Gość qrczakx Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Primera 2.0 TD, P11. Mruga mi kontrolka check. Silnik jest wyraźnie słabszy i głośniej chodzi. Zrobiłem autodiagnozę i wyswieltla mi błąd 94, nie znalazłem go na liście błędów. Filtry paliwa, powietrza i oleju są wymienione. Ma ktoś może jakiś pomysł co to może być? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Witam Na pewno 94? Rzeczywiście nie ma takiego oznaczenia błędu na liście. Może błędnie odczytałeś, może wyświetla ci cały zestaw różnych błędów? Na pewno to jest najpierw 9 długich mrugnięć i 4 krótkie? Pozdrawiam - Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qhasz Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Jezdzilem troche turbodislami i mialem te same problemy. Czesto siadaja w nich przeplywomierze tzn nie tak siadaja jak musza byc w 100% sprawne, jakos te turbodoladowane silniki sa bardziej wyczulone na to. Druga sprawa to mozesz miec zapluta turbinke nagarem i poprostu sie ona przegrzewa, a wtedy komputer ja odlacza i wprowadza awaryjne zasilanie, auto wtedy wiecej pali, glosniej chodzi i traci cholernie moc..... Ja u siebie przeplywomierz musialem wymieniac po przejechaniu 60 tys km. - od nowosci (skoda octawia 1.9 TDI) coprawda pomoiglo, ale po kolejnych 10 tys trzeba bylo juz rozbierac turbine i ja czyscic z powodow w/w. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qrczakx Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Tak na pewno kod 94. Sprawdzalem kilka razy aby sie upewnic. Ostatnio jechalem do Niemiec. Po przejechaniu 800km po autostradzie z malymi postojami nie mrugla mi ani razu. Myslalem, ze to moze kiepskie paliwo i ze je wyjezdzilem i jest juz spokoj. Dopiero pod koniec trasy zapalila sie na 1-2 s dwa razy, lekkie zarpneice i dalej bez problemu. W drodze powrotnej zapalala mi sie kilkakrotnie i szarpalo, tzn. spadala moc. Zna moze ktos kogos dobrego od diagnozy i silnikow w okolicy Wroclawia lub Opola? Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi. Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi93 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 mam pytanie czy znacie jakiegoś dobrego taniego mechanika w Poznaniu lub okolicy który przeprowadził by diagnostykę silnika i ewentualnie parę spraw elektrycznych mam primerę p11 2,0TD Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yello5 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Owszem jest taki błąd jak 94 w P11 TD ( max 98) A oto on: Fault location -Fuel injection timing solenoid-circuit malfunction Probable cause -Wiring open/short circuit, fuel injection timing solenoid Ja angielskiego nie znam, więc niech ktoś przetłumaczy. Jak będziesz miał więcej pytań, to wal śmiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qrczakx Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Mam znajomego tlumacza angielskiego. W poniedzialek go poprosze o tlumaczenie. Dam znac jak bede mial tlumaczenie. Nie potrafie znalesc zaleznosci kiedy sie zapala. Bo i na zimnym silniku i na cieplym. Na malych obrotach i na wiekszych. Dzieki i pozdrawiam, Jarek [ Dodano: Nie 01 Kwi, 2007 15:09 ] Jeszcze jedno. Miał ktoś może kontakt z warsztatem aut japonskich na ulicy nasypowej we Wrocławiu (koło torów)? Wymieniałem tam kiedyś amortyzator, ale tego raczej nie można spaprać. I nie wiem jak jest z czymś bardziej skomplikowanym, tzn. czy wymieniają, bo może to być to, czy faktycznie to co trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j_jasiu Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Owszem jest taki błąd jak 94 w P11 TD ( max 98) A oto on: Fault location -Fuel injection timing solenoid-circuit malfunction Probable cause -Wiring open/short circuit, fuel injection timing solenoid Ja angielskiego nie znam, więc niech ktoś przetłumaczy. Jak będziesz miał więcej pytań, to wal śmiało Błąd położenia - Wtrysk paliwa, błąd czasu, błąd/awaria obwodu cewki indukcyjnej/elektrozaworu Prawdopodobna przyczyna - instalacja elektryczna uszkodzona/otwarta(wolny/przerwany)/krótki (przerwany) obwód, cewka indukcyjna/elektrozawór czas wtrysku Tłumaczenie z głowy, najprawdopodobniej błąd czasu otwarcia wtrysku, czyli elektrozawór na wtrysku źle otwiera się (tzn w złym czasie) i to powoduje awarię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Owszem jest taki błąd jak 94 w P11 TD ( max 98) A oto on: Fault location -Fuel injection timing solenoid-circuit malfunction Probable cause -Wiring open/short circuit, fuel injection timing solenoid ... No to ciekawych rzeczy i ja się dowiedziałem - a o kod 94 się dopytywałem, że na "przyklejonym" rozpiska kończy się na błędzie 48. Może kolego Yello5 uzupełniłbyś tamtą rozpiskę... :> Ja już google zapuściłem, ale z moim angielskim....... :029: Do tej pory jedynie co znajduję to właśnie rozpiska kolegi Andrzeja na tym forum!!! :028: ...no chyba, że ja już nie umiem wyszukiwać... :zly: Pozdrawiam - Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yello5 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Może kolego Yello5 uzupełniłbyś tamtą rozpiskę A owszem uzupełnię, tylko w późniejszym terminie, bo trochę pisania :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qrczakx Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Oto tłumaczenie błędu 94 : Fault location -Fuel injection timing solenoid-circuit malfunction -Awaria cewki elektromagnetyczej regulacji wtrysku paliwa Probable cause -Wiring open/short circuit, fuel injection timing solenoid -Otwarty przewód/zwarcie, cewka elektromagnetycza regulacji wtrysku paliwa Ma ktoś pomysł gdzie tego szukać, przy pompie czy gdzieś przy wtryskach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yello5 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 O ile dobrze rozczytałem schemat, to znajduje się to w pompie. Jak z pompy wychodzą przewody wysokiego ciśnienia to znajduje się to pod tymi przewodami. Nie zaglądałem do swojego auta, ale według schematu w złączce są trzy przewody (ten trzeci to prawdopodobnie do zaworu odcinającego paliwo ). Pomiary robi się na dwóch stykach złączki oznaczone jako 2 i 3. Na trójce po załączeniu zapłonu powinno być 11-14V (zależy od napięcia akumulatora), a po rozłączeniu kostki przy temp 25°C między stykami 2 i 3 mierząc omomierzem powinno być 15 omów (oczywiście od strony czujnika). Mam nadzieję, że pomogłem Ci tym opisem A jak naprawisz to daj znać czy to było to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qrczakx Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 SUEPER DZIĘKI!!! Wezmę sie na dniach do sprawdzania, nie wiem czy zdążę przed świętami. Oczywiście dam znać jak się mają sprawy. Pozdrawiam, Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASIA P11 2.0 TD Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Ja w swojej primerze mialam ten sam problem i ten sam kod bledu.wymienilam wtryskiwacz sterujacy(pierwszy z lewej strony stojac przodem do silnika).Pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yello5 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Ja w swojej primerze mialam ten sam problem i ten sam kod bledu.wymienilam wtryskiwacz sterujacy(pierwszy z lewej strony stojac przodem do silnika).Pomogło Całkiem prawdopodobne. W końcu komputer wykrywa jakąś anomalię między tym, co wywali z pompy a tym, co wpadnie do komory spalania. Więc jak widzę niech kolega qrczakx sprawdzi jeszcze ten wtryskiwacz, bo raczej częściej ta część pada w naszych nyskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qrczakx Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Witam! Jak go sprawdzić najprościej? Czy ten błąd dotyczy tego pierwszego, czy może być inny też? Dzięki i pozdrawiam, Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yello5 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Witam! Jak go sprawdzić najprościej? Czy ten błąd dotyczy tego pierwszego, czy może być inny też? Dzięki i pozdrawiam, Jarek Jest tylko jeden wtrysk sterujący tam gdzie koleżanka opisała. A sprawdzić to można tylko przez pomiar rezystancji, może jest inny sposób trzeba by wyszukać na forum na pewno będzie opisane. Jutro jak będę miał chwilę to przemierzę i napiszę wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qrczakx Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Sprawdzałem ten pierwszy wtrysk tak na oko. Wtyczka od czujnika ma zlamane mocowanie i jest złapana opaską (widać wcześniej już ktoś przy nim majstrował). Same kontakty nie wygladały najlepiej, więc je trochę przeciściłem drobnym papierem i prysłem WD40. Po odłączeniu tej wtyczki na autodiagnozie był błąd 94 ( i również 34) więc chyba jest to związane z tym elementem. Jak będę miał info co ma dokładnie wskazywać miernik to jeszcze to sprawdzę. Pozdrawiam i wielkie dzięki. No i ************ WESOŁYCH ŚWIĄT ************ Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yello5 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 To są odczyty z mojego auta -silnik nagrzany 114 omów -silnik ostudzony (temperatura ok. 20°C) 95 omów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Sprawdzałem ten pierwszy wtrysk tak na oko. Wtyczka od czujnika ma zlamane mocowanie i jest złapana opaską (widać wcześniej już ktoś przy nim majstrował). Same kontakty nie wygladały najlepiej, więc je trochę przeciściłem drobnym papierem i prysłem WD40. Po odłączeniu tej wtyczki na autodiagnozie był błąd 94 ( i również 34) więc chyba jest to związane z tym elementem. Jak będę miał info co ma dokładnie wskazywać miernik to jeszcze to sprawdzę. Pompe masz Zyxela czy już Boscha? - bo jak Zyxela to nie da rady obmierzyć wtrysku miernikiem (mam taki i przerabiałem ten temat), jeśli Bosch to powinien mieć pewną oporność - nie pamiętam jaką, musisz poszukać na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qrczakx Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Czyszczenie wtyczki na wiele się zdało, po 20-30km, znowu zaczęła kontrolka mrugać, Mierzyłem na zimnym silniku czujnik ma około 96 ohm, a na rozgrzanym około 108ohm. Może ktoś wie, gdzie te kable idą od czujnika. Sprawdziłbym czy kable nie są uszkodzone. Najgorsze jest to, że ta kontrolka tak od czasu do czasu mruga, więc podejrzewam, że może to być uszkodzenie mechaniczne kabla, a nie samego wtrysku. Pozdro, Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 http://sgorka.prz.rzeszow.pl/nissan/czujnik.doc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qrczakx Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Rysunek jest OK. Ale gdzie znaleść konector ECM? Pozdrawiam, Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adrena Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 To wtyczka do kompa ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qrczakx Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Witam! Robili mi diagnoye we wrocawiu, nibz wtrysk sterujacy. Wymienilem go i okayalo sie, ze jednak nie to. Koszt wtrysku 780 zl. Prtzyczyna byl jednak kabel przy komputerze. Jak na razie dziala. Pozdrawiam, Jarek PS Moge tanio sprzedac uzywany wtrysk sterujacy, jest sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.