Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

sebabp PATROL GR Y61


sebabp
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i stało się. Po prawie rocznym poszukiwaniu jest drugi Nissan w rodzinie. Ma być najczęściej używany przez 1 właściciela czyli mojego tatę, aczkolwiek w każdej innej chwili będzie w moich rękach...

 

MODEL: PATROL GR Y61 1998r. 3 drzwiowy

 

SILNIK: 2.8 TD-6 Intercooler, 2826 cm3 RD28TI przebieg: 219000, olej CASTROL 15W-50

 

UKŁAD DOLOTOWY: seria +SNORKEL umożliwiający brodzenie w wodzie do 1,6 m głębokości

 

UKŁAD WYDECHOWY: seria

 

ELEKTRONIKA: seria

 

UKŁAD NAPĘDOWY: seria (4x2, 4x4, 4x4+reduktor) +sprzęgi piast przednich

 

ZAWIESZENIE: seria +opony BF Goodrich BFG 265/75R16 AT na seryjnych felgach 16x7

PLANY: Old Man Emu + 2 cale, koła terenowe o rozmiarze 33” na 12,5” lub 35” na 12,5”, montaż wzmocnionego amortyzatora układu kierowniczego OLD MAN EMU

 

UKŁAD HAMULCOWY: seria

 

BODY KIT: Zmodyfikowany przedni zderzak przystosowany do wyciągarki by

PLANY: montaż odciągów linkowych (stalowa linka wraz z napinaczami), chroniącymi przed uderzeniami gałęzi w szybę przednią pojazdu, dodatkowe oświetlenie na dachu, bagażnik wyprawowy, drabinka, progi stalowe (pełniące funkcję osłony przez uderzeniami bocznymi i dolnymi karoserii pojazdu, są również punktami podparcia dla podnośnika typu HI-LIFT), powiększenie nadkoli i montaż gumowych poszerzeń

 

ŚRODEK: 2xpoducha, 2xel.szyby,el. lusterka

 

CAR AUDIO: seria +KENWOOD KRC-177R

 

DODATKOWE: wyciągarka DRAGON WINCH 12000LBS 12V 5,5T z liną syntetyczną winchline

 

MOC: 129KM

 

PLANY: delikatne przyciemnienie szyb, CB radio, lepsze car audio, dodatkowe oświetlenie przednie i tylnie (halogeny, szperacze, itp.)

 

ZDJĘCIA:

 

Sierpień 2009

 

7df0e51f0f9e3665med.jpg

Edytowane przez sebabp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no, w końcu jakiś off roadowy projekt :) W pracy bawimy się w takie auta. Wpadaj a zrobimy Ci rajdówkę www.rally4x4.pl

Edytowane przez bodek_n14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz takie mocne coś jeździ na 1/4. Może Coobcio dołoży niutków i koników. Pozdro od rudej i czerwonej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

15.09.09r.:

Zostały porządnie przyciemnione szyby tylne i boczne. Powód?? Ukrycie przed światem zewnętrznym przewożonych przedmiotów.

 

16.09.09r.:

Centralny dorobił się sterowania pilotem.

 

23.09.09r.:

Wleciały owiewki szyb przednich.

 

W sobotę (21.11.09r.) wleciały 8tonowe haki (TOW HOOK WITH KEEPER) na zderzaku.

 

76934320.th.jpg 40839765.th.jpg 34154919.th.jpg

25729252.th.jpg 11152094.th.jpg 19119716.th.jpg

 

Na koniec dnia mały niefart z tego dnia. Po oponie podobno...

 

69997117.th.jpg

Edytowane przez sebabp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

24 grudnia 2009r. Awaria silnika, wstępna diagnoza, padło doładowanie, regeneracja i nic. Kolejna po zdjęciu głowicy, motor do wymiany ponieważ przeszedł już kiedyś kapitalny u poprzedniego właściciela, ale...

 

13 marca 2010r. Wyszło słoneczko :)) Nie ma rzeczy niemożliwych, motor odrestaurowany :D

 

Po prawie 3 miesiącach przygód i nieobecności, Patrol znowu się porusza po ziemi o własnych siłach. Dobrzy panowie się nim zajęli, trochę długo to trwało ale warto było czekać. Motor chodzi jak nówka, pali na dotyk. Jestem pełen podziwu.

W aucie została zregenerowana turbina, głowica, wymieniony 2 tłok, niestety pojawiła się tuleja w 2 cylindrze, oczywiście był szlif cylindrów, jest nowa tarcza sprzęgła i kompletny rozrząd. W motorze przed awarią było nieźle narozrabiane, ponieważ siedziały samo regulatory zamiast szkalek :o co było główną przyczyną awarii!! Musiało wskoczyć 12 nowych szklanek, no i oczywiście oba zniszczone zawory do wymiany. Nie wspominam nawet o uszczelkach filtrach i olejach bo to przy całym ogromie prac to pikuś. Cała ta nowa zabawka pod maską zalana Mobilem 1 Diesel 10W40.

 

A tutaj pamiątka:

dsc00198u.th.jpg dsc00200zo.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

O Kurde to zawór tak rozwalił tłok czy coś wpadło do gara - masakra...

 

No właśnie zawór. Najważniejsze, że po dziś dzień jest wszystko ok. Sprawdza się w dość ciężkim terenie.

Co do kosztów remontu to lepiej nie gadać...

 

 

 

EDIT 30.03.11r.

 

Oto kilka fotek z ostatniego weekendu.

 

sebabp5.jpg

 

sebabp4.jpg

 

sebabp3.jpg

 

577600sebabp2.jpg

 

 

EDIT 21.04.11r.

 

Dzisiaj rano Patrol zrobił małą niespodziankę. Nie odpalił. Wyjecie, rozłożenie na części pierwsze rozrusznika, oczyszczenie z rdzawego nalotu w niepotrzebnych miejscach i i wsadzenie całości z powrotem w zupelności pomogło.

Przy okazji jak już się za niego wziąłem, naprawiłem w końcu oświetlenie z tyłu. Okazało się, że kabel od stopu był całkiem wyrwany z gniazda oraz dodatkowo ułamany w miejscu podłączenia wiązki haka holowniczego. Kilka cięć i nowych połączeń i wszystko znowu hula jak należy. Jednak jestem niemal pewny, że dopóki nie wleci zderzak skrzynkowy takie awarie oświetlenia będą się powtarzały. Przy wjeżdżaniu/zjeżdżaniu ze stromych wzniesień cały tył łącznie z hakiem ryje po ziemi ://

Tylko dwie fotki bo nie było czasu na sesje :DD

 

 

dsc00248t.th.jpg dsc00249q.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez sebabp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...