colins Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Ta sama strona (którą wrzuciłem wyżej) po wybraniu w wyszukiwarce Pulsara pokazuje taki manual. Z tym, że widzę w opisie, że to jest instrukcja dla Juke i Renault Fluence więc wcale nie musi być tak samo w Pulsarze. Bez względu jednak na rozwiązanie filtra należy szukać gdzieś tam w okolicach schowka (choć w innych markach spotkałem się też z filtrem p.pyłkowym montowanym od strony komory silnika). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Tak jest też w k12 i tiidzie. Wymiana w tiidzie ,po zdemontowaniu schowka.Trzeba uważać na "ząbek" blokujący filtr.Łatwo go złamać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 I w Note też tak jest - trzeba wyjąć schowek. Są wprawdzie magicy, którzy potrafią wymienić filtr bez wyjęcia schowka, ale to już wysoko wtajemniczona ekwilibrystyka połączona z gimnastyką artystyczną. Po wyjęciu schowka jest dość łatwo. Problem może stanowić sam wkład filtra. Fabryczne są często dwuczęściowe - wkład + klapka. Wkład jest elastyczny i łatwo go umieścić na miejscu. Zamienniki, które są przygotowane do stosowania w szerokiej gamie modeli, są często jednoczęściowe. Wkład jest zintegrowany z klapką czymś na kształt ramki. W takim przypadku przy instalacji trzeba go nieco ugiąć przy wkładaniu. Nic się nie stanie, bo filtr "rozpręży" się na miejscu, ale osobom, które będą to robić pierwszy raz, może to sprawić nieco zakłopotania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Ja za pierwszym razem wymieniałem filtr z 40 min teraz to 5min roboty z odkręceniem schowka i zubęk filtra cały już nie łamie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Osejek Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Mam ogromną prośbę, czy wie ktoś który z bezpieczników w Pulsarze odpowiada za oświetlenie kabiny (górna podsufitka oraz bagażnik). Kobinowałem z kolorową żarówką i chyba przepaliłem. Oznczenie na klapie od bezpiepieczników - jak wszystkie oznaczenia w Nissanie - bez ładu i składu. Może ktoś już to rokminił. Z góry wielkie dzięki. 36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro11 Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Nie będę otwierał nowego tematu, więc zapytam w działce technicznej: czy ktoś z Was przejechał już pulsarem 1.2 kilkadziesiąt tys. km i może się wypowiedzieć w kwestii trwałości tego silnika, tzn. czy pojawiają się jakieś różnice w stosunku do silnika nowego, a może występują poważniejsze awarie? Dużo się mówi o niskiej trwałości silników downsaizingowych, wielu z nas zdecydowało się jednak na posiadanie auta z tym motorkiem licząc, że Nissan wie co robi i będzie po prostu ok; a może nie wiemy, co nas nieuchronnie czeka niemiłego... jednak może wcale nie? Może wystarczy zwracać wiekszą uwagę "na coś tam". Jeśli ktoś ma w tym temacie poważniejsze doświadczenie, może zechce się nim podzielić. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) 33kkm i jest OKCiekawe czy ma ktoś problemy olejowe z QQ w Pulsarze. Mi dobija 15tkm, zobaczymy co będzie dalej. Ja bym się nie bał downsizingu, ale do tej technologii od Renault mam spory dystans to niestety nie jest auto japońskie Edytowane 21 Listopada 2016 przez polonus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Ja mam przekroczone 23tys i tez jest ok. Mialem 3 Renaty i wszystkie chwale a krolowa lawet najbardziej Laguna 2 dci 1.9 120km 2 lata jezdzilem i nic a nic z nia nie bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 No to teraz pytanie za 100 punktów. Powiedzcie jak to jest, że silniki 1.2 DIG-T w Pulsarach oleju nie biorą, a te same silniki w Kaszalotach czasem ten olej łykają? Ki czort? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Inna masa, opory mniejsze. QQ2 z 1.2 to kloc do Pulsara takie jest moje zdanie po jezdzie tymi autami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equinoxe Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Co do masy to akurat Pulsar jest niewiele lżejszy od QQ - chyba jakieś 70 kg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Jak dla mnie logiczniejsze tłumaczenie przedstawił Strider. Pulsarów jest mniej (nawet u nas na forum) to i mniejsze prawdopodobieństwo pojawienia się buby. Jednak cały czas ich przybywa więc prędzej czy później się trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Ja swój zamierzam zarżnąć przed końcem gwarancji. Wymienią, to jeszcze parę miesięcy pojeżdżę. Notabene, słyszeliście, że kultowy dla niektórych koncern VW właśnie kończy produkcję kontrowersyjnego silnika 1.4 TSI? Oficjalnie mówią, że ów motor zostanie zastąpiony silnikiem 1.5 TSI wyposażonym m.in. w turbosprężarkę o zmiennej geometrii (w silnikach benzynowych to jak na razie niezbyt popularne rozwiązanie - przynajmniej w tych tańszych). No cóż, zobaczymy czym tym razem nas zaskoczy producent samochodów dla ludu, ale jak widać przygód z 1.4 TSI chyba mają już dość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Nie do końca był ok . Oleum chla litrami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Wiecie gdzie mozna przeciagnac kabel miedzy komora silnika a kabina? Ewentualnie gdzie podlaczyc plus do wzmacniacza w kabinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro11 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zanim kupiłem pulsara, objeździłem silniki 1.2 w vw, skodzie, renówce (135 KM). Żaden z nich nie pracował tak, jak w pulsarze. Bije na głowę konkurencję głównie pod względem równomiernie rozłożonej mocy i aksamitnej kultury pracy. Na moje ucho, Japońce coś jednak pokombinowali w tym motorku uzyskując efekt, którego nawet w renacie nie zauważyłem. Może wszystko razem będzie miało wpływ na jego żywtność, o którą obawiam się najbardziej; Koledzy piszą, że niepotrzebnie, wiec spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziootek Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Zanim kupiłem pulsara, objeździłem silniki 1.2 w vw, skodzie, renówce (135 KM). Żaden z nich nie pracował tak, jak w pulsarze. Bije na głowę konkurencję głównie pod względem równomiernie rozłożonej mocy i aksamitnej kultury pracy. Na moje ucho, Japońce coś jednak pokombinowali w tym motorku uzyskując efekt, którego nawet w renacie nie zauważyłem. Może wszystko razem będzie miało wpływ na jego żywtność, o którą obawiam się najbardziej; Koledzy piszą, że niepotrzebnie, wiec spoko A ja odnoszę wrażenie, że silnik z Renault Megane (benzyna 1.2 130 KM) i z Nissana to jedna i ta sama jednostka napędowa. Przez Renault zresztą wyprodukowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro11 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 To dobrze, czy niekoniecznie? Jaką opinię ma ten motorek w renetach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro11 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Mnie też się tak wydaje. Pisałem wcześniej, że wśród tych wszystkich maluchów sprawia najkorzystniejsze wrażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cooper Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 witam wszystkich , mam pulsara 1,5 benzyna od 2 lat , około 45 tys km przejechane , BIERZE OLEJ czy ktoś ma takie problemy , napiszcie prosze jakie macie doświadczenia , czy serwisy wam coś z ty robią , czy odsyłają do instrukcji z opisem że to normalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Jak masz Pulsara 1.5 benzyna to bieda, bo chyba jesteś jedynym posiadaczem takiego egzemplarza... Natomiast jeśli masz 1.2 to jedź do ASO - oni tam mają procedury wyznaczone jak postępować w takim wypadku. Najpierw zmienią Ci oprogramowanie i będą obserwować. Mnie np. zapewniali w aso, że znikający olej to przypadki sporadyczne Edytowane 13 Lutego 2017 przez polonus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cooper Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Wydaje mi się, że jest to zgodne z prawdą. Wydaje mi się, że jest to zgodne z prawdą. ale co jest zgodne z prawdą , to że są to przypadki sporadyczne , no dobra ok , ale to nie wnosi nic nowego do dyskusji , olej bierze a aso twierdzi że ma brac bo taka jest norma , i myslałem że coś sensownego się dowiem od was Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cooper Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgodne z prawdą jest to, że są to mimo wszystko sporadyczne przypadki. Co byś chciał nowego? Odpisałem Ci w innym wątku abyś poczytał w dziale Qashqai'a o tym problemie. Czego byś się chciał dowiedzieć? Musisz męczyć ASO (być może inne niż byłeś), bo oni wiedzą o problemie i mają stosowne procedury na taką okoliczność. Pytałem też w innym wątku ile Ci tego oleju bierze to nie raczyłeś odpowiedzieć. Jakie porady oczekujesz jeśli piszesz: bierze olej pomocy! Kompletnie nic nie wiemy na temat Twojego przypadku. Jeśli bierze Ci 1l na 1000km to faktycznie masz problem i pewnie silnika nie uda się uratować, a jeśli dolewasz powiedzmy litr na 20 000 km to nie masz problemu i można to uznać za normę dla małej turbobenzyny z bezpośrednim wtryskiem. Ważne jest też jak eksploatujesz samochód, bo szybka autostradowa jazda sprzyja konsumpcji oleju przez takie silniki. Nie ma silnika spalinowego, który nie bierze oleju, co wynika z fizyki takiej konstrukcji silnika. witam owszem jest to około 1l / 1,5 l. na 20 tys. lecz i to jest całkowicie nienormalne , taką opinie uzyskłałem od niezależnego serwisu samochodów japońskich , ( który nazwał obecne samochody " tesscowymi ", samochodami aso nie widzi problemy z braniem oleju , nissan poland też nie widzi problemu , bo taka jest norma , a prawnik twierdzi że 3/4 informacji opisanych w ks. instrukcji to język prawniczy , niezrozumiały i uniemożliwiający możliwość pozwu , jedyne rozwiązanie to pisemna opinia innego niezależnego serwisu , potem pozew i wtedy opis z ks. serwisowej dla sądu niema znaczenia , sąd powołuje biegłego , i sprawa nabiera tempa bardzo prosze abyś mi podesłał watek o braniu oleju w qasqaiu pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cooper Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 To wychodzi 50ml na 1000 km - bądź poważny, żaden sąd nie przyzna Ci racji. Takie spalanie oleju jest w 100% normalne w takim silniku. ok. lecz skąd taka rozbieżność opiń z innych serwisów ? i dlaczego na forach nie słychać o takich problemach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cooper Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Może dlatego, że niezależny warsztat chętnie Ci wyremontuje ten silnik i to najlepiej ze dwa razy? Mówię Ci: 1) Jedź do lepszego ASO i powiedz, że Ci bierze olej tylko nie mów, że 50ml na 1000km, bo Cię wyśmieją troszkę. Zmienią Ci soft na jakiś nowszy i to jakoś tam trochę pomaga. 2) Nie przejmuj się i poczytaj trochę o małych silnikach z bezpośrednim wtryskiem to zrozumiesz, że ten silnik musi trochę brać oleju. 3) Unikaj wysokich prędkości przelotowych na autostradzie. 4) Obserwuj sytuację. ok. soft zmieniany 3 razy - zwiększyło tylko się spalanie o około 05. litra alo to nic autostrad niema - pojazdu uzywa obieta , normalna delikatna jazda na trasie tarnów dębica serwis aso cytuje " problem znamy , częsci na gwarancji wymienimy , nie bedzie brało kropli oleju samochód zastępczy damy" - no miód na uszy , po godzinie dzwonią że wszystko ok ( i to mnie zaniepokoiło ) opinia innego serwisu nie jest naciąganiem - to znajomy , który mi wręcz odmawia ewentualnej naprawy , bo to nic nie daje , części chińskie , precyzja nie ta co kiedyś , zwykłe podróbki ologowane marką nissan , kupa dziadostwa którego nie chce sie podjąc naprawy sytuacje obserwuje , oleju dolewam , i to płać i płacz , NISSAN OSZUKUJE , JAK WIĘKSZOŚĆ PRODUCENTÓW , I OCZYWISTĄ OCZYWISTOŚCIĄ JEST ŻE NIEMA POBIERAĆ OLEJU , I WSZYSCY KTÓRZY TO CZYTAJĄ , PROSZE O KONTAKT , MOŻE WSPÓLNIE COŚ WSKURAMY pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.