Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

śruba górnego wahacza


Pabloz37

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów!!

Z racji niewiedzy potrzebuję kilka informacji... Mianowicie jaki jest rozmiar śruby mocującej górny wahacz do ramy, jakie śruby dobrać do podkładki pod górny sworzeń oraz gdzie kupić podkładki do regulacji konta wyprzedzenia??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podkładki do regulacji dorabiałem w jakiejś firmie ślusarskiej sobie.

Masz jakiś wymiary, wzór albo namiar do tej firmy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzory i grubości są w serwisówce, gdzieś na kompie miałem, mogę zerknąć, czy jeszcze mam, podkładki o odpowiednich wymiarach kupiłem w castoramie i pojechałem do pierwszej jaką znalazłem w okolicy i powiedziałem, że tyle o takiej grubości ma być, tyle o innej. Kosztowało to w sumie jakieś grosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mianowicie jaki jest rozmiar śruby mocującej górny wahacz do ramy, jakie śruby dobrać do podkładki pod górny sworzeń oraz gdzie kupić podkładki do regulacji konta wyprzedzenia??? 

śruba mocująca M14 długość chyba 60mm ale nie jestem pewien. Śruby do podkładki pod sworzeń dobierz tak żeby po skręceniu wszystkiego do kupy wystawały maksymalnie 0.5 cm od dołu sworznia, twardość 8.8 lub większa. Sam ostatnio szukałem podkładek do regulacji i z ciekawości zadzwoniłem do ASO (byłem w kilku sklepach i nigdzie nie mogli zamówić), podali mi cenę 15-18zł/szt. Ostatecznie zadzwoniłem do zakładu, w którym ustawiają geometrię i wycenili mi ustawienie wraz z ich podkładkami na 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nikt nie miał jak chciałem ustawiać, mi za 30 sztuk wyszło jakieś 40 zł (podkładki+robota)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj,bo problem jest w górnym wahaczu.

Wymieniłem tuleje w górnych wahaczach na poliuretany.

Jednak auto zrobiło się twarde jak skała!

Jeśli poluzuję trochę śruby(te 2 nakrętki na klucz 24) to robi się normalnie,ale z czasem nakrętki się luzują.

Miał ktoś taki problem?

Czy może to normalne,że jest aż tak twardo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poliuretany same w sobie są mocniejsze i sztywniejsze od gumy dzięki temu samochód lepiej się prowadzi ale traci na komforcie jazdy. Te nakrętki dokręcałeś jak samochód był podniesiony czy stał na kołach? Bo powinno się je dokręcać dopiero jak samochód stoi na kołach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że jak stał na kołach,to podstawa aby tuleje były dokręcane w zakresie swojej pracy.

Chyba zluzuję trochę nakrętki i dam jakiś klej do gwintów,aby się to nie luzowało.

No chyba że ktoś coś podpowie. Bo takim betonem to nie jazda. Już samurai był miększy  :thumbsdown: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...