Pawel3007 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Witam. Co jakis czas mam problem w swojej almerze co pół roku zapala mi sie CHECK. od zapalenia tej kontrolki dzien lub dwa auto podczas jazdy potrafi zgasnac i juz nie odpalic lub po skonczonej jezdzie nie odpala.Jestem zupelnym laikiem jezeli chodzi o naprawe auta ale jak kazdy wie potrzeba matką wynalazkow.Za pierwszym razem zaczełem odpinac kostke po kostce az w koncu auto odpalilo a szczesliwa kostka byla kostka temperatury wody . teraz juz wiem jak auto nie chce odpalic odłączam tą kostke i wszystko jest wporządku.Nawet CHECK znika.Czy jest to w ogóle mozliwe zeby zapalanie tego silnika miało cokolwiek wspolnego z tą o to kostką???Prosze o pomoc i z gory DZIĘKUJE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Może, jaki numer błędu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Witam Nowego kolegę. Proszę się zapoznać z tematem >>Dlaczego Warto Uzupełnić Profil<< Że silnik 1,5 to już wiemy, lecz benzynka czy diesel Dci? Prócz tego...zastanów się jaki ma być tytuł Twojego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel3007 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 1,5 Benzyna Almera SE 2004r numeru błędu niestety nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 numeru błędu niestety nie znam. no to tutaj nawet szklana kula nei pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...