Subbas Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Witam forumowiczów. Szukałem już informacji na ten temat ale konkretów nie znalazłem, może ktoś zna ten problem? Primera 1.6, 102 km, gaz sekwencja stag4. Auto bardzo słabo się zbiera, w dodatku zauważyłem, że przy dodawaniu oraz ujmowaniu gazu (szczególnie na 2,3 biegu) szarpie. Filtry wymienione, ustawione mapy i wyregulowana dawka. Ostatnio dla testu zrobiłem kilkadziesiąt km na benzynie, było troszkę lepiej ale to i tak nie było maks jego możliwości. Dochodzi do tego dziwna historia. Pożyczyłem auto na dłuższą trasę, ok. 600 km. Po tej pożyczce przez 2 dni auto zbierało się jak nigdy, było szybko i żwawo. Nie wiem czy to ma związek ale w trasie była rozwijana prędkość 180. Ruszając spod świateł biorą mnie jakieś corsy czy tico :-P To moje pierwsze auto więc nie znam się tak dobrze. Proszę o pomoc bo wstyd hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Przepływomierz/czujnik połozenia przepustnicy może być uszkodzony.U Ciebie jest to zintegrowane. Przeczyść przepustnicę na początek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirartii Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Jeśli problem stopniowo się pogłębia to pewno przepływomierz. One niestety po prostu się zużywają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subbas Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Problem w tym że nie posiadam przepływomierza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Czytaj dokładnie. Masz przepływomierz zintegrowany z przepustnicą. Pod obudową filtra powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...