Pitt Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Witam...pacjent: Primera 2.0 benz. ze skrzynią cvt (rocznik 1999 - ale juz .144).Zamówione przeguby katalogowe (32 zęby od strony półosi). Po demontazu starych okazuje się ze mam 25 zębów - reszta przegubu identyczna (wymiary i wieloklin od strony koła). Szukam, próbuję wydzwaniam -wszędzie jedna tylko rada -ASO . Ktoś coś kiedyś ćwiczył w tym temacie?Znalazłem jedynie dwa modele: SKF VKJA 5907 lub jego zamiennik niejaki CDX 7002/44 - oba nigdzie niedostępne. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki czy sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 ja mam używki z cvt bez tiptronika.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2005 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Podobno od p10 pasuje tylko trzeba przełożyć pierścień absu . Widziałem temat poruszający ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitt Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Mam wersję z cvt, przerobiłem już 2 komplety róznych przegubów i nie wiem czy te by pasowały. Od p10 także znalazłem, róznią się całkowitą długością (są o jakies 4 mm dłuższe). Pamięta ktoś może jaki jest problem z pierscieniem ABS? wystarczy tylko podmiana czy jest koniecznosc jakiegoś toczenia itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Jest możliwość wymiany samego pierścienia na przegubie są na allegro do kupienia . http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=p11&search_scope=category-50870&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-4-mt-0519&price_to=30&price_enabled=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitt Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 pierścienie ze starego przegubu będą pasować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Jak wymiary się zgadzają przegubu to tylko zbić delikatnie żeby koronki nie uszkodzić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Hej, Ja przerabiałem ten temat kiedyś. Też nie mogłem znaleźć zamiennika do przegubu CVT. Zrobiłem jak wspomniano wcześniej - przegub od Primery kombi WP10 ma taką samą ilość zębów zewnętrznych i wewnętrznych i jest bez pierścienia ABS'u. Wystarczy podmienić pierścień ABS'u ze starego przegubu. U mnie poszło bezproblemowo i działało ok. Nie pamiętam czy długości były takie same, ale wspomniane 4 mm - że jest dłuższy nie powinno stanowić problemu, gorzej gdyby był krótszy. Edit: Z tego co szybko zerknąłem to potrzebujesz coś takiego: GLO, numer katalogowy: eGLabO3377K zęby 27/25 np. : http://egaraz.com/offer,list,70599,69129,polosie_nissan_primera_(p10)_90-96_przegub_zewnetrzny.html pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitt Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Dzięki wszystkim za info. Jutro mam dostac paczkę z kompletem Cifamów, które rzekomo mają pasować (są własnie od W10 i Maximy II):Cifam 607-323rzekomo identyczne z:Blue Print ADN 18922W weekend będę wiedział czy wszystko pasuje i potwierdzę dla potomności.Jako ciekawostka info z ASO:oryginał - 1629 PLNzamiennik oryginału:Herth+Buss Jakoparts J2821141W trakcie poszukiwań znalazłem jeszcze SKF VKJA 5907 (nigdzie niedostępne) - znalazłem w Niemcowni po 125E/ szt.Jako jego zamiennik w katalogach występował CDX 7002/44 - dostępny w szwedzkim sklepie CDX - 182E za dwie sztuki z wysyłka do PL czyli znośnie. EDIT:Przeguby zmienione na ww Cifamy. Pierścień ABSu wypadł w nieco innym położeniu - nie jest osiowo z czujnikiem. Po wymianie kontrolka ise nie paliła. więc złozylismy na gotowo. Przy ostrym hamowaniu zapaliła się niestety. Jeszcze nie sprawdziłem czy abs robi na luźnym podłozu bo na asfalcie nie zblokowałem kół. Mieliście takie same problemy przy zamianie na przeguby z maximy/W10?EDIT2:ABSu brak:( da się życ acz wk...wia... Jakieś rady od kogos kto przeciwiczył temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.