Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kopencjusz446

[P11] uszkodzony regulator napiecia jakie objawy p11

Rekomendowane odpowiedzi

kopencjusz446

koledzy czy wymienione objawy wskazuja na uszkodzenie regulatora napiecia?

1.falowanie obrotów (dośc niski zakres ok.200obr)

2.nierówma praca wszystkich odbiorników elektrycznych(dmuchawa nawiewu, swiatła, oswietlenie zegarów i wnetrza)przygasaja wraz z falowaniem..

3.szuranie z okolic alternatora

4.niezbyt plynne przyspieszanie na 1.2i3 biegu w zakresie 2500-3200obr(delikatne szarpniecia)

dodam ze wymienione objawy nie wystepuja ciagle tylko raz sa a raz nie i jesli wystepuja to wszystkie razem.primerka jest z 2000 roku 1.6 bez lpg.

ostatnio zmieniony akumulator varta 61aph...primerka pare razy byla odpalana z pychu..jesli to moze miec znaczenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ulisses

Miałem takie same objawy, uszkodzony regulator napięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kopencjusz446

Dzięki Kolego lecę do elektryka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marceli

PS.kopencjusz nie pal auta na pych.chyba wiesz ze to nic dobrego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dominik14

Nie wiem jak w P11 ale w sunny tez mi kedys padl i zaspiewali mi za regulator 150pln wiec kupilem sobie uzywany alternator z almery za 100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
baciarek

Ma ktoś fotę tego regulatora i jakiś numer ? Na allegro ktoś wyprzedaje regulatory po 19 zł boscha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kopencjusz446

Nie wiem jak w P11 ale w sunny tez mi kedys padl i zaspiewali mi za regulator 150pln wiec kupilem sobie uzywany alternator z almery za 100

z tym pchaniem to nie był najlepszy pomysł ale już po ptakach...co do ceny to się okaże we wtorek jak za dużo krzykną to też kupie na allegro cały alternator ale jeśli cena nowego regulatora bedzie podobna do ceny używanego alternatora to wybiore to pierwsze...zawsze to pewniejsze zreszta z doswiadczeń z poprzednim autem (ford escort) wiem ze takie pszeszczepy(a robiłem ich naprawde sporo:)często sie,,nie przyjmują,,:/ narazie jestem dobrej myśli mam namiar na dobrego elektryka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piotrek_S

ja jeszcze moge powiedziec od siebie - proponuje przeczyscic wszystkie polaczenie elektryczne w samym alternatorze, czyli rozbierasz go i czyscisz po kolei wszystko. Byc moze poprostu styki posniedzialy i dlatego raz dziala raz nie. U mnie tak bylo - jak docisnalem przewod plusowy do alterantora to zarowki przestawaly migac, jak puszczalem to znow. No i po czyszczeniu jak reka odjal :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zbyszum

witam

 

z tym regulatorem w P11 nie jest tak hop-siup jeśli jest alternator Hitachi nie da sie podpasywać regulatora z boscha, powiem inaczej nawet nie podchodzi regulator z Opla gdzie tez jest alternator Hitachi choć wygląda identycznie

 

Jeśli alternator ma numer 231002J601 to regulator nr oryginału to 231246T00A lub 002 a to jest numer zamiennika nie pamiętam jednak co to za firma LR190-734G

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×