Piter Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 W dniu 11.11.2019 o 02:01, aquariusmax napisał: Ale siara. Ładowanie akumulatora co chwilę i to pomimo przeróbki. Kiedyś to się maluchy i duże fiaty ładowało przy -20 st. C, a teraz trzeba Nissany raz w miesiacu i to przy ciepłej jesieni. Mam Nissany od 7 lat, jeżdżę w sumie 30km dziennie i pomimo słabego akumulatora nigdy nic nie ładowałem Po przerobce juz nie musze prostownikiem ladowac. Tez nie mialem we wczesniejszych autach problemow. Jezdzilem i nissanami, maluchem i polonezem tez. To jest nie siara kolego a opcja eko. Placisz i placzesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Trzymam kciuki, abyś przez przynajmniej kolejne dwa lata nie dotykał prostownikiem akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 U mnie na razie jeden sezon zimowy za sobą. Póki co bez przeróbek i nie było problemów. Zobaczymy co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 U mnie zbliża się drugi zimowy...i chyba nie jest źle,bo w piątek zostawiłem przez dwie godziny załączony nawiew i Kaśka odpaliła :D...Ale wieczorem dla pewności podpiąłem pod ładowarkę i 5 h aku łykał witaminy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Co to za opcja, że dmuchawa się nie wyłącza?? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Żadna opcja...zostawiłem kluczyk przekręcony,...ot i to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 W dniu 27.10.2019 o 17:45, MaG155 napisał: Potrzebuję informację, co jest na złączce 3 PIN. Końcówki są opisane jako C, S, L. L to kontrolka ładowania prawdopodobnie C to sterowanie PWM Na końcu opis wszystkich oznaczeń. https://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/4411/diagnozowanie-regulatorow-napiecia.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Nie wiem czy ktoś już podawał, ale w Hyundai oficjalnie wyłączają SS https://www.hyundai.koreamotors.pl/p/serwis/interfejs-hyundai-isg "INTERFEJS HYUNDAI –ISG przywraca logikę działania – powoduje, że system BlueDrive należy włączyć, żeby działał." W moim przypadku, Xtrail więcej stoi niż jeździ, stąd tylko 51tkm od 6.2016, ale żadnych problemów z aku. Z drugiej strony nauczyłem się wyłączać system, stąd atmosferze zaoszczędziłem jedynie 8kg syfu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Ja już mam odruch wyłączania po odpaleniu. SS przy automacie jest całkiem bez sensu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG155 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Witam po dłuższej przerwie. Od czasu ostatnich moich postów, testuję rozwiązanie z oszukiwaniem systemu SS w moim QQ J10. Przeróbka zaproponowana przez duncho nie sprawdza się w J10. Zgłasza awarię systemu SS. Ale modyfikacja wartości rezystorów poprawiła sprawę. Rezystory 510R i 4k7 są najbardziej optymalne. Niestety, nie jest to tak pięknie, że jest cały czas 14V. Ten system chyba trochę adoptuje się do warunków. Po zastosowaniu dzielnika rezystancyjnego, przez kilka dni jest cały czas 14,3V. Po kilku dniach system zaczyna działać inaczej. Po uruchomieniu auta jest 14,3V przez jakieś 5min, następnie spada do 12,7V na kilka min, następnie znowu 14,3V kilka min i 12,3V kilka min. Po takich 2 skokach, już na stałe zostaje 14,3V. Teraz jak to obserwuję od jakiegoś czasu, jak jadę w nocy, to nie muszę patrzeć na woltomierz. Widać jak światła mijania (H7) świecą zdecydowanie słabiej. Swoją drogą ciekawie jak to przeszło certyfikację świateł. System SS nam wyłączony przez odkręcenie wyłącznika pod maską (nie powoduje żadnych błędów). Podaję jeszcze raz kolory przewodów i numery we wtyczce wiązki czujnika prądu przy akumulatorze w odniesieniu do J11. Załączam również przerobiony schemat z J11 na J10. Na zielono zaznaczone są zmiany. Oczywiście numery PIN na pozostałych złączkach są od J11 i nie zgadzają się z J10. Ale te istotne są przenumerowane na zielono. Dodam jeszcze tylko, że każdy kto skorzysta z moich doświadczeń, ROBI TO NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 W J10 był problem z ladowaniem akumulatora? Sent from my SM-A530F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 System stop-start wykańcza akumulatory? zobacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Camel,facet jest nieuświadomiony i nie wie,że to system ładowania wykańcza akumulatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 9 godzin temu, camel napisał: System stop-start wykańcza akumulatory? zobacz Juz myslalem, ze to bedzie jakies oficjalne stanowisko serwisu Nissana. Pan jest jednak na dobrym tropie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher777 Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 witam. jestem nowym użytkownikiem xtraila T32 i mam problem z systemem start stop. Mianowicie nie wiem dlaczego on nie działa. Przy dojeżdżaniu do świateł itp. zatrzymuje się wyrzucam na luz a silnik nie gaśnie. Dodam, że pas zapięty, system włączony, skrzynia manualna. Co moze być powodem ze silnik nie gaśnie tylko cały czas jest na chodzie? Proszę o wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 1. Zimny silnik 2. Włączony nawiew na szyby 3. Rozładowany AKU na tyle, że system SS stwierdza, że jest za słaby (to świetny sposób aby SS nie działał bez wyłączania) 4. Awaria - ale to mało prawdopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 Awaria? Raczej samoczynny powrót do normalności Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 10 godzin temu, Punisher777 napisał: witam. jestem nowym użytkownikiem xtraila T32 i mam problem z systemem start stop. Mianowicie nie wiem dlaczego on nie działa. Przy dojeżdżaniu do świateł itp. zatrzymuje się wyrzucam na luz a silnik nie gaśnie. Dodam, że pas zapięty, system włączony, skrzynia manualna. Co moze być powodem ze silnik nie gaśnie tylko cały czas jest na chodzie? Proszę o wskazówki Wyłącz (OFF) nawiew wentylatora kabiny to najszybciej doświadczysz STOP-START Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Punisher,niedoładowany akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Trzymanie nogi na sprzęgle też bym obstawiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Niestety brak komunikatów dlaczego s/s jest nieaktywny. W innym samochodzie mogłem sprawdzić na wyświetlaczu co powoduje że s/s jest w danej chwili nieaktywny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Japończyki gonią resztę także spokojnie, może za 2 generacje będzie wybieranie głosowe listy kontaktów albo będą chociaż ulubione 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher777 Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 dziekuje za.odpowiedzi. czyli zeby start stop.dzialal to nie moze.byc wlaczony nawiew? od wczoraj wogole.cos dziwnego sie dzieje poniewaz od razu po uruchomieniu silnika wyskakuje komunikat start stop fault. miga koleczko przekreslone od start stop i pali sie na stale zolta kontrolka na przycisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Czyli nie musisz wyłączać SSa. super ;P A co do nawiewu to SS blokuje tylko ten na szyby, normalny nawiew gorący albo zimny powoduje, że auto się wyłącza po chwili włącza i potem znowu wyłącza i tak w kółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher777 Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 to cos powaznego skoro mi wyskoczyl taki blad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.