Gość jakubo77 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Mam problem z ogrzewaniem a mianowicie jest tak; -nawiew działa ale tylko wieje na kierowce,nic nie daja zmiany położenia np na szyby nogi itp caly czas jest tak samo -leci tylko ciepłe powietrze Co może być przyczyną???? Proszę o pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tysonek Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Masz problem linka, pewnie wypiela sie zapinka mocujaca pancerz od linki lub co gorsza pekl plastik w ktury jest mocowana. Tak czy owak czeka Cie rozebranie panelu srodkowego (godzinka roboty). Niestety jest to czesta przypadlosc w tych autach, mialem to samo. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Masz problem linka, pewnie wypiela sie zapinka mocujaca pancerz od linki lub co gorsza pekl plastik w ktury jest mocowana. Tak czy owak czeka Cie rozebranie panelu srodkowego (godzinka roboty). Niestety jest to czesta przypadlosc w tych autach, mialem to samo. Powodzenia Opisane bylo w tasiemcu watku głownego dot Tino. (na oko gdzies 60-70 strona) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Opisane bylo w tasiemcu watku głownego dot Tino. (na oko gdzies 60-70 strona) Zgadza się! radzę Ci kup sobie dobry (ideał dwuskładnikowy)typu poxipol ale szybko wiążący klej taki co daje 100% wytrzymałości w ok 10-15 minut max - bo jak rozleciały Ci się plasticzki to masz ciut zabawy. A i przydają się takie opaseczki zaciskowe którymi spina się kable (wystarczą te z tych krótszych)- można je użyć do wzmocnienia klejonych elementów. Ja zrobiłem dziurki i przez nie oplotłem opaską. Mam gorącą prośbę jak już rozbierzesz, zmierz koniecznie długość tych linek sterujących głównie tej sterującej ciepło/zimno bo ja swoją tylko podprostowałem (robiłem to w porze zamkniętego sklepu ) i czuję że znowu się wyłamuje (czuć pod pokrętłem. Chciałbym kupić coś poza serwisem ale lepszej jakości a konieczny jest rozmiar. Jak będziesz składał zapnij linki dokładnie w tych samych miejscach bo inaczej nie zgrają Ci się oznaczenia na pokrętłach z konkretnym kierunkiem nawiewu. Sprawdź to sobie zanim zaczniesz skręcać. Ja musialem sporo się cofać bo nie otwierał mi się nawiew na szybę a wiadomo że szczególnie on jest dla nas ważny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Zgadza się! radzę Ci kup sobie dobry (ideał dwuskładnikowy)typu poxipol ale szybko wiążący klej taki co daje 100% wytrzymałości w ok 10-15 minut max - bo jak rozleciały Ci się plasticzki to masz ciut zabawy. A i przydają się takie opaseczki zaciskowe którymi spina się kable (wystarczą te z tych krótszych)- można je użyć do wzmocnienia klejonych elementów. Ja zrobiłem dziurki i przez nie oplotłem opaską. Mam gorącą prośbę jak już rozbierzesz, zmierz koniecznie długość tych linek sterujących głównie tej sterującej ciepło/zimno bo ja swoją tylko podprostowałem (robiłem to w porze zamkniętego sklepu ) i czuję że znowu się wyłamuje (czuć pod pokrętłem. Chciałbym kupić coś poza serwisem ale lepszej jakości a konieczny jest rozmiar. Jak będziesz składał zapnij linki dokładnie w tych samych miejscach bo inaczej nie zgrają Ci się oznaczenia na pokrętłach z konkretnym kierunkiem nawiewu. Sprawdź to sobie zanim zaczniesz skręcać. Ja musialem sporo się cofać bo nie otwierał mi się nawiew na szybę a wiadomo że szczególnie on jest dla nas ważny. Też to naprawiałem tylko ja kupiłem nową linkę w ASO , koszt około 30zł, ale to była linka od Ciepło-Zimno, jest troszeczke krótsza od tej drugiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniow Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Czy regulator sterowania nawiewem do Tino to jest ten sam co do zwykłej Almerki? Wygląd z przodu jest identyczny ale chodzi mi o bebechy. Mój popękał całkowicie, wyrzuciłem już te kawałeczki. Na razie steruję sobie nawiewem ręcznie wkładając rękę przez ten mały otwór od półeczki;) ale jest to troszkę uciążliwe:) Pozdrawiam Tino maniaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 A mam do was pytanie o głośność pracy dmuchawy, u mnie od właścicwie 2 biegu hałas lecącego powietrza zaczyna być powiedzmy mocnawo słyszalny jedynie w położeniu kierunku powietrza na kratki went. jest ciszej a od 3 już jest mocny szum. Niestety odkleiło mi się klika pianek doszczelnaijących kanały (wyleciało kilka z nich). Może to jest przyczyna? furkotają inne ? Kurcze nie pamiętam jak było na początku ale chyba ciszej... użyłem raz oczyszczacza klimy f-my chyba Nigrin (niby markowy) i nie wiem czy kurde po tym się nie zaczęły odklejać ? Jak myslicie chcę to na wiosnę wszystko rozebrać i powklejać nowe uszczelnienia w kanałach (jak mnie zakres rozbierania nie przerazi) skąd dostać takie pianki? boję sie że te do okien mogą mieć za słaby klej? i po roku dwóch znowu robota, są gdzieś takie uszczelnienia samochodowe w sprzedaży ? Jakieś linki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 A mam do was pytanie o głośność pracy dmuchawy, u mnie od właścicwie 2 biegu hałas lecącego powietrza zaczyna być powiedzmy mocnawo słyszalny jedynie w położeniu kierunku powietrza na kratki went. jest ciszej a od 3 już jest mocny szum. Niestety odkleiło mi się klika pianek doszczelnaijących kanały (wyleciało kilka z nich). Może to jest przyczyna? furkotają inne ? Kurcze nie pamiętam jak było na początku ale chyba ciszej... użyłem raz oczyszczacza klimy f-my chyba Nigrin (niby markowy) i nie wiem czy kurde po tym się nie zaczęły odklejać ? Jak myslicie chcę to na wiosnę wszystko rozebrać i powklejać nowe uszczelnienia w kanałach (jak mnie zakres rozbierania nie przerazi) skąd dostać takie pianki? boję sie że te do okien mogą mieć za słaby klej? i po roku dwóch znowu robota, są gdzieś takie uszczelnienia samochodowe w sprzedaży ? Jakieś linki? Nawiew na chodzic cichutko, niezaleznie od biegu, co co najwyzej na 4tym biegu mozna suszyc wlosy i slyszec cichy szum strugi powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czmiel_t Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Nawiew na chodzic cichutko, niezaleznie od biegu, co co najwyzej na 4tym biegu mozna suszyc wlosy i slyszec cichy szum strugi powietrza To czyli u mnie tez jest cos nie tak bo na 2 juz mocno slychac :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 U mnie chyba na 3-cim zaczyna sie robić odczuwalnie głośno, czyli też było by niby coś "nie tak" - ale mnie to nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Nawiew na chodzic cichutko, niezaleznie od biegu, co co najwyzej na 4tym biegu mozna suszyc wlosy i slyszec cichy szum strugi powietrza Może w segmencie aut premium, ale nie w almerze no chyba, że wydaje się, że chodzi. U mnie na dwójce zaczyna byc słychac dmuchawę, na trójce wyraźnie, a czwórki nie włączam, bo mam wrażenie, że startuję w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 (edytowane) Może w segmencie aut premium, ale nie w almerze no chyba, że wydaje się, że chodzi. U mnie na dwójce zaczyna byc słychac dmuchawę, na trójce wyraźnie, a czwórki nie włączam, bo mam wrażenie, że startuję w górę Uff to ja podobnie ale to chyba też dlatego że niepotrzebnie wyciałem taki "kołnierzyk" od filtra powietrza i nie Siedzi idealnie. Aha póki mam w woreczku zrobiłem skan oryginalnej linki sterującej ciepłem (nie kierunkiem strumienia)chociaż tu też sie coś zaczęlo ciąć ) Robotę z tym zaczne na wiosne teraz nie mam zamiaru. ustawiłem na ok 3/4 mocy i tyle jak coś to trzeba pogmyrać w linkach i idzie zredukować. temp w gorę idzie bez problemu jest tych paneli na allegro trochę ale kurcze wszystko angliki . Pytał ktoś w salonie o cenę nowego ? pewnie też mi spękał. Średnica otworu wewn. 7 mm (jak ktoś by chcial coś dorabiać) Zastanawiam sie czy nie zmodyfikować tej sprężyny która wspomaga pracę klapki aby to była ostatnia robota z tym dziadostwem. A może zastosować tam silniczek elektr. ?! Jak można spieprzyć coś tak prostego jak układ 2 linek !!! w biednym Polonezie chodziło jak ta lala Edytowane 15 Stycznia 2010 przez Bodek05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniow Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Uff to ja podobnie ale to chyba też dlatego że niepotrzebnie wyciałem taki "kołnierzyk" od filtra powietrza i nie Siedzi idealnie. Aha póki mam w woreczku zrobiłem skan oryginalnej linki sterującej ciepłem (nie kierunkiem strumienia)chociaż tu też sie coś zaczęlo ciąć ) Robotę z tym zaczne na wiosne teraz nie mam zamiaru. ustawiłem na ok 3/4 mocy i tyle jak coś to trzeba pogmyrać w linkach i idzie zredukować. temp w gorę idzie bez problemu jest tych paneli na allegro trochę ale kurcze wszystko angliki . Pytał ktoś w salonie o cenę nowego ? pewnie też mi spękał. Średnica otworu wewn. 7 mm (jak ktoś by chcial coś dorabiać) Zastanawiam sie czy nie zmodyfikować tej sprężyny która wspomaga pracę klapki aby to była ostatnia robota z tym dziadostwem. A może zastosować tam silniczek elektr. ?! Jak można spieprzyć coś tak prostego jak układ 2 linek !!! w biednym Polonezie chodziło jak ta lala Pytałem w salonie: chcieli ponad 1000zł. Obdzwoniłem allegrowiczów, którzy mieli części od wersji europejskich i udało mi się kupić za 200zł. Niestety mam złamaną linkę od regulacji ciepło-zimno i czeka mnie jeszcze jej wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Może w segmencie aut premium, ale nie w almerze no chyba, że wydaje się, że chodzi. U mnie na dwójce zaczyna byc słychac dmuchawę, na trójce wyraźnie, a czwórki nie włączam, bo mam wrażenie, że startuję w górę Może nie opisałem tego precyzyjnie (hałąs to subiektywna ocena), przychylam się więc bardziej do Twojego pisu herson. 4ka nie do wytrzymania (ale to huk powietrza a nie wiatraka) a 1ka bezgłośnie. Praktycznie używam biegu 1-2, 3-4 tylko w przypadku zaparowanych szyb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Witam u mnie ciężko pracuje klapa chyba ta w środku któraś od wyboru nawiewu pomiędzy nawiewem na twarz i nogi i na same. nogi. Od tego wyłamał się zatrzep przy pokrętle wyboru nawiewu i pytam czy ktoś miał podobny przypadek i się do tego do bierał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 pkt 6) http://rob083.fm.interia.pl/zrob.htm 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Dzięki Burning ale ja mam problem z tym ustrojstwem co rozdziela powietrze-coś tam ciężko chodzi. Nawet zatrzep cięgna przy nastawniku pękł.Tam jest drut a nie linka a dostać się tam pod kierownicę jest ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koksownik1 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2020 Panowie, jak zdemontować panel środkowy do sterowania nawiewem? Dmucha mi tylko na nogi i muszę to naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.