koxior Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 o super, to na pewno się przyda, zanim znajde czas na montaż to już mnie chyba nic nie zaskoczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Muszę przyznać, że masz bardzo właściwe podejście do sprawy. Starasz się ogarnąć wszystkie za i przeciw, by jak najmniej, bo takowe i tak zapewne będą, niespodzianek było już w trakcie realizacji Twego projektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Diablo Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Wystarczy wyjąć ze 2 plastiki trzymające nadkole i odkręcić z każdej strony po 2 - 3 śruby i odchylasz nadkole i jest super dojście, ale niestety trzeba zdjąć koło 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zdjęcie kola i odkręcenie kilku śrubek to nie problem....ważne że jest konkretny dostęp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Diablo Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Jak tak zrobisz to wtedy jest pełne dojście, ja montowałem halogeny zamiast działek plastikowych Pełen dostęp, można szaleć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 No z takim wsparciem technicznym to i góry można przenosić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ushiromawashi Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Witam , jutro właśnie bd montować u siebie te ledy, zapodasz kolego jakąś foteczke jak to Ciebie wygląda? bo temat tak ucichł nikt nie wrzucił efektów końcowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 U mnie to jest tak....trochę widać http://prntscr.com/9jskxw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Tak na marginesie. Po co zakładać nowy temat jak wszystko, albo prawie wszystko jest opisanie w temacie: Światła dzienne - sterowniki i LED. Pod linkiem http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66985-światła-dzienne-sterowniki-i-led/ Wystarczy tylko przeczytać od 1 strony do ostatniej 25 strony- Powodzenia. Edytowane 29 Grudnia 2015 przez janio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ushiromawashi Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Siemka , mam te ledy okrągłe magneti marelli, i mam problem , wszystko już zamontowałem nwm tylko jak znaleźć plus po stacyjce tzn zeby ledy zapalaly sie wtedy jak włącze silnik. Mam silnik 1.4 88km rok 2006. Pomorze ktoś. Dodam że ten sposób z tym bajpasem troche nie ogarniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Bierzesz w dłonie najzwyklejszą kontrolkę 12V, otwierasz skrzynkę bezpieczników, sprawdzasz końcówką próbnika w tych okienkach na wierzchu bezpiecznika, które świecą, które nie, następnie przekręcasz kluczyk w I położenie (gra radio) i na tych które wcześniej nie świeciły robisz to samo co poprzednio zapamiętując które w dalszym ciągu nie świecą. Włączasz zapłon i teraz sprawdzasz, jak uprzednio, te które nie świeciły wcześniej (znaczy sie przez które wcześniej nie przepływał prąd a kontrolka nie świeciła) Jak już znajdziesz to wyłączasz zapłon przekręcając kluczyk w I położenie i sprawdzasz, potwierdzasz czy to właściwy bezpiecznik czyli czy po wyłączeniu zapłonu nie przepływa przez niego napięcie. Co do bajpasu to do przewodu który z niego wystaje podłączasz przewód od światełek, który ma być podłączony po tzw. stacyjce. Wyciągasz wcześniej znaleziony do podłączenia, bezpiecznik i wkładasz go w pierwszą wsuwkę, tę która będzie bliżej skrzynki bezpieczników po włożeniu bajpasa w miejsce wyjętego bezpiecznika. Będzie on zapewniał prawidłowe funkcjonowanie podzespołu który pierwotnie miał on obsługiwać. W górną wsuwkę bajpasa wkładasz bezpiecznik, wystarczy 7,5A który będzie zabezpieczał pracę światełek, które podłączasz. Tak uzbrojony bajpas wkładasz w miejsce wyjętego wcześniej bezpiecznika i powinno wszystko działać. Bajpas bowiem daje możliwość profesjonalnego niemalże podłączenia dodatkowego urządzenia z jednoczesnym zabezpieczeniem go dodatkowym bezpiecznikiem w dowolnym, w zależności od potrzeb, miejscu skrzynki bezpieczników przy wykorzystaniu już istniejącego zabezpieczenia. Światełka zazwyczaj, choć nie wszystkie, maja już swój bezpiecznik wówczas należy go po prostu usunąć lub traktować jako zabezpieczenie dodatkowe. o ile ktoś nie chce używać tzw. bajpasa to może wlutować się w dowolny przewód dający stosowne, do potrzeb, napięcie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ushiromawashi Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Dzięki wielkie za wytłumaczenie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saxon42 Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 Witam wszystkich . Jestem właśnie po montażu świateł dziennych LAQ010 i chciałbym się podzielić kilkoma refleksjami.Najwięcej pracy jest przy samym zamontowaniu świateł, niestety nie wystarczy przykrecić i będzie. Nie są to światła standartowo przewidziane do nasych Notów . Cały montaż u znajomego mechanika trwał około 2 godziny ( samo przymocowanie lamp , bez podłączenia ) . Po odkręceniu nadkoli można " szaleć " ale tylko od strony kierowcy. Od strony pasażera sporo przeszkadza zbiornik od spryskiwacza.Podłączeniem zająłem się już u siebie w garażu. Dzięki Waszym wspaniałym radom i podpowiedziom zajęło mi to nie całą godzinkę. Efekt widać na zdjęciu.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 Pogratulować, ładnie się prezentuje i mniemam ogromna satysfakcja z samodzielnego montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moby7 Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 za pomocą jakich uchwytów przymocowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saxon42 Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Lampa była wkładana od zewnątrz na wcisk a blokowana od wewnątrz za pomocą opaski zaciskowej metalowej ślimakowej ( rozmiaru nie pamiętam ale jest to w okolicach 90mm ) . Jest mały kłopot bo lampa ma obudowę stożkową i opaska może się zsuwać. Ja użyłem trzech blaszek ułożonych po obwodzie , które utrzymują opaskę na miejscu i blokują lampę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczelny Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Czy moze ktos wrzucic fotki po zamontowaniu ledow magneti marelli do note. Dalem mechanikowi zeby zamontowal w moim e11 i stwierdzil ze nie da rady - kupine na alle... do tego modelu. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 (edytowane) Chodzi Ci o okrągłe czy podłużne na 4 diody ? Ja podłużne to post 33 Edytowane 11 Października 2016 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Zamieszczałem na forum zdjęcia okrągłych światełek zamontowanych w moim notku ale niestety gdzieś je wcięło albo, choć przepatrzyłem wszystki swe posty, nie potrafię ich znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczelny Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Chodzi mi o te okragle. Znalazlem jedno zdjecie ale swiatla byly wlaczone i zke to bylo widac na zdjeciu. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Okrągłe wstawiają w miejsce po halogenach. A jeżeli nie chcesz tam to faktycznie nie ma gdzie ich zamontować. Podłużne pasują jak chcesz mieć halogeny i "dzienne" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Można w miejsce halogenów, ale jak ktoś ich nie ma w swoim aucie. Jeśli je ma i działają to szkoda się ich pozbywać. Wówczas można zamontować tak jak ja to zrobiłem, zgodnie z przepisami obowiązującymi, w swoim aucie, Pasują idealnie i, ma się rozumieć, moim zdaniem prezentują się i są bardziej widoczne niż podłużne. Na zdjęciach, poza zabłoconym autem widać także sposób mocowania do kratki atrapy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.