Dżem Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Jak w temacie zastanawiam sie jak go wywalić i czy napewno warto. Na razie zdjąłem weżyk od podcisnienia z zaworu ale efektów zero jak na razie. No i się zastanawiam czy mieszek dziurawy i tak nie otwierał zaworu i był zamknięty cały czas czy wręcz zawór jest otwarty cały czas i puszcza spaliny nie zważając na sterowanie nim? Przerabiał juz ktoś temat? Zastanawiam się czy warto z nim cos kombinować bo do zaślepienia kawałkiem blachy troszke trudny dostep. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michalllo Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Jakie auto jaki silnik ?? Ja w swojej maxi mam zaslepiomy po prostu podłożyłem 50 groszy pod rurke doprowadzającą spaliny i po sprawie Polecam http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam/44-tuning/79-usuwanie-egr Tylko ja to zrobiłem bez rozcinania rurki zawsze mozna przywrócić do poprzedniego stanu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżem Posted January 13, 2010 Author Share Posted January 13, 2010 No auto takie jak dział Terrano a silnik jak z podpisu 2.7TD. A jak jest w benzynach to patent z moneta znam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mir-e Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 pytanie po co chcesz to zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bigi Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Jak w temacie zastanawiam sie jak go wywalić i czy napewno warto. Na razie zdjąłem weżyk od podcisnienia z zaworu ale efektów zero jak na razie. No i się zastanawiam czy mieszek dziurawy i tak nie otwierał zaworu i był zamknięty cały czas czy wręcz zawór jest otwarty cały czas i puszcza spaliny nie zważając na sterowanie nim? Przerabiał juz ktoś temat? Zastanawiam się czy warto z nim cos kombinować bo do zaślepienia kawałkiem blachy troszke trudny dostep. Wiesz co ja sie ze trzy razy zabieralem, ale jakos czasu braklo - wazniejsze bylo "przejade czy nie?" heheh no ale tak - docinasz mala blache (mosiadz) i przykladasz do wlotu - znaczysz gdzie sruby i wiercisz... pozniej wkrecasz i masz to w kupie no i moze w koncu jak bede mial chwile (za 3 miesiace to sie wezme po zdjeciu budy ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.