Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

Silnik 1.6 DIG-T opinie, serwis, uwagi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1542 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   Edek01

Edek01

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 6002 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Miastowy
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:22
  • Silnik:66
  • Nr rejestracyjny:gg
  • Time Online: 153d 12h 1m 20s

Napisano 23 luty 2015, 09:27

 W nissanie dowiedziałem się, że ma 1 KM więcej, choć wpisane jest, że ma mniej.

Co do spalania i pojemności slinka. Z 10 lat temu gdy kupowałem swoje pierwsze auto - focusa. Wybrałem wersję silnikową 1.4, bo z założenia myślałem mniejsza pojemność mniej będzie palił. Okazało się, że w mieście palił może 1l mniej, przy bardzo oszczędnej jeździe od 1.6 (100KM), za to w trasie powyżej 120km/h potrafł zjeść 11-13l....

Nie wierz im to kiciarze w katalogu ile ma KM???

Co do spalania mniejszych jednostek dokładnie o tym piszę ale jak człowiek zaślepiony to co będziesz pisać jak dalej będą pisać swoje :)


  • 0

#22 OFFLINE   chaddy

chaddy

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 339 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Model:qashqai 1.6 dig-t n-tec
  • Nr rejestracyjny:SK
  • Time Online: 54d 11h 43m 27s

Napisano 23 luty 2015, 09:30

Już znów nie czarujcie z tym deptaniem mniejszego silnika. Większy musi więcej spalić to oczywiste jak dwa razy dwa. Perpetuum mobile nie wymyślono, a silnikom daleko do tego. Jeżeli jakiś silnik "wydala" z siebie 115KM a drugi 160KM - to chyba tej energii nie czerpie z powietrza i z oczekiwań kierowcy co do spalania - tylko z paliwa. Jeżeli ma większa pojemność - czyli dla z obrazowania jak mamy kufel 0.3 i 0.5 litra to za każdym razem (co suw tłoka) napełniając go piwem - musimy tego piwa więcej zużyć. I tyle. Nikt jeżdżąc po mieście nie Depta pedału do podłogi co chwilę bo i po co? A pracujące takie same dwa silniki np. na biegu jałowym - jednemu trzeba dostarczać mieszanki powietrzno-paliwowej w ilości 1,2 litra (objętości) drugiemu 1,6 - więc musi byc więcej.

Dla mnie łudzenie się, że większa pojemność z zasady będzie mniej palić to jak wierzenie w św. Mikołaja. Idąc Waszą logiką 2.0 powinien mniej palić niż 1,6, a przy 3.0 to już w ogóle - będzie paliwa przybywać w baku.

I nie wiem o czym Wy ciągle piszecie z tym deptaniem i zbieraniem się. Piszecie o torach wyścigowych czy o ruchu ulicznym? Piszecie o tym, kto pierwszy ruszy spod świateł czy o przeciętnej jeździe jaką widzę u 99,99% kierowców? Może u Was ludzie jeżdżą inaczej - ale u mnie nikt się nie ściga poza głupimi repami) i wykorzystuje ułamek zasobów silnika. Sam odkąd mam QQ jeżdżę zgodnie z podpowiadaczem i nie widzę bym hamował ruch -  a podpowiadacz oznacza, że jeżdżę w przedziale obrotów silnika 1500-2000 - i nie widzę, żadnej zadyszki.

No niestety ale nie jest to prawidłowy tok rozumowania... Edek ma rację, bo na spalanie ma tutaj wpływ stosunek mocy(momentu) / masy, a co za tym idzie przełożenia skrzyni biegów i wynikająca z tego prędkość obrotowa silnika - więc jeżeli te parametry zostaną dobrane bardziej optymalnie w stosunku do masy i oporów danego auta to spalanie większego silnika wbrew pozorom może być mniejsze. (o czym przekonałem się wielokrotnie - np. robiąc około 3000 km rzędową szóstką - bmw 330 ci - spalanie średnie 8,5 w stosunku do hyundai 1,4 - spalanie na tej samej trasie 10,5 l. Masa aut porównywalna, a moc 231 kM /90kM).


  • 0

#23 OFFLINE   Edek01

Edek01

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 6002 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Miastowy
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:22
  • Silnik:66
  • Nr rejestracyjny:gg
  • Time Online: 153d 12h 1m 20s

Napisano 23 luty 2015, 09:30

A ewentualne oszczednosci na paliwie to fikcja, bo moze w miescie i troche mniej spali ale w trasie trzeba byc naiwnym, ze 1.2 spali mniej niz 1.6.

 Gregson  :claps:


  • 0

#24 OFFLINE   gregson

gregson

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1570 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Torun
  • Model:QQ 1.6 DIG-T Tekna
  • Nr rejestracyjny:CT
  • Time Online: 65d 11h 35m 38s

Napisano 23 luty 2015, 09:33

A moja malzonka zmienia bieg dopiero jak silnik uslyszy - nawyk z diesla- wiec nawet nie chce myslec jak ona go kreci :D  i nie dziwi mnie to spalanie ok 11l w miescie ....


  • 0

#25 OFFLINE   gambiting

gambiting

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 468 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Oświęcim
  • Model:GLA45 AMG 4Matic - 381hp
  • Silnik:2.0L
  • Time Online: 31d 20h 47m 25s

Napisano 23 luty 2015, 09:33

Już znów nie czarujcie z tym deptaniem mniejszego silnika. Większy musi więcej spalić to oczywiste jak dwa razy dwa. Perpetuum mobile nie wymyślono, a silnikom daleko do tego. Jeżeli jakiś silnik "wydala" z siebie 115KM a drugi 160KM - to chyba tej energii nie czerpie z powietrza i z oczekiwań kierowcy co do spalania - tylko z paliwa. Jeżeli ma większa pojemność - czyli dla z obrazowania jak mamy kufel 0.3 i 0.5 litra to za każdym razem (co suw tłoka) napełniając go piwem - musimy tego piwa więcej zużyć. I tyle. Nikt jeżdżąc po mieście nie Depta pedału do podłogi co chwilę bo i po co? A pracujące takie same dwa silniki np. na biegu jałowym - jednemu trzeba dostarczać mieszanki powietrzno-paliwowej w ilości 1,2 litra (objętości) drugiemu 1,6 - więc musi byc więcej.

Dla mnie łudzenie się, że większa pojemność z zasady będzie mniej palić to jak wierzenie w św. Mikołaja. Idąc Waszą logiką 2.0 powinien mniej palić niż 1,6, a przy 3.0 to już w ogóle - będzie paliwa przybywać w baku.

I nie wiem o czym Wy ciągle piszecie z tym deptaniem i zbieraniem się. Piszecie o torach wyścigowych czy o ruchu ulicznym? Piszecie o tym, kto pierwszy ruszy spod świateł czy o przeciętnej jeździe jaką widzę u 99,99% kierowców? Może u Was ludzie jeżdżą inaczej - ale u mnie nikt się nie ściga poza głupimi repami) i wykorzystuje ułamek zasobów silnika. Sam odkąd mam QQ jeżdżę zgodnie z podpowiadaczem i nie widzę bym hamował ruch -  a podpowiadacz oznacza, że jeżdżę w przedziale obrotów silnika 1500-2000 - i nie widzę, żadnej zadyszki.

Ale też nie trzeba mieć doktoratu z fizyki,żeby zrozumieć,że przy np. spokojnej jeździe przez miasto 50km/h silnik 1.2 będzie obciążony w 50%, a silnik 1.6 tylko w np. 30%, bo ma większy zapas mocy, nie?

I mów co chcesz o świętym mikołaju - silnik 1.6dCi pali więcej niż 2.0dCi, potwierdzone osobiście. 

 

Chyba możesz zrozumieć,że moc silnika MUSI być dostosowana do masy własnej auta. Nie może być ani za mała,ani za duża. Gdyby iść Twoją logiką,że mniejszy silnik musi mniej spalać,to pewnie silnik 0.9Tce albo może jeszcze mniejszy spalałby mniej,nie? No nie,bo żeby jechać musiałbyś mieć gaz prawie zawsze do dechy,nie żeby szaleć ale żeby w ogóle to auto jechało. Podobnie jest z silnikami 1.2 i 1.6 - w pierwszym musisz troszkę docisnąć,a w drugim wystarczy trzymać nogę delikatnie na gazie.

Zresztą co tu tłumaczyć - patrząc po różnych miejscach w internecie wydaje się,że dużo ludzi podaje średnią przy silniku 1.6 jako 6-7 litrów/100km w normalnej jeździe. A popatrz na wątek tutaj u nas o silniku 1.2 - ludzie piszą o spalaniu na poziomie 9(!!!) litrów na 100km! 6 litrów/100km nikt nie widział. Ciężkie auto+mały silnik = duże spalanie. Ciężkie auto+większy silnik = mniejsze spalanie. Oczywiście zawsze można przedobrzyć - włożenie do QQ silnika 5.0L spowoduje znaczny wzrost spalania.


  • 0

#26 OFFLINE   Edek01

Edek01

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 6002 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Miastowy
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:22
  • Silnik:66
  • Nr rejestracyjny:gg
  • Time Online: 153d 12h 1m 20s

Napisano 23 luty 2015, 09:33

No niestety ale nie jest to prawidłowy tok rozumowania... Edek ma rację, bo na spalanie ma tutaj wpływ stosunek mocy(momentu) / masy, a co za tym idzie przełożenia skrzyni biegów i wynikająca z tego prędkość obrotowa silnika - więc jeżeli te parametry zostaną dobrane bardziej optymalnie w stosunku do masy i oporów danego auta to spalanie większego silnika wbrew pozorom może być mniejsze. (o czym przekonałem się wielokrotnie - np. robiąc około 3000 km rzędową szóstką - bmw 330 ci - spalanie średnie 8,5 w stosunku do hyundai 1,4 - spalanie na tej samej trasie 10,5 l. Masa aut porównywalna, a moc 231 kM /90kM).

Dokładnie ale nie przetłumaczysz bo opętało tych ludzi i nie dociera że mniejszy zeżre więcej wachy :devil:


  • 0

#27 OFFLINE   danbam

danbam

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 248 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Silesia
  • Kraj:POLAND
  • Model:2010-2015 QQ 1,6 FL 2015-? QQ 1.6 DIG-T
  • Nr rejestracyjny:SK
  • Time Online: 2d 14h 23m 15s

Napisano 23 luty 2015, 09:34

Już znów nie czarujcie z tym deptaniem mniejszego silnika. Większy musi więcej spalić to oczywiste jak dwa razy dwa. Perpetuum mobile nie wymyślono, a silnikom daleko do tego. Jeżeli jakiś silnik "wydala" z siebie 115KM a drugi 160KM - to chyba tej energii nie czerpie z powietrza i z oczekiwań kierowcy co do spalania - tylko z paliwa. Jeżeli ma większa pojemność - czyli dla z obrazowania jak mamy kufel 0.3 i 0.5 litra to za każdym razem (co suw tłoka) napełniając go piwem - musimy tego piwa więcej zużyć. I tyle. Nikt jeżdżąc po mieście nie Depta pedału do podłogi co chwilę bo i po co? A pracujące takie same dwa silniki np. na biegu jałowym - jednemu trzeba dostarczać mieszanki powietrzno-paliwowej w ilości 1,2 litra (objętości) drugiemu 1,6 - więc musi byc więcej.

Dla mnie łudzenie się, że większa pojemność z zasady będzie mniej palić to jak wierzenie w św. Mikołaja. Idąc Waszą logiką 2.0 powinien mniej palić niż 1,6, a przy 3.0 to już w ogóle - będzie paliwa przybywać w baku.

I nie wiem o czym Wy ciągle piszecie z tym deptaniem i zbieraniem się. Piszecie o torach wyścigowych czy o ruchu ulicznym? Piszecie o tym, kto pierwszy ruszy spod świateł czy o przeciętnej jeździe jaką widzę u 99,99% kierowców? Może u Was ludzie jeżdżą inaczej - ale u mnie nikt się nie ściga poza głupimi repami) i wykorzystuje ułamek zasobów silnika. Sam odkąd mam QQ jeżdżę zgodnie z podpowiadaczem i nie widzę bym hamował ruch -  a podpowiadacz oznacza, że jeżdżę w przedziale obrotów silnika 1500-2000 - i nie widzę, żadnej zadyszki.

 

Wydaje mi się, że nie chodzi o to, żeby użytkownicy jednego silnika okazali wyższość nad innym. Silnik 1.2 spisuje się całkiem dobrze szczególnie przy niższych prędkościach. Jednak moje prawei 5-letnie doświadczenie z prowadzenia QQ podpowiedziały mi, żeby tym razem zaopatrzyć się w więcej mocy.

 

Było nie było gdy decydowałem się na 1.6 niewiele mogłem przeczytać o tym silniku, dlatego dajmy szansę innym :)

 

W moim wypadku decyzja była prosta. Wcześniej jeździłem QQ 1.6 (115KM) po FL mającym wszystkie dostępne wówczas dodatki (m.in dach oszklony i NC)  Silnik okazał się bezawaryjny i oszczędny. Jednak na dłuższą metę jeździło nim się nudno...

Teraz stojąc przed wyborem i mając do wydanie kwotę X zdecydowanie wolałem wydać więcej za silnik ( trochę w ciemno, bo testowałem przez weekend QQ z 1.2 ) aniżeli dodatki będące na wyposażeniu N-TECa ( te już miałem w starym samochodzie ).


  • 0

#28 ONLINE   nowy 2011

nowy 2011

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1261 postów
  • Płeć:
  • Skąd:"Krzyżak"
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Był - Qq 1.6 Acenta Night Shade FL
  • Silnik:Jest - Mazda CX 3, 2.0 Pb AT Soul Red
  • Nr rejestracyjny:CT
  • Time Online: 26d 14h 25m 59s

Napisano 23 luty 2015, 09:43

...to powiedz w "widno" - jak udał się wybór /

Ja cały czas stoję przed wyborem a tak samo "główkuję" jak Ty wcześniej myślałeś !


  • 0

#29 OFFLINE   chaddy

chaddy

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 339 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Model:qashqai 1.6 dig-t n-tec
  • Nr rejestracyjny:SK
  • Time Online: 54d 11h 43m 27s

Napisano 23 luty 2015, 09:51

Silnik 1,2 spisuje się całkiem dobrze a do tego jest około 8-9 tys. tańszy. Dlatego każdy indywidualnie musi sobie odpowiedzieć na pytanie jaki ma charakter i styl jazdy autem i czego oczekuje. Ja jak już pisałem wolę jazdę dynamiczną od eco i stąd mój niełatwy wybór padł na 1,6.


  • 0

#30 OFFLINE   danbam

danbam

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 248 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Silesia
  • Kraj:POLAND
  • Model:2010-2015 QQ 1,6 FL 2015-? QQ 1.6 DIG-T
  • Nr rejestracyjny:SK
  • Time Online: 2d 14h 23m 15s

Napisano 23 luty 2015, 09:56

Jeszcze nie wiem, odbieram na dniach :)

Wiem tyle, że o czym już pisałem. Oszklony dach fajny tylko jak ma się dzieci, albo mieszka w wieżowcu ( z góry ładnie wygląda ;) ) a większość darmowych nawigacji z androida lepiej pokieruje aniżeli nawigacja z NC.  Jedynie kamera cofania fajna sprawa, ale to silnik napędza auto ;)


  • 0

#31 OFFLINE   nowakm

nowakm

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 184 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Lubuskie
  • Model:J11 1.6 DIG-T N-Tec
  • Nr rejestracyjny:FZ
  • Time Online: 6d 7h 49m 43s

Napisano 23 luty 2015, 10:06

Ja tak samo nie mialem mozliwosc testowania 1.6 ale patrzac na roznice w mocy oraz po wcisnieciu na maxa pedalu gazu w tym 1.2 wiedzialem co jest pięć. Na probnej jechalem z kierownikiem do tego zona i dziadki full komplet 5 osob. Po wcisnieciu do podlogi pedalu auto wystrzelilo jak z procy. Rakieta z silnikiem plazmowym. Polowa koni uciekla wyploszona iloscia osob na pokladzie. Czar prysl :( dowiedziawszy sie ze nest 1.6 k ma 163 wszystko bylo jasne do tego doplacajac 7 tys. Wolalem wybrac mocniejszy silnik z mniejszym wypos niz full a slabsza wersje. Oczywiscie mozna wybrac full wszystko i motor tez ale cena ponad 100k juz nie wchodzilo w rachube. Spalanie jest prownywalne praktycznie to samo litr czy 2 litry wiecej to sa smieszne koszty jak ktos buli tyle za auto. Wiec po co ta gadka i walkowanie wciaz z tym spalaniem?? Wkoncu to nie pali 15-30l jak dodge ram

Jeszcze nie wiem, odbieram na dniach :)
Wiem tyle, że o czym już pisałem. Oszklony dach fajny tylko jak ma się dzieci, albo mieszka w wieżowcu ( z góry ładnie wygląda ;) ) a większość darmowych nawigacji z androida lepiej pokieruje aniżeli nawigacja z NC. Jedynie kamera cofania fajna sprawa, ale to silnik napędza auto ;)


Nawi najlepsze i darmowe z tel. Internet jest juz wszedzie. Google maps i jazda. Tak mamy nowe drogi na boezaco aktualizowane a w NC Jechalem po polu ostatnio bo nie bylo drogi. Znowuz placic 400 czy 700 za wktualizacje map tyle sobie zycza. Kamery sa mega super rozdzielczosc HD ba ultra Hd. Cos tam widac ta pikseloze zawsze cos pomoze. Lepsze te piksele marnej jakosci niz nic. Silnik najwazniejszy serce kazdego samochodu.
  • 0

#32 ONLINE   colins

colins

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 4220 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Słubice
  • Flaga:
  • Model:Opel Astra V Sports Tourer
  • Silnik:1.4T 125 KM
  • Nr rejestracyjny:FSL
  • Time Online: 142d 20h 59m 11s

Napisano 23 luty 2015, 10:25

Myślę, że trzeba napisać do Nissana list, w którym zaprotestujemy przeciwko wprowadzeniu na rynek różnych wersji wyposażeniowych. Może Nissan przychyli się ku tej prośbie, a wtedy wszyscy będą jeździli takimi samymi samochodami, z takimi samymi silnikami i identycznym wyposażeniem. Wszyscy będą równi, a na forum nie będzie wreszczie nieporozumień.;)
  • 0

#33 OFFLINE   Edek01

Edek01

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 6002 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Miastowy
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:22
  • Silnik:66
  • Nr rejestracyjny:gg
  • Time Online: 153d 12h 1m 20s

Napisano 23 luty 2015, 11:47

Wklei koś zdjęcia tego 1.6T?????!!!!


  • 0

#34 OFFLINE   gambiting

gambiting

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 468 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Oświęcim
  • Model:GLA45 AMG 4Matic - 381hp
  • Silnik:2.0L
  • Time Online: 31d 20h 47m 25s

Napisano 23 luty 2015, 11:52

Wklei koś zdjęcia tego 1.6T?????!!!!

Zdjęcia nie mam,ale na tym filmiku pokazują go dość dokładnie,z zewnątrz wygląda jak żaden inny silnik QQ jaki widziałem:

 

http://youtu.be/00rc6jPHBs0?t=3m57s


  • 0

#35 OFFLINE   gregson

gregson

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1570 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Torun
  • Model:QQ 1.6 DIG-T Tekna
  • Nr rejestracyjny:CT
  • Time Online: 65d 11h 35m 38s

Napisano 23 luty 2015, 11:53

Wklei koś zdjęcia tego 1.6T?????!!!!

Edek, jutro bede mial dostep do samochodu to zrobie serie zdjec, jesli mnie ktos nie ubiegnie wczesniej.


  • 0

#36 OFFLINE   Edek01

Edek01

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 6002 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Miastowy
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:22
  • Silnik:66
  • Nr rejestracyjny:gg
  • Time Online: 153d 12h 1m 20s

Napisano 23 luty 2015, 11:58

Super dzięki, tylko jak dasz rade to z każdej strony i koniecznie blok silnika ciekaw jestem co tam za oznaczenia teraz są bądź  nie ma  :)


Zdjęcia nie mam,ale na tym filmiku pokazują go dość dokładnie,z zewnątrz wygląda jak żaden inny silnik QQ jaki widziałem:

 

http://youtu.be/00rc6jPHBs0?t=3m57s

No właśnie z zewnątrz jest inna osłona silnika i za mało widać w porównaniu do 1.6DIG-T 190KM


  • 0

#37 OFFLINE   nowakm

nowakm

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 184 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Lubuskie
  • Model:J11 1.6 DIG-T N-Tec
  • Nr rejestracyjny:FZ
  • Time Online: 6d 7h 49m 43s

Napisano 23 luty 2015, 13:12

Silnik ma oznaczenie MR16 i dalej numer seryjny. Turbo nie jest widoczne po otwarciu maski. Osłona dużo zasłania.

Tutaj silnik z Juke .http://allegro.pl/si...5067424361.html  Ciezko jest jego porównać z qq. Pojemność ta sama 1618cm3 czyli niby to samo , jednak mogą się różnić turbo  + wiekszy bądz inny  dwumas + mapa

dwumas http://allegro.pl/ko...5081689126.html    brak porównania z qq

tutaj mamy specyfikacje MR16 http://en.wikipedia....issan_MR_engine    

MR16DDT is a 1.6 L (1618 cc) DIG-T (direct injection Gasoline Turbo 

Podane jest iż ten silnik występuje w juke 190 oraz RS 215 oraz w x trailu (2015 od tego roku ) A więc można wnioskować, że jest to ten sam motor co w qq

filmik silnika https://www.youtube....h?v=Rz9t1u5F6Uo

 

Załączone pliki


Użytkownik nowakm edytował ten post 23 luty 2015, 13:43

  • 0

#38 OFFLINE   Edek01

Edek01

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 6002 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Miastowy
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:22
  • Silnik:66
  • Nr rejestracyjny:gg
  • Time Online: 153d 12h 1m 20s

Napisano 23 luty 2015, 13:23

Dziekuje nowakam :)

Popatrzyłem i teraz to ja mogę napisać SUUUPER silnik ten 1.6T bo Japońska konstrukcja :D

Tylko szkoda tych 30KM z poprzednika 1.6T bo miał 190KM. 

 

Gregson ale ty zdjęcia też wklej będą pewnie inne :devil:


Użytkownik Edek01 edytował ten post 23 luty 2015, 13:27

  • 1

#39 OFFLINE   manix

manix

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 5759 postów
  • Płeć:
  • Skąd:szczecin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:z Nysek jest k12/80KM były N15 i SC11X inne: jest H tucson
  • Silnik:1.6
  • Nr rejestracyjny:ZS
  • Time Online: 40d 17m 25s

Napisano 23 luty 2015, 13:30

Aż nie mogę uwierzyć że nie jesteś zawiedziony,toż pisałem o tym ze trzy tygodnie temu.Więcej zaufania.
Ta mniejsza moc ma związek ze spełnieniem następnej normy emisji spalin
  • 1

#40 OFFLINE   jano2d

jano2d

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 160 postów
  • Płeć:
  • Skąd:szczecin
  • Flaga:
  • Model:qashqai Acenta 1.2
  • Silnik:1.2
  • Nr rejestracyjny:zs
  • Time Online: 15d 12h 21m 49s

Napisano 23 luty 2015, 13:39

Japan napewno?


  • 0