Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] 1,5 Raz odpala a raz nie, błąd P0016

Pawel3007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Co jakis czas mam problem w swojej almerze co pół roku zapala mi sie CHECK. od zapalenia tej kontrolki dzien lub dwa auto podczas jazdy potrafi zgasnac i juz nie odpalic lub po skonczonej jezdzie  nie odpala.Jestem zupelnym laikiem jezeli chodzi o naprawe auta ale jak kazdy wie potrzeba matką wynalazkow.Za pierwszym razem zaczełem odpinac kostke po kostce az w koncu auto odpalilo a szczesliwa kostka byla kostka temperatury wody . teraz juz wiem jak auto nie chce odpalic odłączam tą kostke i wszystko jest wporządku.Nawet CHECK znika.Czy jest to w ogóle mozliwe zeby zapalanie tego silnika miało cokolwiek wspolnego z tą o to kostką???Prosze o pomoc i z gory DZIĘKUJE

Witam Nowego kolegę.

Proszę się zapoznać z tematem >>Dlaczego Warto Uzupełnić Profil<<

Że silnik 1,5 to już wiemy, lecz benzynka czy diesel Dci?

Prócz tego...zastanów się jaki ma być tytuł Twojego tematu.

• 1 miesiąc temu...

jak pojawi sie błąd to spisz jaki i wtedy będziemy debatować :D

witam mam ten numer błędu p0016 troche mi to zajeło

witam mamten numer błędu p0016

już to bylo zrobione ne pomogło

samochód szarpie na dwójce na niskich obrotach sam mechanik nie miał pojęcia co to jest

Uzupełnij profil - już o tym pisałem. Już gdzieś w innym temacie ustaliłem że to 1,5, /ale chyba to nie do mnie należy/ i nikt z nas nie musi się domyślać i wróżyć z kart..

Almera ma różne silniki i paliwo.

Napisz co jeszcze robił mechanik, bo po co się powtarzać. Ten błąd to jak pisałem wyżej.

• Upvote 1

Czujnik położenia wału lub wałka rozrządu. Spróbuj podmienić czujniki, gdyż są takie same. Lub ewentualnie kup jeden nowy i podmieniaj.

male sprostowanie czujnik był wymieniony tylko wałka rozrządu

Więc spróbuj je teraz podmienić.