amper Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Witam czy bawił sie ktoś z was w wsadzenie do p11 2.0i 131KM kompresora z innego samochodu ? Czy to sie opłaca. Może znacie jakies inne modyfikacje tego silnika oprócz podstawowych(turba, chipa, itp)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Na NZ był projekt Nissana Almery Gti z kompresorem klubowicz Maro . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amper Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 nie masz czasem jakegos linka bo nie moge znaleść nawet jego postów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 http://nz/viewtopic.php?t=6097 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amper Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 wracam do tego tematu nie znalazłem nic zadowalającego zastanawiałem się nad pełna modyfikacja p11 jaki silnik proponujecie do swapa do p11 może być każdy przednio lub tylno napędowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 NEO VVL :-) +reszta gratów i strojenie. Licz caly swap ok 7/9k+motor. Potem odpowiednie kapcie żebyś mógł ruszyć z miejsca! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.