kanitor Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Witam, mam Nissana Tiide rocznik 2008 z silnikiem 1.6, który został sprowadzony z Niemiec i okazał się klasyczną skarbonką. Na razie do wymiany poszły poza płynami eksploatacyjnymi świece, łańcuch z napinaczem, pasek wielorowkowy i 5 "szklanek" bo były luzy na zaworach. Obecnie jestem na etapie rozglądania się za wariatorem zmiennych faz rozrządu - w ASO zawołali za ten wynalazek 2000 zł. A z używanymi to nigdy nie wiadomo co się trafi. Czy da się dorwać jakieś zamienniki tego ustrojstwa,które nie zrujnują do szczętu portfela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziootek Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Witam, mam Nissana Tiide rocznik 2008 z silnikiem 1.6, który został sprowadzony z Niemiec i okazał się klasyczną skarbonką. Na razie do wymiany poszły poza płynami eksploatacyjnymi świece, łańcuch z napinaczem, pasek wielorowkowy i 5 "szklanek" bo były luzy na zaworach. Obecnie jestem na etapie rozglądania się za wariatorem zmiennych faz rozrządu - w ASO zawołali za ten wynalazek 2000 zł. A z używanymi to nigdy nie wiadomo co się trafi. Czy da się dorwać jakieś zamienniki tego ustrojstwa,które nie zrujnują do szczętu portfela? Ostatnio przekonałem się, że do Tiidy dostępnych jest na naszym rynku bardzo niewiele zamienników. Mi - dla odmiany - jakiś czas temu zepsuł się moduł BCM. ASO zaśpiewało za niego 1 800 zł. Niby dostępny jest na Allegro, ale jakoś przekonania nie mam do kupowania go tam... Trzeba będzie się z Tiidą pożegnać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zybi63 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Witam, mam Nissana Tiide rocznik 2008 z silnikiem 1.6, który został sprowadzony z Niemiec i okazał się klasyczną skarbonką. Na razie do wymiany poszły poza płynami eksploatacyjnymi świece, łańcuch z napinaczem, pasek wielorowkowy i 5 "szklanek" bo były luzy na zaworach. Obecnie jestem na etapie rozglądania się za wariatorem zmiennych faz rozrządu - w ASO zawołali za ten wynalazek 2000 zł. A z używanymi to nigdy nie wiadomo co się trafi. Czy da się dorwać jakieś zamienniki tego ustrojstwa,które nie zrujnują do szczętu portfela? A gdzie kupiłeś szklanki i jakie były koszty ich zakupu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanitor Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 W wycenie mam wpisane zamienniki INA420004610 po 40 zł za sztukę z InterCars. Ale dopytam się jeszcze czy to na pewno te są zamontowane, bo mechanik miał ściągnąć coś z Niemiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zybi63 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Najciekawsze jest to, że podany przez Ciebie nr katalogowy INA opisuje "szklankę" do silników VW/Audi/Seat. Jakby pasowało to duży sukces. Wiadomo, że u nas dostępność części do "stajni" VW jest dużo większa. Ciekawe, jak mechanik dobrał grubość. Wg instrukcji Nissana należy wybierać po podstawieniu do wzoru obliczeniowego jedną z 26 "szklanek", które mają skok co 0,02 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanitor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 zybi63 - tak też to wcześniej sprawdziłem, że INA jest do innych samochodów. Pytałem o to mechanika i mówił, że to podstawione do wyceny w komputerze. Natomiast to co mam włożone do środka to oryginalne szklanki ściągnięte z Niemiec - bo tam jest większa dostępność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.