Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K12] Przypadek czy zła prawda?


Gość mrówa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

PODEJZEWAM ZE K12 MA PROBLEMY Z ,,TESTM ŁOSIA,, PODOBNIE JAK A KLASA, MIALEM TAKIE WRAZENIE JEZDZAC K12 ZE PRZECHYLA SIE BARDZO,ALE PATRZAC PO OGLOSZENIACH W INTERNECIE ,DUZO JEST MODELI PO DACHOWANIU :?

NIE ZE NIE LUBIE K12 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś w tym być :) bo ostre łuki i skręty z prędkością od średniej do szybkiej są obce K12-tce. Jednak nie próbowałbym wykonać tego żony autem.

 

Zaś co się tyczy skandynawów to chyba nie przepadają oni za Nissanem Micrą sta też nie ma jej na liście tak testowanych wozów. Mercedes to jednak inna klasa i inna klientela. Zapewne więcej szwedów jest chętnych na Merca A-Klasse niż na Nissana Micre.

 

 

HHA

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIALEM TAKIE WRAZENIE JEZDZAC K12 ZE PRZECHYLA SIE BARDZO

 

Co za problem. Sam przeprowadź ten test :lol: Jak się nie uda to i tak dostaniesz zwrot kasy od jakiejś redakcji co to sfilmuje...

 

 

NIE ZE NIE LUBIE K12

 

Nie ty je nienawidzisz... :roll:

 

Pozdro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżdrze micrą swoją od ponad roku, i was nie rozumiem :roll: dla mnie k12 w zakrętach jest bardzo stabilna :shock: i nie wiem co wy pierdzielicie, jezdziliscie nia wogole? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, łódzkie szare bloki niszczą psychike :wink:

 

zastanawiam się czasami skąd sie biorą aż tak rozbierzne opinie co do nowej micry :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam microfanow i takze potwierdzam ze na zakretach trzyma sie dobrze mam opony contintala 15 calowe alu felgi fabryczne i musze powiedziec ze nawet w zimie trzyma sie dobrze chociaz eksperymentow nie robilem z zimowymi oponami wiec nie wiem jak by bylo na rasowych zimowkach ale autko prowadzi sie pewnie jak po szynach pozdrawiam Wolf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Chyba nie wiecie co znaczy stabilne auto !!!

 

Micra jest dośc wysokim autem a co za tym idzie ma dośc wysoko środek ciężkości więc musi być mniej stabilna od samochodów, którę są:

 

niższe, szersze lub oba przypadki jednocześnie.

 

Micra K12 jest mniej stabilna od starego Sunny czy Almerki N15 i to bez cienia wątpliwości.

 

A tak poza konkursem to w porównaniu z moim passkiem micra jest, że tak powiem - wywrotna :)

 

 

HHA

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak można porównywać passata do micry?! :shock:

 

to tak jakbys gówno do twarogu porównywał :!: :lol:

 

inna klasa aut przeciez, a wez pod uwage, że mimo wysoko osadzonego środka ciezkosci micra k12 jest chyba najszerszym autem w swojej klasie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przypuszczam aby Micra K12 była najszerszym autem w swojej klasie.

 

 

Wymiary samochodów ( długość / szerokość / wysokość ) w milimetrach

 

Micra K12 - 3719 / 1660 / 1540

Yaris - 3610 / 1660 / 1500

Panda - 3538 / 1578 / 1540

C3 - 3850 / 1667 / 1519

Swift - 3695 / 1695 / 1500

Polo - 3916 / 1665 / 1467

Clio - 3812 / 1640 / 1417

Clio3 - 3986 / 1690 / 1496

 

Pogrubione wartości to najlepsze parametry w danej kategorii.

 

Wymiarowo najlepiej wypada tu nowa Cliówka lub nowy Swift a nie wcale K12, która szeroością wcale nie jest lepsza od najpoważniejszego swego konkurenta jakim jest Yaris.

 

Czyli nic szcególnego :)

 

 

PS. A pozatym o Passku napisałem "POZA KONKURSEM" !!!

 

HHA

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może o dziwne ale gdy patrzylem na micre,yaris, swift to k12 wydawało mi się najszersza, no ale z powyższych danych wynika, że to złudzenie optyczne 8)

 

pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie czy moglby kolega HHA dokonac porownania jeszcze rozstawu osi i kol w tych modelach bo chyba o to chodzi a nie o wymiary karoseri (najlepiej jeszcze z antenka na dachu) , pozatym nie oto tu chyba chodzi zeby jechac tylkiem po asfalcie jak ktos to lubi to niech sobie kupi bolida z F-1 i wtedy nie bedzie mial problemow z losiem i wysokoscia i oporami powietrza tylko bedzie musial na doktora wydac majatek jak mu w plecach cos szczyknie od tego "wygodnego" wsiadania i wysadania z tego bolida , ja tam cenie wygode wsiadania i ciesze sie jak na parkingu widze ze mam prawie najwyzsze auto z tej calej mikro pospolitosci a i klaustrofobi sie nie dostanie tak szybko siedzac w srodku pozdrawiam micromaniakow Wolf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może przy kupnie tego auta dla żony zbyt wiele oczekiwalismy od tego modelu i jego wyposażenia. No i nastapiło rozczarowanie.

 

Teraz powtarzamy sobie, że lepiej być sceptycznie do czegoś nastawionym i jeżeli coś jest dobre to mile być zaskoczonym niż być rozczarowanym gdy nie spełnią się pokładane oczekiwania.

 

 

HHA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a właśnie jak k12? jak sie sprawuje po tej wymianie w Wielkiej Brytanii?

 

Wydawao mi się, że już pisałem wcześniej ale jak narazie nie zanotowalimy żadnych awarii czy niesprawności. Jest OK na chwilę obecną. zobaczymy po przyszło poniedziałkowym przeglądzie w ASO Nissan w Katowicach. Jeżeli coś się zepsuje to znaczy, że obsługa techniczna w kraju jest poprostu niefachowa.

 

 

HHA

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a właśnie jak k12? jak sie sprawuje po tej wymianie w Wielkiej Brytanii?

 

Wydawao mi się, że już pisałem wcześniej ale jak narazie nie zanotowalimy żadnych awarii czy niesprawności. Jest OK na chwilę obecną. zobaczymy po przyszło poniedziałkowym przeglądzie w ASO Nissan w Katowicach. Jeżeli coś się zepsuje to znaczy, że obsługa techniczna w kraju jest poprostu niefachowa.

 

 

HHA

 

 

.

sugerujecie ze nasze klopoty z zaba byly spowodowane serwisem aso w polsce :?: :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko piszałem, że przed wyjazdem mojej żony do Anglii K12-tka była na przeglądzie i jednym z Katowickich ASO Nissan. Na przegladzie zostawiliśmy kasę i to nie małą. Auto miało być starannie przeglądnięte przed wyjazdem o czym mówiłem w ASO i stawiałem na to główny nacisk. Poprostu nie chciałem aby kobieta miała jakieś kłopoty z samochodem w obcym kraju. Niestety było jak było czyli Micra padła :( Po naprawie w angielskim ASO Nissan/Renault - Pugh & Sons Dolgellau auto jest sprawne i nie ma dotychczasowych kłopotów z elektroniką.

Poprostu aż boję się oddawać to auto do polskiego ASO. Nawet zapytam w przyszły poniedziałek czy przypadkiem nie moga TYLKO wymienić oleju wraz z filtrem i nic więcej przy tym aucie nie robić.

 

HHA

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jedyne problemy w tym samochodzie to elektronika made in Renault, o czym się ostatnio przekonałem.

Mam nadzieję, że to małżeństwo Nissana z Renault się szybko skończy, bo szkoda sobie psuć dobrej opinii...

Wielu ludzi mówi, że psuje im się właśnie to, co zrobili Francuzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ludze aby was pogodzić to odp.

 

W mikrze założyłem 195/50r15 i to jest nowa kakość jazdy. Micra jest zdecydowanie twardsza a co za tym idzie lepiej się ją czuje na zakrętach. (po za tym wygląda killersko :twisted: ) Nie ma żadnego problemu z przechyłami i itp. Żona Jeździ cały czas, wali tysiące kilometrów i jak na razie jest wszystko ok (nie licząc naprawy synchronizatora 2 biegu - rozwalił się po wyścigach :)) Autkem jeździ po niemieckich drogach 180-km/h i czuje się w 100% komfortowo. Micra po za tym ma wspainałe hamulce!. Aby obalić mit o awaryjnej mikrze to nasza jest dość mocno eksplatowana i jest absolutnie nic złego się nie dzieje i jest super. Żona nie ma najmnejszego zamiaru jej sprzedawać!

 

Oczywiście almerą można jeździć zancznie szybciej niź mikra więc na długie wyjazdy bierze almę. Max prędkość na liczniku almy - 230km/h ale nawigacja pokazywala 200km/h W serwisie powiedzili, że wszystkie nissany pokazują o 10% wiekszą prędkość niż jest w rzeczywistości i to jest standart w nissanach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny kolego chciałbym zauważyć, że jazda po autostradach, drogach szybkiego ruchu a co za tym idzie przejechane dłuższe odcinki to nie jest mocna eksploatacja tylko lekka eksploatacja.

To, że jedziesz z dużą prędkością jest lepsze dla silnika niż jazda po mieście w częstym stawaniem w korkach, bardzo częste krótkie odcinki do przejechania , liczne zimne starty i wszystko to dzieje się przy nawet nie do końca nagrzanym silniku. Zanim silnik się nagrzeje do temp lekko powyżej 80C to najczęsciej jesteśmy już u celu i wyłączamy silnik. Trudne warunki eksploatacyjne to jest właśnie to co napisałem a nie jazda po autostradach i to tymbardziej niemieckich. W takich warunkach jakie opisujesz silnik zużywa sie zancznie wolniej oraz wymianę naprawdę dobrego i w pełni syntetycznego oleju można spokojnie odwlec o parę tys kilometrów.

 

Dla przykładu. Moja żona w swym aucie pomiędzy 15kkm a 30kkm miała pólsyntetyczny olej, który po 98% eksploatacji w mieście był już bardzo brudny ale nie czarny. Natomiast pomiędzy 30kkm a 45kkm kiedy to była w Anglii i 98% przebiegu zostało zrobione na autostradach i drogach szybkiego ruchu w pełni dogrzanym silnikiem aż szkoda było po 4 miesiącach wymieniać olej. Kolor oleju był identyczny jak po wlaniu do silnika. Nie było po nim widać przebiegu 15kkm.

 

 

Pozdrawiam

HHA

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...