazuje jest spoko, tylko ciekawe czy to skrzynia czy przeguby. Najpierw musze kurka sie z tym uporac. Caly czas sie sypie ta primerka, czuje sie jakbym mial alfe Jednak urwalem poloske, jest juz w drodze, po swietach dam odpowiedz jak tam z ta pompa wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.