Wojtek370 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Tak to dokładnie ten. Fotki z wczorajszego przeglądu. Ad wykresu z hamowni u Kuby, w najbliższym czasie trzeba będzie powtórzyć. Gdy byłem na pomiarze auto (jak się okazało) chodziło 5 garami na lpg a jednym na pb i był jakiś stan awaryjny. Teraz juz wszystkie na lpg. Może by wyszło lepiej/gorzej, warto sprawdzić. Co do strojenia na afr - nie było robione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 AFR możemy sprawdzić to jest kluczowa sprawa ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zdecydowanie w takim aucie sprawdzenie i ew. strojenie AFR to mus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Sonda w tyłek konieczna . Są mistrzowie co "sprawdzają" afr poprzez napięcia sondy z obd2. Wydajna instalacja. Odpowiedni afr i nic tylko jeździć Oraz serwisować. No o grunt rozgrzany olej Ale to obojętnie na jakim paliwie chcemy się pobawić ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.