Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Olej do 1.6 Turbo


porsuerte
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Olej wymieniony, wymiana poprzedzona płukanką :) .

 

kqil58ynteviws8j.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lux  :spoko:

Tylko dlaczego filtr oleju Filtron to nie są dobre filtry :wacko:

Jakość wykonania jest kiepska .......................

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie miałem z nimi złych doświadczeń, na filtronach poprzednie auta przelatały bez problemu 500k km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam ich nie lubię dużo reklamacji z nimi mieliśmy a dokładnie na nie trzymanie szczelności- uszczelki to ich pięta achillesowa! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic 10k km do następnej wymiany musi wytrzymać, potem zapodam jakiś inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to przy następnej wymianie zagości w juke'u Mann :) .

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Turbo silnik więcej ciepła wytwarza... 5w40 będzie okey, do tej pory ze wszystkich jakie testowałem to millers Long Life ma najlepsze właściwości myjące - potrafi nawet jak ktoś na Castrolu śmigał rozruszać pierścienie olejowe !!

Ciśnienie oliwy utrzymuje okey więc można czasem przycisnąć.

 

Bardzo istotna jest wymiana przynajmniej raz co 10 tyś km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

To jaki olej byłby najlepszy, jaka marka? Co proponujecie i jaką oliwę zalewacie do swoich 1.6 DIG-T?

Do silnika z turbiną 5/40 lub lepiej 5/50 - marka mniej ważna - Mobil1/3000, Millers Motorsport, Total Racing. W życiu 0/30 ani 5/30 - to są wymysły .... już wiesz czyje.

I oczywiście nie rozkręcać turbiny na zimno ani nie gasić na gorąco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Producent zaleca 5W30 ,a 0W20 do 1.6DIG-T nawet mojego silnika 1.6 to zabójstwo silnika  !!

 

To jest bardzo ciekawe. W instrukcji obsługi do 1.6 DIG-T jest napisane:

 

"MR16DDT z wyjątkiem NISMO RS:

 

Zaleca się olej o lepkości 0W-20.

 

Jeśli olej o klasie lepkości 0W-20 nie jest dostępny, korzystając z tabeli dobierz olej o klasie lepkości odpowiadającej zakresowi panujących temperatur."

 

To jak w końcu jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...