nissterr Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) @__TheBest__ Mam w swoim GY Duratrac i mogę powiedzieć, że są to rewelacyjne opony! W zimie o niebo lepsze niż moje poprzednie GGAT2 - bardzo dobrze się trzymają na śliskiej nawierzchni (w końcu śnieżynka zobowiązuje), w terenie też dużo lepsze niż moje poprzednie ateki - ostatnie dwie imprezy (choinka i wosp) opędziłem na samym tyle, zanim zorientowałem się że padły automatyczne sprzęgiełka U siebie mam lift 2" (tył - TrailMaster, przód - Billstein B6) + mocno podkręcone drążki od 3.0 Opona - 245/75/16 trzeba było lekko podciąć chlapacze by nie wadziło przy skręcie. Tak to wygląda: Edytowane 22 Lutego 2016 przez nissterr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Bardzo przyjemny widoczek cieszy oko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Nisterr my to chyba sąsiadami jesteśmy, często widuje twoje auto pod moją pracownią w K-J Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissterr Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 @Kylo_k2 Jeżdżę do pracy do WPI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Tak mi sie wydawało, jakaś impreza w najbliższym czasie w okolicach to chętnie zobaczyłbym mody w teoim TII Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissterr Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Chyba coś jest w ten łikend, ale nie wiem czy odbiorę auto z warsztatu. Jako że od jakiegoś czasu (spore zwiększenie wagi) mam problemy z przegrzewaniem podczas długich podjazdów pod górę oddaję auto na wymianę chłodnicy - dwukrotnie większa aluminiowa + wiatrak elektryczny załączany z kabiny w ciężkich przypadkach. Mam nadzieję, że to rozwiąże moje problemy, jako że nie pomogło ani nowa chłodnica, ani pompa wody, ani termostat czy wiskoza ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djdomin35 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam koledzy czy te felgi +opony 31/10,5 r 15 Cooper sst pro beda pasowac do trIIhttp://allegro.pl/felgi-mangels-6x139-7-15-cali-et-7-i6763113900.html#imglayerDziękuję za odpowiedźWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Gdyby ktoś sie zastanawiał to felgi stalowe et -7 r15 plus opony MT Cooper SST pro 31/10,5 pasują idealnie pod warunkiem przycięcia chlapaczy oraz lifcie zawieszenia na drążkach i podkładkach pod tylne sprężyny 5 cm Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez djdomin35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoper23 Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 (edytowane) Cześć ! Nie chce zakładać nowego tematu.Polecacie opony Cooper Discover AT3 ? Czy te opony w rozmiarach 245/70r16 wejdą do Tyrana 2 bez podcinania ? Edytowane 13 Lipca 2017 przez Stoper23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 Opon osobiście nie znam - ale MTki coopera wszyscy chwalą - co do rozmiaru to wejdą bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoper23 Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 Ok, dzięki za odpowiedź ! Wydaję mi się że 30 cali starczy do tyrana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Mazur Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 W moim T1 mam opony 31/10,5/15 felga 7J natomiast nie wiem jakie et, jutro zobaczę. Mam okazje kupić BFG 33/10,5/15 i zastanawiam się czy wejdą w nadkola bez podnoszenia budy. Auto obecnie w blacharce i przed malowaniem to mogę coś pomodzić. Jutro powinienem ogarnąć pomiary, dostałem 1 gumę do przymiarki Zdjęcie z niebieskimi halogenami - drążki w normalnej pozycji. Zdjęcie nad rzeką - drążki podkręcone ok 3/4 możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Niema szans 33 cale nie wejdą bez liftu budy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Mazur Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 (edytowane) 33/10,5/15 weszły ale na sucho bez jazdy. Felga ET -13 Przód skręca maksymalnie, nie ociera w żadna stronę. Tył no cóż o ile siedzi w nadkolu i do ramy nie siega to przy bujaniu budą końcówki u spodu nadkola ocierają. Opona 33/10,5/15 ma średnicę 82-83cm Ta ze zdjęcia ma 82cm. Trzeba by ciąć nadkola jeszcze raz... zamiast plastikowych nakładek, mam oryginały Trzeba by dac pasy z gumy. Przedni błotnik z przodu wyciąć, wyrzucić hokeja. Obecnie mam 31/10,5/15 i nic nie ociera, wszystko jest ok. Co trzba zrobić: podnieść budę - ile ? 2 cale ? podkładki pod sprężyny, inne amory na tył ? pod wahacze inne gałki i podkładki pod mocowania do budy ? Mam sporo zdjęć z przymiarki jak by ktoś potrzebował to wyśle na maila. Edytowane 25 Maja 2018 przez G.Mazur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 Body lift. Ja mam 8cm 32cale koła a i tak przednie błotniki wycięte aż do drzwi. Tylko ET mam -30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeush Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 Wiem że było milion razy, ale tutaj sytuacja dość specyficzna. Specyficzna, bo auto 100% teren (Do pracy - więc nie rajdy, bez topienia, ale większe błota na pewno będą). Na asfalt wyjedzie może na przegląd, na standardowych kołach. A może nawet i tam nie wyjedzie. W związku z tym, poszukuję pomocy co dobrać na możliwie agresywne MT. Chodzi o to, co dobrać by zyskać najlepszy stosunek roboty to efektu. Przedmówca dronx wyżej podesłał zestawienie na 245 75 16 i ET -10. Wizualnie mi się podoba, i nawet chciałem już kupować felgi, ale tutaj utknąłem - nie wiem czy do tego potrzebuję podnieść budę i cokolwiek, czy nie i mieści się na standardach. W mojej sytuacji teoretycznie koła mogą nawet wystawać poza obrys, bo na asfalt nie wyjeżdża, ale z kolei nie chcę dobrać czegoś, co okaże się że przymusi mnie do podniesienia budy, bo coś będzie uderzać i ścinać bieżnik. Zwlekałem z pisaniem, ale po lekturze wszystkich wątków jestem już totalnie głupi. Pomóżcie proszę, czy pójść w 16 czy 15, jakie ET skoro może wystawać i przy jakim ET nie będzie dana konfiguracja kolidować przy braku liftu. Obecnie wszystko jest standardowe, felgi 16, zderzaki stalowe. Pomierzę i dołączę zdjęcia jeśli to tylko pomoże, mam nadzieję że pomożecie Z pozdrowieniami od nowego usera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raflo82 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Panowie 265/70/16 podejdzie do t2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.