kociao Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Siemanko! Witam wszystkich klubowiczów. Planuje zakup pierwszego auta, rozmyślam nad primerą p11 w lpg. Kwota, jaką dysponuję na zakup auta to 5tys. Czy taka kwota pozwoli mi na zakup dobrze utrzymanego auta z okolo 99/00 roku(oczywiście liczę się z naprawami po zakupie i mam na to dodatkową kwotę)? Czy może jednak takie ceny mogą świadczyć o czymś niezbyt dobrym? Pytam bo jestem laikiem jeśli chodzi o sprawy mechaniczne a nie chciałbym wpakować się w duże wydatki zaraz na starcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Ciężko o zdrową sztukę z lpg , sam oglądałem ostatnio parę sztuk i wszędzie ruda . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kociao Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 A mechanicznie były godne uwagi czy dojechane? Jeśli chodzi o rudą to liczę się z tym, że trzeba bedzie się natrudzić z szukaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Daj sobie z tym spokój. Ja mam już swojej dość przejechałem ok 22 tyś km. i wymieniłem pół auta a i tak się ciągle coś pie..li Dodam że dbam o swoje auta i zawsze wymieniam wszystko na czas a pomimo tego ciągle coś. Moje najgorsze pudło w życiu. Naczytałem się, że takie super i w ogóle, sr20de miał być taki niezawodny a wcale nie jest. kaszana i tyle. Jak działa to fajnie się tym jeździ ale stare scorpio mi się mniej psuło niż to. ODRADZAM !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...