jarek1111 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 a co w przypadku gdy przez te 1km wjedzie ci w tył czołg, wzw uzna że trzeba uupuscić bo czołg właśnie zaczoł zgniatać butle a jak wiadomo tam gdzie tarcie to i iskry jak napisałem wyżej można ale w granicach zdrowego rozsądku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 a co w przypadku gdy przez te 1km wjedzie ci w tył czołg, wzw uzna że trzeba uupuscić bo czołg właśnie zaczoł zgniatać butle a jak wiadomo tam gdzie tarcie to i iskry jak napisałem wyżej można ale w granicach zdrowego rozsądku myślę, że rozszczelnił by się i wybuchł by wcześniej zbiornik PB zaraz dyskusja osiągnie poziom absurdu no ale cóż zrobić jak napisałem wyżej można ale w granicach zdrowego rozsądku to znaczy ile?? mam butlę w która ładuję max w poprzednim aucie też tak było, byłem w Chorwacji i Zamościu w lecie jakoś nei śmierdziało i nei wybuchłem ten stan trwa już od jakiś 11 L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Dawid masz u siebie gaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 W drugim aucie nissan robi teraz moze ze 3 tys km rocznie wiec sie nie oplaca gazowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Art370z Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 jak tam się sprawy mają? Zeta już lata? jakie odczucia, spalanie? cheers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Czekałem na temat odnośnie lpg w 370z, wydawało mi się to kiedyś tak normalne i wydaje mi się do dzisiaj, przecież to zwykły silnik. Mając 350z z lpg zawsze były trefne komentarze, teraz widzę że 370z z lpg to będzie normalna sprawa podejścia ekonomicznego. Tak trzymać, gdybym miał kupić 370z teraz, to z pewnością również bym ją zagazował! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek370 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Art370z Nie odebrałem jeszcze, do przyszłego weekendu jestem na wyjeździe. Z tego co wiem, jeszcze się robi. Jak tylko będę miał auto, wrzucę zdjęcia instalacji i oczywiście wrażenia jak się sprawuje. Sajmon_LP Też tak uważam, 370Z to moje auto do codziennej jazdy i 2k PLN miesięcznie to przesada na paliwo. Co do filozofii zakładania LPG do takich aut, nie będę się z nikim spierał. Dla połowy to pewnie wiocha (takie są komentarze odnoście mojej instalacji na FB, gdzie gazownik umieszcza wpisy), dla innych normalna rzecz. https://www.facebook.com/gsauto/posts/696747313794447 Edytowane 23 Listopada 2015 przez Wojtek370 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Ja mam w 350tce i jestem mega zadowolony i dzieki oszczędnościom na gazie stac mnie na markowe felgi za 8 tys a nie jakies tanie podjeby czy na zawias za 4 tys a nie chinski badzwiew za polowe ceny i na wiele innych rzeczy. Jedyne co to 370z pokusil bym się o ta nową instalację z wtryskiem bezpośrednim Dodam ze ponad poltora roku jezdzilem na benzynie nissanem puki nie kupilem pierwszego auta z sekwencja bo moje doswiadczenie wczesniej opieralo sie na instalacji starej generacji w oplu astrze 1 ktora chodzila fatalnie po czym sie zradzilem a teraz dla mnie nie ma auta ktorego nie da sie zagazowac. Ci co sie smieja sa dla mnie baranami ktorzy nie potrafia liczyc pieniedzy bo jezeli chcesz jezdz sobie na benzynie, jezeli chcesz oszczedzac zakladaj gaz, to zadna profanacja. Wbijam w takie opinie i komenatrze frajerow ktorzy pewnie sami licza kazda zlotowke wydana na paliwo czy samochod. Edytowane 23 Listopada 2015 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 To nie czytaj - proste! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Ładne to forum: jedno Bydle i same barany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 No i frajerzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Czytac ze zrozumieniem ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek370 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Odgrzewam trochę temat. Moje 370 od ok 3 tygodni lata na lpg. Póki co to mam zatankowany 4 zbiornik dopiero. Pierwsze wrażenia pozytywne, tzn nie widzę specjalnej różnicy w osiągach czy jest PB czy LPG. Auto kręci się równiutko, bez żadnego szarpania lub spadków mocy po czerwone pole. Co do samej instalacji - jak to finalnie wyszło: Sterownik Tech 326, wtryski Magic FX ver.2 , wstępnie miały być Barracudy 130 ale okazały się zbyt duże - nie mieściły się między kolektorem a listwą paliwową benzyny. Wtryskiwacze są bezpośrednio wsadzone w kolektor, bez żadnych wężyków pośredniczących albo innych patentów. Reduktor jest w lewym nadkolu, tylko tam było wystarczająco dużo miejsca i możliwość dojścia wężami. Reduktor to KME R2 Twin v2 (do 395km). Butla weszła zamiast koła zapasowego o pojemności 58L, nie podbija podłogi, więc jest super. Zatankować da się ok 45-47L. Co do spalania, nie miałem jeszcze okazji zrobić szczegółowego porównania LPG z PB i wskazań komputera ale i do tego dojdę. Po świętach miałem trasę Warszawa-Hrubieszów-Warszawa, czyli 300km w jedną stronę. Wyszło, że w trasie mogę zrobić troszkę powyżej 300km (nie pamiętam ile dokładnie) na jednym tankowaniu, czyli spalanie trochę poniżej 15 lpg/100km wypadło - co daje niecałe 30zł /100km Na dniach wrzucę kilka zdjęć instalacji, jak to wygląda Edytowane 9 Stycznia 2016 przez Wojtek370 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 To coś dużo w trasie pali chyba nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek370 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) To coś dużo w trasie pali chyba nie? Słyszałem, że gazu powinien palić ok 20% więcej niż benzyny, więc 15lpg odpowiada mniej więcej 12 benzyny. Wynik jak najbardziej mnie zadowala, biorąc pod uwagę, że trasa zajęła mi 2h 40 min, w większości drogami krajowymi, nie autostradami. Teraz jeżdżę głównie w mieście, więc za kilka dni napiszę jak to wygląda w tym przypadku. Jak u Ciebie wygląda spalanie lpg miasto / trasa? Edytowane 9 Stycznia 2016 przez Wojtek370 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 9-11l trasa miasto srednio 18 ale udalo się zrobić 16 jak i zarówno 25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek370 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Tak to wyszło na chwilę obecną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Wojtek, czy auto było strojone przy pomocy sondy AFR? Wydaje mi się, że nie, jest dość duży rozjazd w środkowej części wykresu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Spory jest ten rozjazd bym rzekł Raczej na pewno nie było strojone i nie był sprawdzany AFR. Auto na LPG zawsze będzie słabsze jak na bezynynie - wyjątkiem są turbo silniki gdzie na LPG mają większą turbo dziurę ale zawsze mikroskopijnie generują więcej mocy na najwyższych obrotach niż na PB z rakcji wyższej liczby oktanowej i możliwości "grubszego" przyspieszenia zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 U mnie jak mierzyles poza tym ze ogólnie ten wynik był z d*py to między gazem a pb było 0,5 KM różnicy z tego co pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Jeszcze kwestia przebiegu... Czesto jest tak że górą wykrsy się zchodzą i różnica w mocy maks na gazie i na beznynie jest bardzo mała. Ale na gazie zawsze w przypadku wolnossacego silnika będzie mniej Nm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) U mnie między 3 a 4 tys było nawet lepiej niż na pb dopiero wyżej trochę spadalo ale tak jak mówisz gora była taka sama. A powiedz mi jeszcze czy jak skrzynia już wtedy byla na końcówce swojego zycia to mogla zanizyc wynik koncowy? Bo np hydro sprzęgło sie slizgalo albo tarczki byly juz skonczone? Edytowane 26 Stycznia 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Z Nm to prawda, natomiast moc da się spokojnie osiągnąć nie mniejsza niż 1% w całym zakresie obrotów - kwestia przyłożenia się do wystrojenia (http://lpg-forum.pl/download/file.php?id=37053 - na przykładzie mojej P11). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Stan autoamtycznej skrzyni biegów może mieć wpływ na wynik z hamowni, jak jest poślizg a z reguły jest to buduje bardzo dużo Nm w zakresie do 3000obr.min potem lockup blokuje konwerter i idzie dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 http://lpg-forum.pl/nissan-370z-v6-3-7-2013r-gs-auto-t53040.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.