Guest jakubo77 Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Mam problem z ogrzewaniem a mianowicie jest tak; -nawiew działa ale tylko wieje na kierowce,nic nie daja zmiany położenia np na szyby nogi itp caly czas jest tak samo -leci tylko ciepłe powietrze Co może być przyczyną???? Proszę o pomoc Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tysonek Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Masz problem linka, pewnie wypiela sie zapinka mocujaca pancerz od linki lub co gorsza pekl plastik w ktury jest mocowana. Tak czy owak czeka Cie rozebranie panelu srodkowego (godzinka roboty). Niestety jest to czesta przypadlosc w tych autach, mialem to samo. Powodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tolo74 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Masz problem linka, pewnie wypiela sie zapinka mocujaca pancerz od linki lub co gorsza pekl plastik w ktury jest mocowana. Tak czy owak czeka Cie rozebranie panelu srodkowego (godzinka roboty). Niestety jest to czesta przypadlosc w tych autach, mialem to samo. Powodzenia Opisane bylo w tasiemcu watku głownego dot Tino. (na oko gdzies 60-70 strona) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodek05 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Opisane bylo w tasiemcu watku głownego dot Tino. (na oko gdzies 60-70 strona) Zgadza się! radzę Ci kup sobie dobry (ideał dwuskładnikowy)typu poxipol ale szybko wiążący klej taki co daje 100% wytrzymałości w ok 10-15 minut max - bo jak rozleciały Ci się plasticzki to masz ciut zabawy. A i przydają się takie opaseczki zaciskowe którymi spina się kable (wystarczą te z tych krótszych)- można je użyć do wzmocnienia klejonych elementów. Ja zrobiłem dziurki i przez nie oplotłem opaską. Mam gorącą prośbę jak już rozbierzesz, zmierz koniecznie długość tych linek sterujących głównie tej sterującej ciepło/zimno bo ja swoją tylko podprostowałem (robiłem to w porze zamkniętego sklepu ) i czuję że znowu się wyłamuje (czuć pod pokrętłem. Chciałbym kupić coś poza serwisem ale lepszej jakości a konieczny jest rozmiar. Jak będziesz składał zapnij linki dokładnie w tych samych miejscach bo inaczej nie zgrają Ci się oznaczenia na pokrętłach z konkretnym kierunkiem nawiewu. Sprawdź to sobie zanim zaczniesz skręcać. Ja musialem sporo się cofać bo nie otwierał mi się nawiew na szybę a wiadomo że szczególnie on jest dla nas ważny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzingis Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Zgadza się! radzę Ci kup sobie dobry (ideał dwuskładnikowy)typu poxipol ale szybko wiążący klej taki co daje 100% wytrzymałości w ok 10-15 minut max - bo jak rozleciały Ci się plasticzki to masz ciut zabawy. A i przydają się takie opaseczki zaciskowe którymi spina się kable (wystarczą te z tych krótszych)- można je użyć do wzmocnienia klejonych elementów. Ja zrobiłem dziurki i przez nie oplotłem opaską. Mam gorącą prośbę jak już rozbierzesz, zmierz koniecznie długość tych linek sterujących głównie tej sterującej ciepło/zimno bo ja swoją tylko podprostowałem (robiłem to w porze zamkniętego sklepu ) i czuję że znowu się wyłamuje (czuć pod pokrętłem. Chciałbym kupić coś poza serwisem ale lepszej jakości a konieczny jest rozmiar. Jak będziesz składał zapnij linki dokładnie w tych samych miejscach bo inaczej nie zgrają Ci się oznaczenia na pokrętłach z konkretnym kierunkiem nawiewu. Sprawdź to sobie zanim zaczniesz skręcać. Ja musialem sporo się cofać bo nie otwierał mi się nawiew na szybę a wiadomo że szczególnie on jest dla nas ważny. Też to naprawiałem tylko ja kupiłem nową linkę w ASO , koszt około 30zł, ale to była linka od Ciepło-Zimno, jest troszeczke krótsza od tej drugiej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniow Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Czy regulator sterowania nawiewem do Tino to jest ten sam co do zwykłej Almerki? Wygląd z przodu jest identyczny ale chodzi mi o bebechy. Mój popękał całkowicie, wyrzuciłem już te kawałeczki. Na razie steruję sobie nawiewem ręcznie wkładając rękę przez ten mały otwór od półeczki;) ale jest to troszkę uciążliwe:) Pozdrawiam Tino maniaków Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodek05 Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 A mam do was pytanie o głośność pracy dmuchawy, u mnie od właścicwie 2 biegu hałas lecącego powietrza zaczyna być powiedzmy mocnawo słyszalny jedynie w położeniu kierunku powietrza na kratki went. jest ciszej a od 3 już jest mocny szum. Niestety odkleiło mi się klika pianek doszczelnaijących kanały (wyleciało kilka z nich). Może to jest przyczyna? furkotają inne ? Kurcze nie pamiętam jak było na początku ale chyba ciszej... użyłem raz oczyszczacza klimy f-my chyba Nigrin (niby markowy) i nie wiem czy kurde po tym się nie zaczęły odklejać ? Jak myslicie chcę to na wiosnę wszystko rozebrać i powklejać nowe uszczelnienia w kanałach (jak mnie zakres rozbierania nie przerazi) skąd dostać takie pianki? boję sie że te do okien mogą mieć za słaby klej? i po roku dwóch znowu robota, są gdzieś takie uszczelnienia samochodowe w sprzedaży ? Jakieś linki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tolo74 Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 A mam do was pytanie o głośność pracy dmuchawy, u mnie od właścicwie 2 biegu hałas lecącego powietrza zaczyna być powiedzmy mocnawo słyszalny jedynie w położeniu kierunku powietrza na kratki went. jest ciszej a od 3 już jest mocny szum. Niestety odkleiło mi się klika pianek doszczelnaijących kanały (wyleciało kilka z nich). Może to jest przyczyna? furkotają inne ? Kurcze nie pamiętam jak było na początku ale chyba ciszej... użyłem raz oczyszczacza klimy f-my chyba Nigrin (niby markowy) i nie wiem czy kurde po tym się nie zaczęły odklejać ? Jak myslicie chcę to na wiosnę wszystko rozebrać i powklejać nowe uszczelnienia w kanałach (jak mnie zakres rozbierania nie przerazi) skąd dostać takie pianki? boję sie że te do okien mogą mieć za słaby klej? i po roku dwóch znowu robota, są gdzieś takie uszczelnienia samochodowe w sprzedaży ? Jakieś linki? Nawiew na chodzic cichutko, niezaleznie od biegu, co co najwyzej na 4tym biegu mozna suszyc wlosy i slyszec cichy szum strugi powietrza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czmiel_t Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Nawiew na chodzic cichutko, niezaleznie od biegu, co co najwyzej na 4tym biegu mozna suszyc wlosy i slyszec cichy szum strugi powietrza To czyli u mnie tez jest cos nie tak bo na 2 juz mocno slychac :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest żuczek Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 U mnie chyba na 3-cim zaczyna sie robić odczuwalnie głośno, czyli też było by niby coś "nie tak" - ale mnie to nie przeszkadza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herson Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Nawiew na chodzic cichutko, niezaleznie od biegu, co co najwyzej na 4tym biegu mozna suszyc wlosy i slyszec cichy szum strugi powietrza Może w segmencie aut premium, ale nie w almerze no chyba, że wydaje się, że chodzi. U mnie na dwójce zaczyna byc słychac dmuchawę, na trójce wyraźnie, a czwórki nie włączam, bo mam wrażenie, że startuję w górę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodek05 Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 (edited) Może w segmencie aut premium, ale nie w almerze no chyba, że wydaje się, że chodzi. U mnie na dwójce zaczyna byc słychac dmuchawę, na trójce wyraźnie, a czwórki nie włączam, bo mam wrażenie, że startuję w górę Uff to ja podobnie ale to chyba też dlatego że niepotrzebnie wyciałem taki "kołnierzyk" od filtra powietrza i nie Siedzi idealnie. Aha póki mam w woreczku zrobiłem skan oryginalnej linki sterującej ciepłem (nie kierunkiem strumienia)chociaż tu też sie coś zaczęlo ciąć ) Robotę z tym zaczne na wiosne teraz nie mam zamiaru. ustawiłem na ok 3/4 mocy i tyle jak coś to trzeba pogmyrać w linkach i idzie zredukować. temp w gorę idzie bez problemu jest tych paneli na allegro trochę ale kurcze wszystko angliki . Pytał ktoś w salonie o cenę nowego ? pewnie też mi spękał. Średnica otworu wewn. 7 mm (jak ktoś by chcial coś dorabiać) Zastanawiam sie czy nie zmodyfikować tej sprężyny która wspomaga pracę klapki aby to była ostatnia robota z tym dziadostwem. A może zastosować tam silniczek elektr. ?! Jak można spieprzyć coś tak prostego jak układ 2 linek !!! w biednym Polonezie chodziło jak ta lala Edited January 15, 2010 by Bodek05 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniow Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Uff to ja podobnie ale to chyba też dlatego że niepotrzebnie wyciałem taki "kołnierzyk" od filtra powietrza i nie Siedzi idealnie. Aha póki mam w woreczku zrobiłem skan oryginalnej linki sterującej ciepłem (nie kierunkiem strumienia)chociaż tu też sie coś zaczęlo ciąć ) Robotę z tym zaczne na wiosne teraz nie mam zamiaru. ustawiłem na ok 3/4 mocy i tyle jak coś to trzeba pogmyrać w linkach i idzie zredukować. temp w gorę idzie bez problemu jest tych paneli na allegro trochę ale kurcze wszystko angliki . Pytał ktoś w salonie o cenę nowego ? pewnie też mi spękał. Średnica otworu wewn. 7 mm (jak ktoś by chcial coś dorabiać) Zastanawiam sie czy nie zmodyfikować tej sprężyny która wspomaga pracę klapki aby to była ostatnia robota z tym dziadostwem. A może zastosować tam silniczek elektr. ?! Jak można spieprzyć coś tak prostego jak układ 2 linek !!! w biednym Polonezie chodziło jak ta lala Pytałem w salonie: chcieli ponad 1000zł. Obdzwoniłem allegrowiczów, którzy mieli części od wersji europejskich i udało mi się kupić za 200zł. Niestety mam złamaną linkę od regulacji ciepło-zimno i czeka mnie jeszcze jej wymiana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tolo74 Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Może w segmencie aut premium, ale nie w almerze no chyba, że wydaje się, że chodzi. U mnie na dwójce zaczyna byc słychac dmuchawę, na trójce wyraźnie, a czwórki nie włączam, bo mam wrażenie, że startuję w górę Może nie opisałem tego precyzyjnie (hałąs to subiektywna ocena), przychylam się więc bardziej do Twojego pisu herson. 4ka nie do wytrzymania (ale to huk powietrza a nie wiatraka) a 1ka bezgłośnie. Praktycznie używam biegu 1-2, 3-4 tylko w przypadku zaparowanych szyb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma3 Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Witam u mnie ciężko pracuje klapa chyba ta w środku któraś od wyboru nawiewu pomiędzy nawiewem na twarz i nogi i na same. nogi. Od tego wyłamał się zatrzep przy pokrętle wyboru nawiewu i pytam czy ktoś miał podobny przypadek i się do tego do bierał? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burning Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 pkt 6) http://rob083.fm.interia.pl/zrob.htm 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma3 Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Dzięki Burning ale ja mam problem z tym ustrojstwem co rozdziela powietrze-coś tam ciężko chodzi. Nawet zatrzep cięgna przy nastawniku pękł.Tam jest drut a nie linka a dostać się tam pod kierownicę jest ciężko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koksownik1 Posted June 26, 2020 Share Posted June 26, 2020 Panowie, jak zdemontować panel środkowy do sterowania nawiewem? Dmucha mi tylko na nogi i muszę to naprawić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.