BarracuDa Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Nurtuje mnie pytanie odnosnie silnika mr20de czyli poczciwa 2.0 141KM. Na niektorych podzespolach silnika znalazlem napis Renault (przepustnica) W Renault chyba jest w ofercie ten sam silnik? Przynajmniej tak wyglada. Ostatnio robiac zakupy w serwisie Nissan (Bremen) Zapytalem sie o to kto produkuje silnik 2.0 i pan stwierdzil ,ze Renault i nie ma obaw bo to bdb silniki ale za chwile powiedzial ,ze chodzi o diesla bo benzyniak 2.0 to produkcja Nissan czyli made in Japan. W/w pan oznajmil mnie ,ze po zakupie czesci Nissana przez Renault dszlo do wymiany jednostek napedowych - Diesle Renault do Nissana. Ciekawi mnie jak to sie ma ze skrzyniami biegow-odpowiedzial ,ze 2.0i ma skrzynie takze Nissana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot505 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Dobrze mówi ten Niemiec, tak było przy produkcji QQ 1, jak jest dzisiaj- nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 MR20DE jest silnikiem wspólnej konstrukcji. Chociaż projekt był Nissana, podobnie jak M9R. Diesle YD22 i YD25 to konstrukcje w 100% Nissana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 19 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Sprawdzalem dzisiaj co potrzebuje do wymiany oleju w skrzyni i tak sobie ogladalem iwidnieje tam jak byl znaczek Renault ... Ciekawy artykuł (Auto Świat) o silniku QR/MR20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Rodzina silników QR to konstrukcje rdzenno Nissanowskie i nie wiem dlaczego je porównują do rodziny MR. Nie wiem dlaczego trwałość łańcucha rozrządu na poziomie 150tyś km. oznacza że jest ona niska. Generalnie artykuł napisany na zasadzie QR złe MR dobre. I że Renault musiał nauczyć Nissana jak się robi dobre jednostki a w rzeczywistości jest na odwrót. Zresztą z silnikiem QR w EU była tylko Primera P12, X-Trail T30 (QR20DE), X-Trail T31 (QR25DE). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.