markusgolko Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 zauważyłem w moim juku 1.2 tekna 2014r. że olej w silniku śmierdzi benzyną i po troszkę przybywa oleju. którędy dostaje się benzyna do silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Witamy w klubie. Gdy dobrze poszukasz w dziale QQ, to znajdziesz ten sam problem. Jednemu z kolegów wymienili nawet silnik z tego powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Przy każdym uruchomieniu silnika, szczególnie na zimnym silniku, część paliwa pozostaje na ściankach i miesza się z olejem. Przy normalnej eksploatacji gdy silnik rozgrzeje się do temperatury od 80 stopni i przejechaniu ok. 15 km. paliwo wyparowuje z oleju. Jeśli uruchomień, na zimnym, jest dużo a jazdy tyle co kot napłakał stopniowo wzrasta ilość benzyny gromadzącej się w oleju. Ale nie stanowi to aż takiego zagrożenia dla silnika, bo ilość benzyny nie jest aż taka znaczna. Większa ilość benzyny bierze się z niewłaściwie ustawionych wtrysków, nieszczelnej pompy paliwa lub listwy wtryskowej tudzież wyrobionych pierścieni. Nadmierny lub nie we właściwym czasie wtrysk powoduje że nie wszystko paliwo jest spalane a jego nadmiar ścieka do oleju. Nieszczelna, niesprawna pompa lub listwa powodować może że w czasie jazdy jest wszystko ok. ale na wyłączonym silniku paliwo przeciekając spływa po ściankach i podnosi dosyć znacznie poziom oleju. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Olej śmierdzi mieszanką paliwową, temat krótki - pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Czyli wszystkie silniki 1.2 DIG-T i 1.6 DIG-T do wymiany? Chyba trochę uprościłeś temat Januszu, bo w motorach z wtryskiem bezpośrednim przepracowany olej pośmierduje benzyną. Inna sprawa, że przybywać go nie powinno. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Jak jeszcze oleju przybywa to już raczej pierścienie. Jakby tego oleju ubywało, a nie przybywało :] Zresztą benzyna w oleju demoluje właściwości oleju i rozwala uszczelnienia gumowe. U mnie olej ubywał i walił mieszanką paliwową. Po zrobieniu pierścieni ustało - nie mówię, że w 100%, bo szczelności helowej w silniku przecież nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Jeśli pierścienie(wadliwe lub zbyt"ostre" jak w przypadku słynnej akcji toyoty) poczynią szkody ,to sama wymiana pierścieni nic nie da ! To znaczy da na ok.rok i odnowa Polsko ludowa. Dopiero wymiana tuleja cylindra+ nowy zestaw pierścieni ,tak jak to później robiła toyota . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Tylko że to są silniki beztulejowe. Więc co? Szlif i nadwymiar? Chyba raczej kosz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 No dobra, załóżmy że to rzeczywiście pierścienie. Czy w takim przypadku nie powinno być niższe ciśnienie sprężania od nominalnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Tu chodzi o pierścienie zgarniające , Colinsio ,więc nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Co te dywersanty z Renaulta porobili z tymi silnikami dywersja jak nic bo u nich CACY problemów brak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 No nie wina dywersantów tylko tanich podwykonawców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Znaczy się podwykonawcy są dywersantami dla końca Nissana bo jak tak dalej pójdzie to go zrujnują............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Podejrzewam, że tak się dzieje ze wszystkimi autami. no może te z wysokiej półki są trochę solidniej wykonywane. Minęły czasy kiedy auta produkowane były solidnie i jeździły po czterdzieści lub więcej lat. Obecnie maja się, by utrzymać w kondycji koncerny, sprzedawać nowe auta więc te już jeżdżące nie mogą być zbyt trwałe bo wówczas rynek wtórny obniża sprzedaż nowo wyprodukowanych pojazdów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Przykre to lecz prawdziwe.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 I dodatkowo to nafaszerowanie aut elektroniką, no nie ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.