igelski Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Panowie, jedno pytanko. Odpalam autko, wskazuje ciśnienie 2,2. Robię 10 km i na wyświetlaczu 2,3. Następne 10 km i widzę już ciśnienie 2,4. W którym momencie pomiar ciśnienia w oponach jest ten właściwy? Tzn. kiedy ma go porównać z tym zalecanym przez producenta (tabliczka na słupku)? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 zalecane ciśnienie dotyczy "zimnych" opon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vendetti Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 dokładnie tak - zimnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borek Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Wczoraj zmieniałem koła, tez miałem dowalone ponad 3 ! Jadąc pod kompresor czułem każdy kamyczek, ale zrobiłem przód 2,3 a tył 2,4 i wygląda że jest ok Zauważyłem tylko lekkie ściąganie w lewo po zmianie opon, może jest mała różnica ciśnienia, muszę się temu przyjrzeć w weekend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Może być różnica ciśnień lub niewłaściwe wyważenie powodem ściągania może być. najprościej sprawdzić zamieniając koła. Wówczas upewnisz się że ściąganie jest ich zasługa. Co do ciśnienia zawsze mierzy się je (to właściwe) na zimnych oponach. Jeśli, by sprawdzić, ciśnienie musisz dojechać ponad 1 km. to już nie będzie właściwy odczyt. Ciśnienie najlepiej sprawdzać rano w garażu lub w zacienionym miejscu (słońce szybko nagrzewa czarne elementy) zwykłym ciśnieniomierzem a potem w zależności od potrzeby dobić ile potrzeba. Ciśnienie winno sprawdzać się nawet co miesiąc szczególnie w okresie jesienno wiosennym. Spadek temperatury powoduje kurczenie się powietrza stąd niektórzy mówią o letnim i zimowym powietrzu w oponach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Ja tam zawsze pompuję koła mieszanką 80% azotu i 20% innych gazów . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WuWojtas Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Ja tam zawsze pompuję koła mieszanką 80% azotu i 20% innych gazów . A widziałem przypadki, że ludzie się na to nabierają i za to płacą Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 A ja mam patent, ze pompuje specjalna mieszanka -78% azotu, 21% tlenu, a pozostale 1 % to specjalna domieszka powodujaca, ze auto nie wpada w dziury na drodze tylko nad nimi przelatuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 mam taką samą mieszankę no i auto samo jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Ja tam pompuję zwykłym powietrzem z kompresora. Ale za to lubię sobie przygazować. Szczególnie po fasoli i bigosie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Czyli gaz błotny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sph3r3 Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Masz w 100% rację, teraz niestety jak nie powiesz ile ,to władują według swojego widzimisię. no to obczajcie to - mi raz napompowali 1,5 atmosfery i twierdzili że to jest gites. Wyjechałem za zakręt to od razu poczułem jakbym miał przebite opony :/ Reklamacja , dobicie opon do 2,3 i 2,5 i wsio przeszło. Więc ma to spore znaczenie. Widzę że temat się rozwinął choć niektórym mieszanka gazów się nieco miesza . Czyli jak na razie widzę że ktoś na 2,3 przód i 2,4 tył jeździ i jest oki. Odbiore moje QQ to sprawdzę i dam znać - mam swój przenośny kompresor to mogę testować nawet w drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 . Ale za to lubię sobie przygazować. Szczególnie po fasoli i bigosie. Czyli tzw. podkołdernik jadowity czy bulgotnik pospolity...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 może cichacz fotelowy bo to w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 http://www.nonsensopedia.wikia.com/wiki/Bąk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 nie podchodź z otwartym ogniem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Strach aschenbeher mieć w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 może cichacz fotelowy bo to w aucie Tak jest. Tym razem nie kupiłem auta z fotelem wypierdzianym przez Niemca, tylko ja własnodupnie fotel ów wypierdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ja do tematu głównego,przed chwilą zmierzyłem i ciśnienie mam 140 na 90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Jak na takiego starca, to nie jest najgorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ja do tematu głównego,przed chwilą zmierzyłem i ciśnienie mam 140 na 90 To wyższe z przodu to niższe z tyłu czy odwrotnie.......????? A na poważnie górne może być dolne ciut przy wysokie, pewnie zobaczyłeś przez okno jak ktoś z gwoździem do Twych autek się zbliża.. Okłady z ciepłych niekoniecznie młodych za to koniecznie damskich ramion proponuje, uspokaja i odpręża..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ja do tematu głównego,przed chwilą zmierzyłem i ciśnienie mam 140 na 90 Jestem lepszy...120/90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Obaj macie prawidłowe wartości ciśnienia. Co prawda Manix jest już na granicy, bo ciśnienie 140/90 jest granicą, po przekroczeniu której można mówić o nadciśnieniu. Ale biorąc pod uwagę jego wiek i to, że daje w szyję można uznać, że jeszcze trochę pociągnie. Stary łapiduch Wam to mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Zgadza się, żona potwierdza że w zakręcie jeszcze mnie nie wyrzuci.Choć po meczu to było z 200/120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 I po co było sobie podnosić ciśnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.