Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

Reklamacja na usługę w ASO

reklamacja usługa ASO

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   seb

seb

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 26 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Jelenia Góra
  • Flaga:
  • Model:QQ 1,6 dCi
  • Silnik:Diesel
  • Nr rejestracyjny:DJ
  • Time Online: 2d 22h 59m 54s

Napisano 11 wrzesień 2017, 20:41

Witam,

Czy ktoś ma doświadczenie w składaniu reklamacji na usługę w ASO. Czy wystarczy złożyć telefonicznie?


  • 0

#2 OFFLINE   TESTER 1956

TESTER 1956

    Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 2648 postów
  • Płeć:
  • Skąd:DĘBLIN
  • Kraj:POLAND
  • Model:NOTE 1,4; ACENTA
  • Nr rejestracyjny:LRY
  • Time Online: 40d 10h 22m 25s

Napisano 12 wrzesień 2017, 06:20

Telefonicznie to możesz ich poinformować że takową składał będziesz a reklamować powinno się na piśmie za pokwitowaniem, tak by ślad po tym pozostał.

No chyba że pojedziesz zareklamujesz i od ręki Ci poprawią to co sknocili.


  • 0

#3 OFFLINE   Grika

Grika

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 64 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gołkowice
  • Flaga:
  • Model:Qashqai 2016
  • Silnik:1,6 dCi 4x4
  • Nr rejestracyjny:SWD
  • Time Online: 22h 58m 34s

Napisano 12 wrzesień 2017, 08:25

Papier musi być chyba ze wysyłasz mailowo


  • 0

#4 OFFLINE   pawcio

pawcio

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 642 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Flaga:
  • Model:QQII J11 Tekna Xtronic MY16
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Nr rejestracyjny:WU
  • Time Online: 76d 10h 30m 6s

Napisano 12 wrzesień 2017, 10:16

A co chcesz reklamować? 


  • 0

#5 OFFLINE   seb

seb

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 26 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Jelenia Góra
  • Flaga:
  • Model:QQ 1,6 dCi
  • Silnik:Diesel
  • Nr rejestracyjny:DJ
  • Time Online: 2d 22h 59m 54s

Napisano 12 wrzesień 2017, 21:15

Chcę zareklamować usługę naprawy. Po odebraniu z ASO w Wałbrzychu na drugi dzień samochód ponownie nie odpalił. Pojawił się ten sam problem "START/STOP SYSTEM FAULT". Znowu samochód wylądował na lawetę i pojechał do ASO Rzeszotary. Tam na drugi dzień usterka została usunięta.

W Wałbrzychu wymienili mi rozrusznik, bo uważali, że to jest przyczyną. Natomiast okazało się, że poluzowała się masa łącząca bodajże ze skrzynią biegów. 


  • 1

#6 OFFLINE   Afrance

Afrance

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Flaga:
  • Model:Qashqai 2
  • Silnik:1.6
  • Time Online: 3d 6h 38m 22s

Napisano 13 wrzesień 2017, 05:48

Rzeczywiście ta luzujaca się masa to częsty przypadek. Dobrze samemu sprawdzić przed oddaniem do ASO. W innych markach jest podobnie.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Afrance edytował ten post 13 wrzesień 2017, 05:54

  • 0

#7 OFFLINE   ferguson

ferguson

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 58 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Śląskie
  • Model:Urvan autobus E24
  • Silnik:2,7td
  • Time Online: 1d 23h 4m 42s

Napisano 13 wrzesień 2017, 06:37

Mam też mercedesa i żeby się poluzowała masa, to się nigdy nie zdarzyło.


  • 0

#8 ONLINE   Karminadel

Karminadel

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1315 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Silesiana-Bytom
  • Model:QQII Tekna 1.2
  • Silnik:1.2
  • Time Online: 34d 22h 39m 51s

Napisano 17 wrzesień 2017, 19:13

Chcę zareklamować usługę naprawy. Po odebraniu z ASO w Wałbrzychu na drugi dzień samochód ponownie nie odpalił. Pojawił się ten sam problem "START/STOP SYSTEM FAULT". Znowu samochód wylądował na lawetę i pojechał do ASO Rzeszotary. Tam na drugi dzień usterka została usunięta.

W Wałbrzychu wymienili mi rozrusznik, bo uważali, że to jest przyczyną. Natomiast okazało się, że poluzowała się masa łącząca bodajże ze skrzynią biegów. 

Naprawa gwarancyjna? 

I komu chcesz się pożalić?

Bo nie bardzo rozumiem...


  • 0

#9 OFFLINE   nismo

nismo

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 486 postów
  • Płeć:
  • Skąd:wejherowo
  • Model:nissan p12 1.8
  • Time Online: 10d 10h 53m 2s

Napisano 18 wrzesień 2017, 10:15

Mam też mercedesa i żeby się poluzowała masa, to się nigdy nie zdarzyło.

Cóż to ma za związek z pytaniem i problemem kolegi?


  • 0

#10 OFFLINE   seb

seb

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 26 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Jelenia Góra
  • Flaga:
  • Model:QQ 1,6 dCi
  • Silnik:Diesel
  • Nr rejestracyjny:DJ
  • Time Online: 2d 22h 59m 54s

Napisano 18 wrzesień 2017, 18:07

Uważasz Karminadelu, że jest wszystko ok., kiedy samochód na gwarancji wyjeżdża rzekomo naprawiony, a na drugi dzień nie jeździ.

Mogę się pożalić chociażby Dyrektorowi Zarządzającemu, że ASO nie spełniło mojego oczekiwania, (s. 32 w Książce Gwarancyjnej).


  • 0

#11 OFFLINE   Grika

Grika

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 64 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gołkowice
  • Flaga:
  • Model:Qashqai 2016
  • Silnik:1,6 dCi 4x4
  • Nr rejestracyjny:SWD
  • Time Online: 22h 58m 34s

Napisano 18 wrzesień 2017, 19:17

Uważasz Karminadelu, że jest wszystko ok., kiedy samochód na gwarancji wyjeżdża rzekomo naprawiony, a na drugi dzień nie jeździ.

Mogę się pożalić chociażby Dyrektorowi Zarządzającemu, że ASO nie spełniło mojego oczekiwania, (s. 32 w Książce Gwarancyjnej).

A to może podasz który to serwis nie spełnił twoich oczekiwań?


  • 0

#12 OFFLINE   seb

seb

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 26 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Jelenia Góra
  • Flaga:
  • Model:QQ 1,6 dCi
  • Silnik:Diesel
  • Nr rejestracyjny:DJ
  • Time Online: 2d 22h 59m 54s

Napisano 18 wrzesień 2017, 20:06

Napisałem wcześniej ASO Mazur w Wałbrzychu.
  • 0

#13 ONLINE   Karminadel

Karminadel

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1315 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Silesiana-Bytom
  • Model:QQII Tekna 1.2
  • Silnik:1.2
  • Time Online: 34d 22h 39m 51s

Napisano 18 wrzesień 2017, 21:02

Uważasz Karminadelu, że jest wszystko ok., kiedy samochód na gwarancji wyjeżdża rzekomo naprawiony, a na drugi dzień nie jeździ.

Mogę się pożalić chociażby Dyrektorowi Zarządzającemu, że ASO nie spełniło mojego oczekiwania, (s. 32 w Książce Gwarancyjnej).

Uważam, że jesteś co najmniej przewrażliwiony. Ale jak chcesz to możesz i do samego Kaczyńskiego pisać. To chyba w dzisiejszych czasach jest najlepszy adres.


Użytkownik Karminadel edytował ten post 18 wrzesień 2017, 21:04

  • 0

#14 OFFLINE   seb

seb

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 26 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Jelenia Góra
  • Flaga:
  • Model:QQ 1,6 dCi
  • Silnik:Diesel
  • Nr rejestracyjny:DJ
  • Time Online: 2d 22h 59m 54s

Napisano 18 wrzesień 2017, 22:23

Uważam, że jesteś co najmniej przewrażliwiony. Ale jak chcesz to możesz i do samego Kaczyńskiego pisać. To chyba w dzisiejszych czasach jest najlepszy adres.


Uważasz,że moja reakcja na ponowną awarię na drugi dzień i wymiana dobrej części to moje przewrażliwienie?
A jakbyś zareagował?

Uważasz,że moja reakcja na ponowną awarię na drugi dzień i wymiana dobrej części to moje przewrażliwienie?
A jakbyś zareagował?


A może tam pracujesz ?
A może tam pracujesz ?
  • 0

#15 OFFLINE   Grika

Grika

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 64 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gołkowice
  • Flaga:
  • Model:Qashqai 2016
  • Silnik:1,6 dCi 4x4
  • Nr rejestracyjny:SWD
  • Time Online: 22h 58m 34s

Napisano 19 wrzesień 2017, 07:22

Niestety ASO uczą się na klientach, a wymiana części "może to ta" to czasami standard. U mnie gdy nie było czynnika klimatyzacji to gdy tylko znaleziono niedokręcony czujnik to już dalej nie szukali a okazało się że jeszcze aluminiowa rurka ma dziurkę. Ale co najważniejsze ASO nie ma sobie nic do zarzucenia a centrala twierdzi wręcz że to nie miało nic wspólnego
  • 0

#16 OFFLINE   JACKO29

JACKO29

    Turbo Nissanmaniak

  • Moderator

  • 10678 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:SOSNOWIEC
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Był NOTE Acenta 1.4 Jest Qashqai Acenta +NC 1.2 DIG-T
  • Silnik:1.2

Napisano 19 wrzesień 2017, 07:43

Uważam, że jesteś co najmniej przewrażliwiony. Ale jak chcesz to możesz i do samego Kaczyńskiego pisać. To chyba w dzisiejszych czasach jest najlepszy adres.

No i nie masz racji Karminadelku,Każda ze stacji jest prowadzona w rankingu,a że to są zazwyczaj prywatne podmioty mają z tytułu współpracy profity w zamian za dobre opinie.Tam gdzie się źle dzieje,szybko jest zmieniana ekipa,albo dostają polecenie podniesienia poziomu.Na ile jest ta marchewka skuteczna ,trudno powiedzieć.Myślę ,że nawet centrali przydałby się jakiś bat nad głową.Też sam już dwa razy pisałem w sprawie silnika i cisza.


  • 0

#17 OFFLINE   Grika

Grika

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 64 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gołkowice
  • Flaga:
  • Model:Qashqai 2016
  • Silnik:1,6 dCi 4x4
  • Nr rejestracyjny:SWD
  • Time Online: 22h 58m 34s

Napisano 19 wrzesień 2017, 11:26

JACKO29 centrala liczy TYLKO kasę czego dowodem masz brak odpowiedzi a ja na zgłoszona reklamację zatajenia naprawy blacharskiej niejaka AGNIESZKA z Nissan Polska odpowiedziała " co z tego że samochód był malowany przed sprzedażą w salonie jako nowy, klient nie musi być o tym informowany"
  • 0

#18 OFFLINE   JACKO29

JACKO29

    Turbo Nissanmaniak

  • Moderator

  • 10678 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:SOSNOWIEC
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Był NOTE Acenta 1.4 Jest Qashqai Acenta +NC 1.2 DIG-T
  • Silnik:1.2

Napisano 19 wrzesień 2017, 12:55

Tylko TVN lub sąd.


  • 0

#19 ONLINE   Karminadel

Karminadel

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1315 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Silesiana-Bytom
  • Model:QQII Tekna 1.2
  • Silnik:1.2
  • Time Online: 34d 22h 39m 51s

Napisano 19 wrzesień 2017, 17:38

Dlatego pytałem czy na gwarancji. Naprawili? Naprawili. Nie zapłacił za to ani grosza - więc o co chodzi.

A importer wie z dokumentacji, że robili dwa razy to samo.

Ja poprostu nie moge pojąć tej "podniety" zakupu samochodu i jeźdzęnie z byle pierdoła do ASO jakby nie wiadomo co.

Produkt jak każdy inny - jakoś nie widzę by ktoś reagował tak z innymi zakuami. W Polsce jakoś przyjęło się, że samochód ma być idealnym produktem jak z katalogu. To jest śmieszne dla mnie i tyle.


  • 0

#20 OFFLINE   Grika

Grika

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 64 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gołkowice
  • Flaga:
  • Model:Qashqai 2016
  • Silnik:1,6 dCi 4x4
  • Nr rejestracyjny:SWD
  • Time Online: 22h 58m 34s

Napisano 19 wrzesień 2017, 18:25

Dlatego pytałem czy na gwarancji. Naprawili? Naprawili. Nie zapłacił za to ani grosza - więc o co chodzi.

A importer wie z dokumentacji, że robili dwa razy to samo.

Ja poprostu nie moge pojąć tej "podniety" zakupu samochodu i jeźdzęnie z byle pierdoła do ASO jakby nie wiadomo co.

Produkt jak każdy inny - jakoś nie widzę by ktoś reagował tak z innymi zakuami. W Polsce jakoś przyjęło się, że samochód ma być idealnym produktem jak z katalogu. To jest śmieszne dla mnie i tyle.

 

Karminadelku tylko ze samochód kosztuje kilkadziesiąt TYSIĘCY złotych a nie kilka złotych jak buciki. Zresztą producenci sami się chwalą  jakie to ich samochody cudowne, wspaniałe ale gdy klient zgłasza że coś nie działa to już źle? Ja sam dzięki tobie wiem że w nawigacji  QQ są wyświetlane zielone ikony BP chociaż ASO w Dąbrowie Górniczej twierdzi że nie są!


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklamacja, usługa, ASO