Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problem z kołami oponami


majki_wi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie jak zmieniałem opony z zimowych na letnie podczas wyważania kół na jednym wyszło ze trzeba dołożyć obciążenie 35g i 65g

po wyważeniu kół podczas jazdy powyżej 100 km/h czuć bicie byłem w innym warsztacie powyważali i znowu nakleili ale dalej bije tak jak by z tyłu i te koło jej z tyłu założone

 

 

może to fele trzeba naprostować choć te czopki nic nie mówiły... 

 

a mnie juz coś trafiać zaczyna bo nie da sie jeździć....

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A opona nie wybuliła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany :) tylne gumy na przednich wahaczach do wymiany jutro będzie gotowe dobrze że opon nie kupiłem   :)

 

efekt taki ze biło powyżej 100 km/h oraz pływanie samochodu podczas hamowania albo przejazdu przez studzienki lub inne nierówności :) 

Edytowane przez majki_wi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany post wyżej :) dzięki za podpowiedź ale wszystko było czyszczone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Nasze posty praktycznie się minęły.

Gdybyś napisał wszystko w pierwszym poście to co najważniejsze,  ...np. to 

 

efekt taki ze biło powyżej 100 km/h oraz pływanie samochodu podczas hamowania albo przejazdu przez studzienki lub inne nierówności :)

To już bym cię skierował na konkretne tory.

 

Nawet na postoju jak włączysz bieg, zaciągniesz ręczny, to jesteś w stanie to sprawdzić. Wystarczy nogą pchać przednie koło w tył lub przód samochodu. Gdybyś zauważył, iż koło tak jak by się przesuwało, tzn. że tuleje.

Pływanie, to tylko i wyłącznie tuleje. Czasem nawet szarpaki tego nie wykryją.

W/g mnie to temat do zamknięcia, gdyż ten problem wielokrotnie poruszany i rozwiązany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak no i dziękuje za informacje jakże ważne dla mnie, temat zamykamy pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

majki_wi: gdzie kupowałeś tuleje? I gumowe, czy może wiesz, gdzie można dostać poliuretan?

Pojawiają się u mnie podobne objawy (choć podejrzewałem uszkodzoną felgę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanior kupował w sklepie u mnie w mieścinie ale jutro się mogę dowiedzieć bo widzę się z nim codziennie bo to kumpel co mechanikiem jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie :)

Dowiedz się proszę o poly-bushe, bo z przodu nie zależy mi na komforcie, a na prowadzeniu.. bujać może tył, bo tam dziecko jeździ ;)

Edytowane przez Burning
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

 czy może wiesz, gdzie można dostać poliuretan?

Z ciekawości mam takie pytanko, - to te czerwone wzmacniane masz na myśli? Bo też trochę zaczynam o tym myśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poliuretan może być w każdym kolorze. Akurat w MeyleHD używają białego. Często widzi się żółte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Poliuretan może być w każdym kolorze. Akurat w MeyleHD używają białego. Często widzi się żółte.

Ale czy to są te wzmacniane?

Czy również są/słyszałeś aby były na/pod drążek stabilizatora, oraz inne elementy gumowe w przednim zawieszeniu?

Chyba że o czym innym mówimy / a raczej ja o czym innym myślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz ulotkę: http://www.meyle.com/fileadmin/user_upload/service/downloads/flyer/FLY_HD_4JG_180x130_en_Low.pdf

aktualnie mam założone końcówki drążka kierowniczego, a na półce czekają końcówki stabilizatora.
Jakość moim zdaniem powala, są zauważalnie sztywniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Poczytałem ...i wolę pozostać przy tym co mam.... http://autokult.pl/2913,poliuretan-w-zawieszeniu-i-pod-silnikiem-wady-i-zalety

Na tyle lat użytkowania, to wiem jedno ....najważniejszą rzeczą jest łącznik stabilizatora!!!!! I jego trzeba najczęściej wymieniać-a czasem i "profilaktycznie".

On zbiera największe drgania i "chwyta" nierówności... Jest to zarazem element/podzespół najmniej trwały, ale zarazem najtańszy.

Jeśli usłyszymy drgania,, stuki i to np. najczęściej na przejazdach, droga z "trelinek" -to tylko i wyłącznie do wymiany łącznik za ok. 30 zł a nie pół zawieszenia....

Wiem co mówię i to przerabiałem....!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meyle HD nie jest 100% poly, tylko częściowo - co widać w załączonej broszurze.

Jakość wykonania moim zdaniem uzasadnia nieco wyższą cenę, zaś jeśli chodzi o trwałość to mój bliski kolega końcówki drążków stabilizatora w swojej skodzie wymieniał z oryginałów po 60tys, Meyle ma już od ponad 90 tys...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...