axxel32 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Mam problem z obrotami na zimnym silniku. Po odpaleniu na zimno skaczą na 2500 na sekundę, dwie, po tym czasie spadają na 1800-2000 i tak jest znów jakieś 15-30 sekund, następnie mam około 1300-1500 do rozgrzania, poźniej normalnie około 650. Na zimno trochę to wyje i irytuje, czy to normalne że obroty są tak wysokie, czy należy to jakoś skorygować? W innych samochodach miałem zdecydowanie niższe. Rok 2005 czyli rev up. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Nie jest to normalne. Ja mam revup i nie mam takich objawów. Powinno być normalnie jak w każdymaucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axxel32 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Nie jest to normalne. Ja mam revup i nie mam takich objawów. Powinno być normalnie jak w każdymaucie A jak to u ciebie wyglada po odpaleniu? Tzn ile wskazuje obrotomierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Nie pamietam ale sprawdzę i Ci napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axxel32 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Nie pamietam ale sprawdzę i Ci napisze Jeszcze mały update, dziś mamy około 10 st na plusie. Silnik zimny od wczoraj na dworze. Pierwsze odpalenie: 1800obr, po 15 sek około 1600 obr, po 30 sek od odpalenia 1400, po minucie około 1300-1400obr. Gaszę. Czekam 5 minut. Drugie odpalenie: 1900 obr, po 5 sek 1800, po 15 od odpalenia 1500, po 30 sek od odpalenia 1200 obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBuBs Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 ja jak odpalam zimnego to mam powyżej tysiąca (1200?) a potem jak się nagrzeje to schodzi poniżej (coś w okolicach 700-800?).To nie są dokładne wskazania ale okolice. Masz coś za wysoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 nie no, przy odpaleniu na zimnym zawsze jest około 2 tys i spada - ile nie pamiętam, bo dla mnie to norma we wszystkich 350 jak by było 1 tys z kawałkiem bądź 3 tys to bym się zastanawiał, a jak jest 1,8-2 na samym początku to jest w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBuBs Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) to jeszcze zerknę ale silnik mam już rozgrzany ale jak jest rozgrzany bankowo powinien byc poniżej 1000 Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez vonBuBs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 po rozgrzaniu bez klimatyzacji itp 750-800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Tak to powinno wyglądać na seryjnym silniku... zrób sobie adaptacje przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axxel32 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Naczytalem się o tych adaptacjach i czyszczeniach przepustnicy i wynika mi że 50/50% że się uda, a jak nie to serwis, z tym ze najbliższy nie ma sprzętu więc kilkaset km trzeba będzie zrobić, pińćset zostawić i dzień stracić albo dłużej Słaby to interes. Choć czyszczenie w każdym aucie zawsze robiłem, a tu jakieś cuda się dzieją i wolę nie ruszac. Micho196, czy mam rozumiec ze po odpaleniu jest optymalnym 1215 obr/min na zimnym? Może ktoś sprawdzić ile ma na zimno po odpaleniu tak realnie? Zastanawia mnie jescze, czy nie oszukuje mi obrotomierz, bo mam odcięcie około 7400 i to jest 110 na dwójce a 160 na trójce. Ponadto licznik nieco ZANIŻA bo koło jest ponadwymiarowe , ale to tu nie jest istotne, w każdym razie odciecie powinno być chyba na 7100, więc 5% by mi obrotek zawyżał, czyli zamiast 1800 powinno być 1700, dobrze myślę? Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez axxel32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Optyczne nie jeden twierdził ze ma niewiadomo ile obrotów - jak nie było modyfikacji to masz ile fabrycznie powinno byc + kilka stowek wiecej, ale to jest przekłamanie przez wskazówkę Jak rev up to do 7 tys powinien sie kręcić, 7,4 maja HR- jak sie przesunie im, to ma sie 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmen Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 u mnie na zimnym jest to 1250 ale po kilkunastu sekundach, zaczyna zawsze od około 1800, zawsze tak miałem, przed i po czyszczeniach przepustnicy, adaptacjach, spacerze, różnych filtrach... obrotomierz przekłamuje, ale procentowo przy 2000 o jakieś 100 a przy 6600 pokazuje ponad 7000 :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axxel32 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 u mnie na zimnym jest to 1250 ale po kilkunastu sekundach, zaczyna zawsze od około 1800, zawsze tak miałem, przed i po czyszczeniach przepustnicy, adaptacjach, spacerze, różnych filtrach... obrotomierz przekłamuje, ale procentowo przy 2000 o jakieś 100 a przy 6600 pokazuje ponad 7000 :/ Czyli wynikałoby ze niepotrzebnie się martwię mając 1800 po odpaleniu. Podeśle kolega link do adaptacji przepustnicy? Czyszczenie raczej odpuszczę, piszą o jakichs "blaszkach", których nie nalezy ruszać, jednak dokładnie nie wiem gdzie są położone i jak wyglądają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 temperatura z tabeli to temperatura plynu chlodzacego...tak czy inaczej masz to tak rozumiec ze po kilku moze kilkunastu sekundach po odpaleniu bieg jalowy powinien sie ustabilizowac na danym poziomie wzgledem temperatury...czyli tak jak u madmena... jak nie ufasz obrotomierzowi podepnij komputer i sprawdz jakie masz obroty... Skoro naczytales sie o adaptacjach i nie dzialaja to teraz mozesz spokojnie pojechac na serwis zeby zrobili to za ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 u mnie na zimnym jest to 1250 ale po kilkunastu sekundach, zaczyna zawsze od około 1800, zawsze tak miałem, przed i po czyszczeniach przepustnicy, adaptacjach, spacerze, różnych filtrach... obrotomierz przekłamuje, ale procentowo przy 2000 o jakieś 100 a przy 6600 pokazuje ponad 7000 :/ to o czym piszesz brzmi jak totalna abstrakcja, ale ogólnie przekłamuje ja nie jeżdżę do odcinki a mam ustawioną na 8000, to co tym samym over 9,000 !? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axxel32 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Skoro naczytales sie o adaptacjach i nie dzialaja Ale ja tego nie powiedziałem Serwis w okolicy tego po mnie nie poprawi jak ruszę te jakies tam blaszki i zwiększą sie obroty, co sugerują koledzy na forach, bo nie mają sprzętu lub wiedzy na ten temat. Macie tu jakiś manual do bezpiecznego wyczyszczenia przepustnicy? Ktoś pisał o odpinaniu aku, ktoś inny czyścił ścierką i było ok, generalnie dość dużo opcji Tą adaptację pedałem gazu na ciepłym motorze chętnie sprawdzę, chyba nic nie powinienem zepsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Porzuć idee jakichkolwiek blaszek...cokolwiek to jest zanim cokolwiek wyczyścisz wystarczy zdjąć tą plastikowa rurę dolotowa i ocenić czy twoja przepustnica jest brudna... ja ci proponuje zebys nagral filmik i pokazal jak masz w tej chwili to moze ktos z forum ci podpowie czy przypadkiem nie martwisz sie na zapas... Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez micho196 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmen Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 to o czym piszesz brzmi jak totalna abstrakcja, ale ogólnie przekłamuje ja nie jeżdżę do odcinki a mam ustawioną na 8000, to co tym samym over 9,000 !? źle się wyraziłem... u mnie tak masakrycznie przekłamuje obrotomierz, nie wiem czemu, nie twierdze, że we wszystkich zetkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axxel32 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 źle się wyraziłem... u mnie tak masakrycznie przekłamuje obrotomierz, nie wiem czemu, nie twierdze, że we wszystkich zetkach Może przekłamywać, Coobcio właśnie pisał ze zamiast 6600 pokazuje 7000 i wynikałoby ze to norma jest. Ale osobiście nie sprawdzalem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 To są pojedyńcze przypadki... Generalnie przekłamanie obrotomierza w Zetkach nie przekracza 5% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axxel32 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Tak wygląda przepustnica, czyścić? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/82b840d4a35b306f.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.