majki_wi Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Witam mam pytanie jak zmieniałem opony z zimowych na letnie podczas wyważania kół na jednym wyszło ze trzeba dołożyć obciążenie 35g i 65g po wyważeniu kół podczas jazdy powyżej 100 km/h czuć bicie byłem w innym warsztacie powyważali i znowu nakleili ale dalej bije tak jak by z tyłu i te koło jej z tyłu założone może to fele trzeba naprostować choć te czopki nic nie mówiły... a mnie juz coś trafiać zaczyna bo nie da sie jeździć.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 A opona nie wybuliła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 no właśnie nie opony baniek nie mają :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 niech Ci doważą koła na samochodzie, poczytaj http://www.wulkanizacja-zajko.pl/page11.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) problem rozwiązany tylne gumy na przednich wahaczach do wymiany jutro będzie gotowe dobrze że opon nie kupiłem efekt taki ze biło powyżej 100 km/h oraz pływanie samochodu podczas hamowania albo przejazdu przez studzienki lub inne nierówności Edytowane 13 Maja 2015 przez majki_wi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Czy piasty wyczyszczone przed założeniem drugich kół? Pozmieniaj koła stronami /jeśli i tył z przodem-jeśli się dadzą/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 problem rozwiązany post wyżej dzięki za podpowiedź ale wszystko było czyszczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Nasze posty praktycznie się minęły. Gdybyś napisał wszystko w pierwszym poście to co najważniejsze, ...np. to efekt taki ze biło powyżej 100 km/h oraz pływanie samochodu podczas hamowania albo przejazdu przez studzienki lub inne nierówności To już bym cię skierował na konkretne tory. Nawet na postoju jak włączysz bieg, zaciągniesz ręczny, to jesteś w stanie to sprawdzić. Wystarczy nogą pchać przednie koło w tył lub przód samochodu. Gdybyś zauważył, iż koło tak jak by się przesuwało, tzn. że tuleje. Pływanie, to tylko i wyłącznie tuleje. Czasem nawet szarpaki tego nie wykryją. W/g mnie to temat do zamknięcia, gdyż ten problem wielokrotnie poruszany i rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 dokładnie tak no i dziękuje za informacje jakże ważne dla mnie, temat zamykamy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 majki_wi: gdzie kupowałeś tuleje? I gumowe, czy może wiesz, gdzie można dostać poliuretan? Pojawiają się u mnie podobne objawy (choć podejrzewałem uszkodzoną felgę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 mechanior kupował w sklepie u mnie w mieścinie ale jutro się mogę dowiedzieć bo widzę się z nim codziennie bo to kumpel co mechanikiem jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 (edytowane) Dzięki wielkie Dowiedz się proszę o poly-bushe, bo z przodu nie zależy mi na komforcie, a na prowadzeniu.. bujać może tył, bo tam dziecko jeździ Edytowane 14 Maja 2015 przez Burning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 czy może wiesz, gdzie można dostać poliuretan? Z ciekawości mam takie pytanko, - to te czerwone wzmacniane masz na myśli? Bo też trochę zaczynam o tym myśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Poliuretan może być w każdym kolorze. Akurat w MeyleHD używają białego. Często widzi się żółte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Poliuretan może być w każdym kolorze. Akurat w MeyleHD używają białego. Często widzi się żółte. Ale czy to są te wzmacniane? Czy również są/słyszałeś aby były na/pod drążek stabilizatora, oraz inne elementy gumowe w przednim zawieszeniu? Chyba że o czym innym mówimy / a raczej ja o czym innym myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 tu masz ulotkę: http://www.meyle.com/fileadmin/user_upload/service/downloads/flyer/FLY_HD_4JG_180x130_en_Low.pdf aktualnie mam założone końcówki drążka kierowniczego, a na półce czekają końcówki stabilizatora.Jakość moim zdaniem powala, są zauważalnie sztywniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Poczytałem ...i wolę pozostać przy tym co mam.... http://autokult.pl/2913,poliuretan-w-zawieszeniu-i-pod-silnikiem-wady-i-zalety Na tyle lat użytkowania, to wiem jedno ....najważniejszą rzeczą jest łącznik stabilizatora!!!!! I jego trzeba najczęściej wymieniać-a czasem i "profilaktycznie". On zbiera największe drgania i "chwyta" nierówności... Jest to zarazem element/podzespół najmniej trwały, ale zarazem najtańszy. Jeśli usłyszymy drgania,, stuki i to np. najczęściej na przejazdach, droga z "trelinek" -to tylko i wyłącznie do wymiany łącznik za ok. 30 zł a nie pół zawieszenia.... Wiem co mówię i to przerabiałem....!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Meyle HD nie jest 100% poly, tylko częściowo - co widać w załączonej broszurze. Jakość wykonania moim zdaniem uzasadnia nieco wyższą cenę, zaś jeśli chodzi o trwałość to mój bliski kolega końcówki drążków stabilizatora w swojej skodzie wymieniał z oryginałów po 60tys, Meyle ma już od ponad 90 tys... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.