Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

- - - - -

silnik nie ma mocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   BOSTON

BOSTON

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisano 28 czerwiec 2009, 13:57

witam
mam problem z brakiem mocy w moim nissanie terrano II z 98r.Jest to silnik 2.7TDi.Auto nie kopci ,świeci się kontrolka silnika.Proszę o rade
Pozdrawiam
  • 0

Reklama

#2 OFFLINE   michal801

michal801

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 819 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:mazowieckie

Napisano 28 czerwiec 2009, 14:10

Stawiam na pompe wtryskową, ale jedz najpierw na komputer.
  • 0

#3 OFFLINE   slayer17

slayer17

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 936 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Bieszczady/Lesko
  • Model:Terrano
  • Nr rejestracyjny:RLS

Napisano 28 czerwiec 2009, 16:31

Ja bym stawiał na przepływomierz.

A wogóle najsamprzód to filtry ;).
  • 0

#4 OFFLINE   BOSTON

BOSTON

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisano 28 czerwiec 2009, 18:59

Dzięki za odzew
filtry wymieniłem,jeszcze chcę wymienić przepływomierz.A czy wiecie gdzie jest gniazdo do komputera
  • 0

#5 OFFLINE   azorek

azorek

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 420 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 28 czerwiec 2009, 19:37

A czy wiecie gdzie jest gniazdo do komputera

A poszukał byś trochę, dopiero było o tym pisane. Wystarczy spojrzeć kilka tematów niżej.
  • 0

#6 OFFLINE   azm-61

azm-61

    Debeściak

  • Użytkownicy
  • 225 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Toruń
  • Model:Maverick 2.7 TD / 94 / long

Napisano 28 czerwiec 2009, 19:41

Witaj!

Przeczytaj temat:
http://www.nissanklu...pic.php?t=55610
Jeśli nie tam to po lewej stronie pomiędzy kolumną kierownicy, a słupkiem drzwi.

Powodzenia
Andrzej
  • 0

#7 OFFLINE   Hinek

Hinek

    Wiem co i jak

  • Użytkownicy
  • 63 postów

Napisano 30 czerwiec 2009, 00:19

jeszcze chcę wymienić przepływomierz.

Jeśli to HITAHI, to kosztuje około 2700zł....Zamienników nie ma. Można go jednak spróbować oczyścić. Jest tu gdzieś na forum opisana cała procedura sprawdzania przepływki i sposoby jej czyszczenia. W moim przypadku czyszczenie pomogło i auto odżyło :one:
  • 0

#8 OFFLINE   technolog88

technolog88

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 01 lipiec 2009, 21:36

terrano da się zdiagnozować jakimś fejsem w miarę tanim czy tylko serwisy mają komputer do podpinania sterownika silnika?
  • 0

#9 OFFLINE   BOSTON

BOSTON

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisano 08 lipiec 2009, 00:24

witam
Chciałem napisać że auto już działa jak trzeba.Ale po kolei.Najpierw wymieniłem przepływomierz,nic to nie pomogło.Później podłączyłem auto pod komputer,ten oprócz wielu błędów(które zaraz zostały skasowane)znalazł jeden dziwny błąd-mimo że auto zapalało bez problemu,silnik pracował,tylko nie miał mocy-komputer twierdził że zawór odcięcia paliwa przy pompie (chyba tak się on nazywa) jest cały czas zamknięty.Wskazał przerwę we wtyczce tej przy silniku.Ale tam też było wszystko dobrze.I nawet do samego komputera kabel nigdzie nie był przerwany Finał tego był taki że rozłączyłem wtyczke od komputera,przeczyściłem styki (wyglądały na zaśniedziałe),złożyłem wszystko z powrotem.Po podłączeniu akumulatora wykasowałem jeszcze raz wszystkie błedy i auto chodzi już bez problemu.
to tyle mojej opowieści.Pozdrawiam
  • 0

#10 OFFLINE   Stefanopulus

Stefanopulus

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownicy
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków'n'okolice
  • Model:R20
  • Nr rejestracyjny:KM

Napisano 21 lipiec 2009, 20:17

witam
Chciałem napisać że auto już działa jak trzeba.Ale po kolei.Najpierw wymieniłem przepływomierz,nic to nie pomogło.Później podłączyłem auto pod komputer,ten oprócz wielu błędów(które zaraz zostały skasowane)znalazł jeden dziwny błąd-mimo że auto zapalało bez problemu,silnik pracował,tylko nie miał mocy-komputer twierdził że zawór odcięcia paliwa przy pompie (chyba tak się on nazywa) jest cały czas zamknięty.Wskazał przerwę we wtyczce tej przy silniku.Ale tam też było wszystko dobrze.I nawet do samego komputera kabel nigdzie nie był przerwany Finał tego był taki że rozłączyłem wtyczke od komputera,przeczyściłem styki (wyglądały na zaśniedziałe),złożyłem wszystko z powrotem.Po podłączeniu akumulatora wykasowałem jeszcze raz wszystkie błedy i auto chodzi już bez problemu.
to tyle mojej opowieści.Pozdrawiam


BOSTON: Świetnie, że o tym napisałeś na pewno się przyda. Jestem a tym, żeby przykleić ten wątek. Napisz jeszcze czy byłeś w serwisie czy masz jakiegoś kita i soft do diagnozy?
  • 0