wicu Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Cześć, jako, że to mój pierwszy post ogólny na tym forum to dzień dobry:) Otóż w mojej almerce dogorywa juz zawieszenie, jeszcze przed swapem na 1.4 z 1.6 założyłem sprezyny obnizajce jamex -40 i autko prezentowało się całkiem fajnie, teraz przez to ze silnik jest lżejszy przód poszedł lekko do góry. Wiec przyszedł czas na zmiany w zawieszeniu, od dłuższego czasu poszukuje w rozsądnej cenie gwintu do ww. modelu i ceny są PRZERAŻAJĄCE, wahają się od 1800 do 2500 zł! Podczas gdy autko warte jest jakieś 3 tysiace... Proszę was o pomoc bo mi już ręce opadają, może ktoś z Was wie, czy mój samochód da się taniej obniżyć o ok 50 do 60mm? Sam myślałem np o gwincie z innego samochodu, który dało by się zamontować w moim, ale dla mnie to już czarna magia, wymienić sobie wymienię ale znaleźć, to już trzeba wiedzieć jak co i do czego... Bardzo prosiłbym o pomoc i dzięki na zaś *samochód to almerka n15 1.4 GX(było 1.6) sedan z roku 1995 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Poważnie po zmianie z 1.6 na 1.4 poszedł do góry ?? przecież to niemal identyczne silniki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicu Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Poważnie po zmianie na 1.4 poszedł do góry ?? przecież to niemal identyczne silniki.... Poszedł... Po zalaniu baku do pełna przy 1.6 było dosłownie równo teraz przód jest nieznacznie, acz dla mnie widocznie wyżej od tyłu... może to wina umierającego zawieszania, nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer2000 Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 markowe gwinty używane chodzą od 1800 w góre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicu Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 UDAŁO SIĘ, kupiłem (przez kolegę z Holandii:D) gwint do regeneracji na przód za 143 euro na aukcji plus 15 euro wysyłka jakaś tam express. Cały koszt zamknie się myślę w 760zł z regeneracją przez brat kolegi znajomego Jeszcze jedno pytanko, mam na stanie felgi 17" 4x100 o szerokości 8j et 35, teraz siedzą na samochodzie ojczulka. Czy da rade zmieścić je do Almerki? Nie będą obcierać? Z przodu będzie owy twardszy gwint z tyłu sprężyny sportowe -40 lub -20. Opony mają 225/45/17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szadi Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Jak wstawisz felgi w rozmiarze 17 cali do samochodu, który ma 89km to bedziesz mięć wolną, nie jezdzącą koze. I jeszcze opony 225/45 spalanie , prowadzenie do kitu. Wstawisz takie felgi z takimi oponami to gwarantuje, że tego samego dnia je zdejmiesz . chyba że lans ponad wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.