mrozinzky Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Witajcie, potrzebuje schemat kostki radia iso najlepiej zdjęcie z kolorami przewodów, ponieważ moja kostka się rozsypała i musze na nowo wpiąć przewody w nową, nissan primera p11 rok 2001 wersja po lifcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 https://www.google.pl/search?q=iso+kostka&newwindow=1&espv=2&biw=1366&bih=653&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=svxRVZrME6aeygPazIGgDg&ved=0CB8QsAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozinzky Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 To widziałem ale jestem laikiem i potrzebuje zdjecie kostki i kolejność kabli kolorystycznie góra i dol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 jak taka rozpiska sprawia Ci problem, to może podjedź gdzieś bo tu raczej nei ma nic trudnego, czego nie wiesz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozinzky Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 nie wiem jakie kolory gdzie wpiąć do tej kostki oryginalnej bo ogólnie sytuacja wygląda tak: A potrzebuje zdjęcia jak kable są w kostce abym widział kolejność składania który gdzie włożyć najlepiej górną warstwę i dolną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...