michoos Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Gaz był regulowany 2 razy na przestrzeni 3 tys km. Ostatni raz jakieś 500 km temu. Po ostatniej regulacji błąd wyskoczył po 100km. Przy wcześniejszej regulacji został wymieniony również filtr. Dodam ze regulację robiłem w 2 niezależnych warsztatach ( oba z dobrą opinią w trójmieście) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 hmm, ale to co napisałeś wskazuje na regulację LPG, a jak to zrobili to nie mam pojęcia pogadaj z @ulisessem ma AFR-a jaka masz tą instalację?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekp Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Dino czy mogę powiedzieć że temat z emulatorem załatwi temat kat. dożywotnio ? czy jest możliwe że wywali błąd ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 tego nikt Ci nei zagwarantuje, ale myślę że koszt jest niewielki i warto spróbować, zasada jest prosta, odsuniecie od spalin sondy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Oj tak czuję że ty jest dyskusja trochę głuchego ze ślepym ..Może to źle ująłem bo Dino wie co mówi .. Ale zasady są takie -Jak Kat pada to wali checkiem na pb i na lpg nie zależnie wywalamy kata dajemy tulejkę najlepiej kątową i po temacie - Jak wyskakuje jakiś błąd mieszanki na LPG tylko związany z sondami czy czymś to zawsze jest winny układ LPG ...zła regulacja Co do remontu luzów po osiowych wału i wymianie panewek głównych czy korbowych to gaz ma tyle wspólnego co płyn w spryskiwaczu zła regulacja i słabe graty jedynie mogą wypalić głowicę może wypalić uszczelkę pod nią . tyle ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Czy ktoś powiedział już Jackowi, że będzie bardzo głośno bez kat. Moim zdaniem można swobodnie zaryzykować zakup używanego katalizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Ale po co ,, nie lepiej wyciąć i wstawić pół sportowy za 300 zł http://allegro.pl/sport-katalizator-sportowy-hit-i5196027649.html lub tłumik ala kat + tulejkę ? za 30 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekp Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 kurde tak naprwdę nie wiem co robić, a jest wśród kolegów ktoś kto słyszał czy faktycznie jest tak straszny dzwięk , proszę o opinie osoby która sobię taką zabawkę sprezentowała . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Kat to nie tłumik ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekp Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Tofu więc powiedz tak szczerze ,ja wiem że ostateczną decyzję podejmę sam ,ale powiedz zrobiłbyś taką tuleje,czy urywa uszy w czasie jazdy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Tofu więc powiedz tak szczerze ,ja wiem że ostateczną decyzję podejmę sam ,ale powiedz zrobiłbyś taką tuleje,czy urywa uszy w czasie jazdy ? Witam Jeśli chodzi o hałas po pozbyciu sie kata.... to specjalnie tego nie odczułem. Może i jest głośniejszy ale w moim odczuciu jest to minimalny wzrost ...jezdze juz ok roku bez tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 BRC zamontowana w styczniu 2014 przy przebiegu około 93 tys. Teraz mam 118 tys. Przy 108 wymiana filtra + regulacja ( chwilę wcześniej pojawił się błąd kata i myślałem ze regulacja załatwi sprawę lecz nie udało się) po około 5 tys kolejna kontrola wykazała właściwe ustawienie LPG i ponownie problem z katem. Błąd wykasowany powrócił po ok 100 km na LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 podepnij scaner pod auto i sprawdź jakie sa korekty silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattej8 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Może coś wniosę do tematu bo również wyskoczył mi błąd kata rok temu mam 2,5 benzynę kupiłem kątowy mosiężny emulator sondy oraz wykruszyłem I katalizator w kolektorach. Błąd nie wyskakuje, spalanie takie samo, obroty i wszystko inne ok. Jednak jest trochę głośniej zwłaszcza gdy przyspieszam jest lekko metaliczny dźwięk ale można się przyzwyczaić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekp Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Mattej bardzo dziękuje za konkretną opinie .Wiem już co mam robić.Wszystkim innym Panom również dziękuje za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Może coś wniosę do tematu bo również wyskoczył mi błąd kata rok temu mam 2,5 benzynę kupiłem kątowy mosiężny emulator sondy oraz wykruszyłem I katalizator w kolektorach. Błąd nie wyskakuje, spalanie takie samo, obroty i wszystko inne ok. Jednak jest trochę głośniej zwłaszcza gdy przyspieszam jest lekko metaliczny dźwięk ale można się przyzwyczaić. Jest głośniej bo po wykruszony katalizatorze powstała pusta komora rezonansowa, nie wiem jak w 2.5 jest kolektor umiejscowiony ale jeśli się da to można wyciąć puszkę po katalizatorze i w stawić rurę lub strumiennicę, będzie ciszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Strumienica nie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 u mńie stanęło na zamontowaniu tulei -zobaczymy czy pomoże i na jak długo Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekp Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 mój projekt jest następujący : katalizator czyli wnętrze wyczyszczone -rozbebeszone w miejsce kat. wstawwiona rura nierdzewka z nawierconymi otworami .cały projekt wstawiamy oczywiście emulator i cześć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 A ja się dziś dowiedziałem że nasz "kochany" prezydent miasta sprezentował niebieskim 3 przenośne analizatory spalin i to nie będą analizować Diesli tylko PB i LPG !@#!@#!@#!@# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Strumienica nie !! A mógłbyś wyjaśnić dlaczego, czy tak po prostu nie? No i co polecasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 A ja się dziś dowiedziałem że nasz "kochany" prezydent miasta sprezentował niebieskim 3 przenośne analizatory spalin i to nie będą analizować Diesli tylko PB i LPG !@#!@#!@#!@# a czego się boisz?? ja nie miałem KLAT-a w primce i dobra regulacja załatwiała sprawę a złej to i KAt nei pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 A mógłbyś wyjaśnić dlaczego, czy tak po prostu nie? No i co polecasz. Nic to nie daje lepiej zwykły tłumik lub rurę przetłoczenia jedynie hamują Dino u mnie teraz podobno na wolnych było źle bo i mam też 15,2 AFR ,, ale siatka poleciała przy zejściu a na wyższych obrotach ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekp Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam serdecznie tak jak obiecałem pewnemu Panu z forum podzielę się wrażeniami jazdy bez katalizatora. Może mi się wydaje ale jazda bez katalizatora zrobiła sie bardzo dynamiczna , a to może za sprawą tego że wcześniej jeżdziłem w trybie awaryjnym .Może powiem co zrobiłem ,a raczej mój mechanik,. po wywaleniu wnętrza katalizatora wstawiłem rure nierdżewkę z nawierconymi otworami ale wcześniej do rury zostały wspawane grodzie także z otworami w celu wyeliminowania metalicznego dżwięku,no i oczywiście emulator sondy kolanko ,i sonda . Spalanie rewelacja , dżwięk metaliczny nic nie słyszę niema różnicy jak był katalizator po przejechaniu narazie 2000 tys km błędu niema . Pozdrawiam i dziekuję za porady. Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez jacekp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 U mnie zamontowanie tulei dystansowego pomogło, nie wywala błędu. Na razie zrobiłem ok 500 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.