Gość jarek-osiak Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Cześć, mam pytanko w sprawie wymiany żarówek podświetlania przycisków szyb w primerce P10, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Zajrzyj tutaj: http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=3&tid=11 Opsialem jak naprawic przelaczniki, ale w ten sam sposob wymienia sie zaroweczke. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek-osiak Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Cześć Dzięki za odpowiedz ale chodziło mi o wymianę żarówek przycisków w wersji 4xszyby elek. gdzie przyciski znajdują się w podłokietniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Witaj.Z tym tunelem srodkowym to troche roboty jest.Sam mialem sie zabierac ale jak uslyszalem ze trzeba sie bawic z lutowaniem,to dalem sobie spokoj.Poszukaj na forum juz byl taki temat,nawet szczegolowo opisany.U mnie nie sa chyba przepalone bo jak wciskam przycisk na wylaczonych swiatlach,to miga od czasu do czasu :? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 to niewielki problem, wystarczy odkręcić 6 wkrętów dwa na końcu tunelu za fotelami, dwa z przodu po bokach i dwa w zagłębieniu tam gdzie wchodzi ręka od ręcznego( wyjąć plastikowy dekielek podnosząć od strony ręcznego), następnie gumowę osłonę drążka zmiany biegów wyjąć do góry od tyłu i wsunąć w powstały otwór, i cały tunel mamy na wierzchu, potem trzeba wsunąć rękę od tyłu pod tunel i rozłączyć dwie kostki do przycisków sterowania szybami, (jeśli jest centalniy zamek to jest jeszcze trzecia kostka do niego) następnie wyciągamy cały tunel, odkręcamy przyciski szyb od tunelu (po dwa wkręty mocujące) i już same przełączniki na wierzchu, następnie rozchylamy plastik w którym siedzą z zatrzasków ( ewentualnie podważyć śrubokrętem) i mamy dostęp do żarówek których jest po dwie w każdym i są bezbarwne w niebieskich kondonikach (koszt żaróweczki 70gr) najlepiej kupić odrazu niebieskie i nie bawić się w ściąganie kondoników i nakładanie, założenie żarówek białych powoduje podświetlenie przycisków na żółto, rzeczywiście są lutowane (najprościej obciąć dość długie nóżki od żarówek i wyjąć je, następnie włożyć nowe i przylutować na wierzchu, oryginalnie idą nóżki pod spodem i są zawijane do góry i tam lutowane jednak nasze żaróeczki mają tak obliczoną długość nóżek że wystarczają na lutowanie od góry) montaż w odwrotnej kolejności. Jako ciekawostkę mogę powiedzieć że po wyjęciu przełączników najlepiej odginać je z kasetki w której siedzą włącznikami do góry tak żeby płytka została na dłoni, ponieważ inaczej wypadną nam blaszki po których ślizgają się włączniki i czasami trzeba ich długo szukać życzę powodzenia w wymianie, czas wymiany jakieś max 30min dla niewprawionych:) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.