Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Dżem

Zawór EGR

Rekomendowane odpowiedzi

Dżem

Jak w temacie zastanawiam sie jak go wywalić i czy napewno warto.

Na razie zdjąłem weżyk od podcisnienia z zaworu ale efektów zero jak na razie. No i się zastanawiam czy mieszek dziurawy i tak nie otwierał zaworu i był zamknięty cały czas czy wręcz zawór jest otwarty cały czas i puszcza spaliny nie zważając na sterowanie nim?

 

Przerabiał juz ktoś temat? Zastanawiam się czy warto z nim cos kombinować bo do zaślepienia kawałkiem blachy troszke trudny dostep.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Michalllo

Jakie auto jaki silnik ?? Ja w swojej maxi mam zaslepiomy po prostu podłożyłem 50 groszy pod rurke doprowadzającą spaliny i po sprawie :)

Polecam http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam/44-tuning/79-usuwanie-egr

Tylko ja to zrobiłem bez rozcinania rurki zawsze mozna przywrócić do poprzedniego stanu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dżem

No auto takie jak dział Terrano a silnik jak z podpisu 2.7TD. A jak jest w benzynach to patent z moneta znam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mir-e

pytanie po co chcesz to zrobić? :whistle:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bigi

Jak w temacie zastanawiam sie jak go wywalić i czy napewno warto.

Na razie zdjąłem weżyk od podcisnienia z zaworu ale efektów zero jak na razie. No i się zastanawiam czy mieszek dziurawy i tak nie otwierał zaworu i był zamknięty cały czas czy wręcz zawór jest otwarty cały czas i puszcza spaliny nie zważając na sterowanie nim?

 

Przerabiał juz ktoś temat? Zastanawiam się czy warto z nim cos kombinować bo do zaślepienia kawałkiem blachy troszke trudny dostep.

 

 

Wiesz co ja sie ze trzy razy zabieralem, ale jakos czasu braklo - wazniejsze bylo "przejade czy nie?" heheh

no ale tak - docinasz mala blache (mosiadz) i przykladasz do wlotu - znaczysz gdzie sruby i wiercisz...

pozniej wkrecasz i masz to w kupie :D

no i moze w koncu jak bede mial chwile (za 3 miesiace to sie wezme po zdjeciu budy :D)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×