mlodyks18 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Witam wszystkich wyskoczyły mi dwa błędy sondy lambda : Po skasowaniu błędu jeździłem na samej benzynie i po ok 2 km znów wyskoczył mi ten sam błąd. Sondę wymieniłem na inna używaną i to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 a sprawdziłeś czy nie ma zwarcia gdzieś na kablach?? do tego wymiana lambady na używkę to nie za dobry pomysł, jakie korekty ma silnik?? a i lepiej się robi i ogląda PrintScr a nie fotkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Wiem że lepiej PrintScr ale to nie mój komp był i za dużo było by roboty przerzucania fotek Sprawdziłem miernikiem i niestety brak zasilania na grzałkę od strony instalacji. Dopiero po pewnym czasie pokazało się ok 14,5 V zgasiłem auto zapaliłem i znów brak zasilania na tych dwóch pinach. Patrzyłem po kablach ale wchodzą w ten gruby peszel i do komputera idzie wiązka. Gdzie szukać winy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 sprawdź przejście pomiędzy ECU a grzałkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Tzn ? tu przy wtyczkach sond lambd wpiąć miernik ? czy przy komputerze ? jak tak to powiedz który to jest komputer ? bo sa dwa obok siebie pod schowkiem pasażera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 który rok auta??? do 09.2005 czy od 10.2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Rok 2002, sprawdziłem przewody o obu wtyczek sond i zielonej jest zasilanie po zapaleniu auta od razu a w niebieskiej brak. Sprawdziłem przewody do wtyczki kompa i z obu jest przejście kable są dobre. Masy do grzałek są te same w jednej i drugiej wtyczce, Brak tylko zasilania z kompa na wtyczkę niebieską. Czy rozebrać kompa jakiś schemat może ktoś ma ? czy może dać zasilanie z zielonej wtyczki na niebieską i będzie działać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 przełóż zasilanie, tylko odetnij kabel od strony ECU, nic nie powinno się stać kiedys podpinałem sygnał sondy do innej w 1.8 i jakoś działało, właściciel nie chciał kupować nowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 tylko kwestia jest taka czy komp zapomni o błędzie czy dalej będzie go wyświetlał ? bo to też ważne. Czy ktoś w ogóle rozbierał taki komputer ?Odciąłem kabelek przy kompie z jednej sondy i wlutowałem się w drugi kabel działającej sondy Napięcie pojawia się więc jest git tylko komputer dalej myśli że jest błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.