Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jak zamontować światła LED? proszę o pomoc:)


koxior
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę przyznać, że masz bardzo właściwe podejście do sprawy. Starasz się ogarnąć wszystkie za i przeciw, by jak najmniej, bo takowe i tak zapewne będą, niespodzianek było już w trakcie realizacji Twego projektu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wyjąć ze 2 plastiki trzymające nadkole i odkręcić z każdej strony po 2 - 3 śruby i odchylasz nadkole i jest super dojście, ale niestety trzeba zdjąć koło :dribble:

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie kola i odkręcenie kilku śrubek to nie problem....ważne że jest konkretny dostęp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak zrobisz to wtedy jest pełne dojście, ja montowałem halogeny zamiast działek plastikowych :devil: Pełen dostęp, można szaleć :devil:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam , jutro właśnie bd montować u siebie te ledy, zapodasz kolego jakąś foteczke jak to Ciebie wygląda? bo temat tak ucichł nikt nie wrzucił efektów końcowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie. Po co zakładać nowy temat jak wszystko, albo prawie wszystko jest opisanie w temacie: 

Światła dzienne - sterowniki i LED. Pod linkiem http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66985-światła-dzienne-sterowniki-i-led/

Wystarczy tylko przeczytać od 1 strony do ostatniej 25 strony- Powodzenia.

Edytowane przez janio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siemka , mam te ledy okrągłe magneti marelli, i mam problem , wszystko już zamontowałem nwm tylko jak znaleźć plus po stacyjce tzn zeby ledy zapalaly sie wtedy jak włącze silnik. Mam silnik 1.4 88km rok 2006.  Pomorze ktoś. Dodam że ten sposób z tym bajpasem troche nie ogarniam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzesz w dłonie najzwyklejszą kontrolkę 12V, otwierasz skrzynkę bezpieczników, sprawdzasz końcówką próbnika w tych okienkach na wierzchu bezpiecznika,  które świecą, które nie, następnie przekręcasz kluczyk w I położenie (gra radio)   i na tych które wcześniej nie świeciły robisz to samo co poprzednio zapamiętując które w dalszym ciągu nie świecą. Włączasz zapłon i teraz sprawdzasz, jak uprzednio, te które nie świeciły wcześniej (znaczy sie przez które wcześniej nie przepływał prąd a kontrolka nie świeciła) Jak już znajdziesz  to wyłączasz zapłon przekręcając kluczyk w I położenie i sprawdzasz, potwierdzasz czy to właściwy bezpiecznik czyli czy po wyłączeniu zapłonu nie przepływa przez niego napięcie. Co do bajpasu to do przewodu który z niego wystaje podłączasz przewód od światełek, który ma być podłączony po tzw. stacyjce. Wyciągasz wcześniej znaleziony do podłączenia, bezpiecznik i wkładasz go w pierwszą wsuwkę, tę która będzie bliżej skrzynki bezpieczników po włożeniu bajpasa w miejsce wyjętego bezpiecznika. Będzie on zapewniał prawidłowe funkcjonowanie podzespołu który pierwotnie miał on obsługiwać. W górną wsuwkę bajpasa wkładasz bezpiecznik, wystarczy 7,5A który będzie zabezpieczał pracę światełek, które podłączasz. Tak uzbrojony bajpas wkładasz w miejsce wyjętego wcześniej bezpiecznika i powinno wszystko działać.


Bajpas bowiem daje możliwość profesjonalnego niemalże  podłączenia dodatkowego urządzenia z jednoczesnym zabezpieczeniem go dodatkowym bezpiecznikiem w dowolnym, w zależności od potrzeb, miejscu skrzynki bezpieczników przy wykorzystaniu już istniejącego zabezpieczenia. Światełka zazwyczaj, choć nie wszystkie, maja już swój bezpiecznik wówczas należy go po prostu  usunąć lub traktować jako zabezpieczenie dodatkowe. o ile ktoś nie chce używać tzw. bajpasa to może wlutować się w dowolny przewód dający stosowne, do potrzeb,  napięcie

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich . Jestem właśnie po montażu świateł dziennych LAQ010 i chciałbym się podzielić kilkoma refleksjami.
Najwięcej pracy jest przy samym zamontowaniu świateł, niestety nie wystarczy przykrecić i będzie. Nie są to światła standartowo przewidziane do nasych Notów . Cały montaż u znajomego mechanika trwał około 2 godziny ( samo przymocowanie lamp , bez podłączenia ) . Po odkręceniu nadkoli można " szaleć " ale tylko od strony kierowcy. Od strony pasażera sporo przeszkadza zbiornik od spryskiwacza.
Podłączeniem zająłem się już u siebie w garażu. Dzięki Waszym wspaniałym radom i podpowiedziom zajęło mi to nie całą godzinkę. Efekt widać na zdjęciu.
Pozdrawiam

post-32792-0-77989900-1463217630_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogratulować, ładnie się prezentuje i mniemam ogromna satysfakcja z samodzielnego montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampa była wkładana od  zewnątrz na wcisk a blokowana od wewnątrz za pomocą opaski zaciskowej metalowej ślimakowej ( rozmiaru nie pamiętam ale jest to w okolicach 90mm ) . Jest mały kłopot bo lampa ma obudowę stożkową i opaska może się zsuwać. Ja użyłem trzech blaszek ułożonych po obwodzie  , które utrzymują opaskę na miejscu i blokują lampę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Czy moze ktos wrzucic fotki po zamontowaniu ledow magneti marelli do note. Dalem mechanikowi zeby zamontowal w moim e11 i stwierdzil ze nie da rady - kupine na alle... do tego modelu.

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o okrągłe czy podłużne na 4 diody ?

Ja podłużne to post 33

Edytowane przez M@reS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszczałem na forum zdjęcia okrągłych światełek zamontowanych w moim notku ale niestety gdzieś je wcięło albo, choć przepatrzyłem wszystki swe posty, nie potrafię ich znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okrągłe wstawiają w miejsce po halogenach. A jeżeli nie chcesz tam to faktycznie nie ma gdzie ich zamontować. Podłużne pasują jak chcesz mieć halogeny i "dzienne"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można w miejsce halogenów, ale jak ktoś ich nie ma w swoim aucie. Jeśli je ma i działają to szkoda się ich pozbywać. Wówczas można zamontować tak jak ja to zrobiłem, zgodnie z przepisami obowiązującymi,  w swoim aucie, Pasują idealnie i, ma się rozumieć, moim zdaniem prezentują się i są bardziej widoczne niż podłużne. Na zdjęciach, poza zabłoconym autem widać także sposób mocowania do kratki atrapy.

post-57255-0-23363900-1476342074_thumb.jpg

post-57255-0-39388200-1476342086_thumb.jpg

post-57255-0-55860900-1476342098_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...