Gość BESEL_ Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/artic...TKI02/700566231 wie ktoś coś o tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanista Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 ciekawe. 179 aut kupionych w Polsce a co z autami kupionymi po za granicami Polski? Jak sprawdzić ten model silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Ta sama informacja jest na stronie UOKIK:, razem z lista numerow VIN, ktorych w Polsce dotyczy usuniecie usterki. http://www.uokik.gov.pl/pl/ogolne_bezpiecz..._o_/art292.html Akurat moje auto bylo kupione w Polsce i znalazlem swoj VIN na liscie. Dzwonilem juz do serwisu z zapytaniem o co chodzi, na razie wzieli moje dane i maja oddzwonic. Na www.nissanmurano.org czytalem, ze ludzie mieli problemy z dziwnym zachowaniem samochodu przy przyspieszaniu (brak przyspieszenia lub opoznine reakcje na nacisniecie pedalu, falowanie obrotow, brak mozliwosci osiagniecia wyzszej predkosci itd.). Oczywiscie pierwszym pomyslem jaki sie nasuwa jest awaria przekladni CVT, natomisat w wielu przypadkach okazalo sie, ze problemem jest nieszczelnosc w ukladzie doprowadzajacym powietrze do silnika. DOstawalo sie "lewe" powietrze i w resultacie komputer wariowal. Zdaje sie, ze chodzilo o luzy w miejscach zaznaczonych na tym obrazku: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4f5319e12e8fa1a.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr slawooo Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 :zly: : no właśnie a co z naszymi autkami zza wielkiej wody?my mamy to robic na własny koszt ? z tego co czytałem to dośc niebezpieczna ta usterka :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jack99 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Mój jest na liście. Tak się zastanawiam, czy te problemy, które opisywałem w poście o skrzypiących plastikach nie wynikły z ujawnienia się tej wady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Oddzwonili do mnie z ASO, potwierdzili akcje naprawy usterki i maja odezwac sie w ciagu tygodnia z zaproszeniem do serwisu. Jack99 - nie sadze, zeby to milao wplyw na Twoj problem ze skrzypieniem plastikow. Pisales, ze Twoje auto jest tez na liscie - kontaktowales sie z ASO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jack99 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 bilro, Ze skrzypieniem plastików na pewno nie... W tym poście przy okazji napisałem o problemie: "Samochód trafił do serwisu, bo coś mu dolegało z silnikiem: do pewnego momentu (2000 RPM, prędkość ok, 80 km/h) nie przyśpieszał mimo wyższych obrotów i zaświecił kontrolkę silnika, po czym zaczął normalnie jechać. Ale kontrolka świeci już na stałe... Zleciłem im także sprawdzenie tych plastików, zobaczymy..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Jack99, z tego c napisali na stronie UOKIK, twoj problem z przyspieszeniem moze byc zwiazany z ta usterka: "(...) w niektórych samochodach Nissan Murano (Z50) i Teana (J31), wyposażonych w silniki VQ23/35DE, wyprodukowane od 17 października 2002 do 11 stycznia 2008 stwierdzono wadę w przewodzie dolotu powietrza do silnika. Część ta może zostać rozłączona z rezonatorem, co może spowodować niestabilność biegu jałowego lub osłabienie zdolności przyspieszana, a nawet zgaśnięcie silnika podczas jazdy.(...)" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanista Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Panowie, jako totalny laik motoryzacyjny zadam pytanie - gdzie sprawdzić jaki ja mam silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BESEL_ Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 przy silniku, jak podniesiesz klape to powinien być shemat i tam napisane jest jaki silnik. wiem że gdzieś to widziałem i zdaje mi sie że to tam własnie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 romanista, nie masz co sprawdzac! W kazdym Murano do 2008 (czyli model Z50) byl montowany tylko i wylacznie jeden silnik tj. VQ35DE. Ten sam silnik, z tym samym symbolem, ale z niewielkimi modyfikacjami jest montowany takze od roku 2008+, czyli w modelu Z51 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanista Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 znaczy sie ze wszystkie murano powinny pojawić sie w serwisie anie wybrane? z tych info oficjalnych wynikało ze to część tylko pojazdó nadaje sie do wymiany tych przewodów. 179 czy ile tam było podane to wszystko co sprzedali w Polsce od 2002 do 2008??? czy ktoś z "amerykańców" zgłaszał sie już w tej sprawie do ASO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 romanista, bylem w kontakcie z serwisem w Gdansku. Odzwonili do mnie po 2 dniach i potwierdzili, ze Nissan bedzie przeprowadzal akcje wymiany lub naprawy jakiegos elementu ale na razie nie dostali wytycznych od Nissan Polska co tak naprawde maja wymienic i na czym polega usterka. Tak wiec, poki co nie ma co do nich dzwonic bo i tak nie wiedza o co dokladnie chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BESEL_ Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 bilro, chodzi o to czy np ja mimo ze nie kupilm auta w polskim salonie bede mogl pojechać na tą akcje.....najprawdopodobnie koledze romaniście o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanista Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 dokładnie tak jak mówisz BESEL_, chodzi mi oto czy wersje "nie polskie" też będą objęte bezpłatną naprawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 romanista, BESEL_, - ta sama akcja dotyczaca wymiany/ naprawy dolotu powietrza zostala ogloszona w USA na stronie NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration): http://www-odi.nhtsa.dot.gov/recalls/resul...&refurl=rss Generlanie, jest to pierdulka polegajaca na uszczelnieniu dolotu powietrza, link do fotki z tym elementem wkleilem kilka postow wyzej. Sadze, ze musielibyscie w Waszych ksiazkach serwisowych sprawdzic warunki gwarancji, tj. czy obowiazuje ona tylko w USA czy jest" ogolnoswiatowa". Na Waszym miejscu zaczalbym od skontaktowania sie z Nissanem w Polsce. Na stronie www.nissan.pl jest formularz kontaktowy (sam uzywalaem, nawet szybko odpowiadaja) http://metafaq.nissan.pl/templates/nissan/...929VIT6FDTJ05I4 Przy okazji, na stronie NHTSA znalazlem wyszukiwarke wszystkich akcji serwisowych w samochodach na rynku USA. Dla zainteresowanych: http://www-odi.nhtsa.dot.gov/recalls/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BESEL_ Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 już wyslałem zapytanie:) dzieki bilro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanista Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 BESEL_, jak dostaniesz odpowiedź daj info prosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BESEL_ Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Szanowny Panie Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan. W odpowiedzi na korespondencję elektroniczną z 25 maja 2009 r. dotyczącą kampanii serwisowej samochodu Nissan Murano wyprodukowanego na rynek amerykański, uprzejmię informuję, iż kampania taka nie może być wykonana w ramach gwarancji poniewż Nissan Sales CEE jest import_erem i gwarantem samochodów marki Nissan wyprodukowanych tylko na rynek europejski. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan, najbliższym ASO Nissan bądź zapraszamy na naszą stronę internetową www.nissan.pl Mamy nadzieję, że niniejsza odpowiedź spełniła Pańskie oczekiwania. Z poważaniem, Aleksandra B. Njoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanista Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Mamy nadzieję, że niniejsza odpowiedź spełniła Pańskie oczekiwania. zapewne tak!!! co za ciule borowe. jeżeli wieść się rozniesie to amerykańców po Polsce lata więcej niż krajowych wiec PR-owo będą musieli podejść do tematu nieco inaczej niż Pani Ola B. Njoku Ja tez napisze do nich i bezpośrednio do Zabora na Puławskiej. Ciekaw jestem co odpiszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BESEL_ Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 no wlasnie jej odpisalem ze mnie nie zadowala;] i zapytalem czy nie da sie tego w ramach tej akcji zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 No to kicha, w sumie mozna bylow sie spodziewac podobnej odpowiedzi. Probowalbym sie powolac nie na gwarancje, ale na fakt, ze jest to wada konstrukcyjna samochodu oraz, ze taka sama akcja jest przeprowadzana w samochodach na rynku amerykanskim. Zgodnie z tym co jest napisane w opisie bledu, jest to wada mogaca miec wplyw na bezpieczenstwo jazdy. Oczywiscie jest to sporo przesadzone, ale tutaj trzebaby z grubej rury. Jezeli to nie pomoze to wtedy zostaje jeszcze Nissan Europe na Wegrzech, albo tez pojechac zupelnie po calosci i napisac besposrednio do Nissan Japan... Tak czy inaczej nie przejmujcie sie tym za bardzo, bo to jest po prostu pierdulka, ktora mozna samemu usunac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BESEL_ Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 bilro, kobieta kazała mi pisać do nissan usa;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 BESEL_, no to chyba nie zostaje Ci nic innego jak pisac do USA - chocby dla zasady! Z drugiej strony, ja bym chyba pisal do Nissana w Japonii, czyli odrazu do producenta. Przynajmniej dostales jakas odpowiedz, a ja caly czas nie mam informacji w jaki sposob usunac usterke, jezeli moj samochod jest na ich liscie, a dealer nadal nie otrzymal wytycznych co powinno byc wlasciwie naprawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BESEL_ Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 hehehe napisałbym do japonii ale z japońskim językiem jestem na bakier:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.