Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] nie odpala


Gość dug11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.szukalem podobnego tematu ale nie znalazlem wiec pisze.Mianowicie moja Primerka (2.0 TD 2001 rok) nie zyje...bylo wymieniane sprzeglo, przyjechalem z warsztatu jakies 18 km i na poczatku byla strasznie mulowata ale po przejechaniu kilku kilomettrow jakby jej sie polepszylo.Zostawilem auto na noc po czym nastepnego dnia odpalila normalnie, silnik popracowal chwile, cos dziwnego bylo slychac(jakis zgrzyt...)i silnik zgasl.od tamtej pory nie odpala:(

mozliwe ze to rozrzad poszedl? z gory zaznaczam ze nie mam mozliwosci podlaczenia pod kompa...z gory dzieki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ale to była poważna odpowiedź!!!

Wymagasz niemożliwego!!!

Nie podałeś tak naprawde nic konkretnego a chciałbyś uzyskać konkretną odpowiedz co stało się z Twoim autem....Zrób diagnostyke spinaczem(na forum opisane jak to zrobić) napisz co Ci wykazało i wtedy może uda się rozwiązać Twoją zagadkę a tak bedziemy bawić się w zgadywanki...Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie napisales: czy kreci, czy pali sie kontrolka nats itp. Zreszta jest temat o odczytywaniu bledow za pomoca spinacza, poszukaj odczytaj bledy i napisz jakie pokazuje. Wrózki na forum maja dzis wolne :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.szukalem podobnego tematu ale nie znalazlem wiec pisze.Mianowicie moja Primerka (2.0 TD 2001 rok) nie zyje...bylo wymieniane sprzeglo, przyjechalem z warsztatu jakies 18 km i na poczatku byla strasznie mulowata ale po przejechaniu kilku kilomettrow jakby jej sie polepszylo.Zostawilem auto na noc po czym nastepnego dnia odpalila normalnie, silnik popracowal chwile, cos dziwnego bylo slychac(jakis zgrzyt...)i silnik zgasl.od tamtej pory nie odpala:(

mozliwe ze to rozrzad poszedl? z gory zaznaczam ze nie mam mozliwosci podlaczenia pod kompa...z gory dzieki za odpowiedzi

 

 

Twoja primerka to model P11.144, a nie P11.

Staraj się pisać poprawnie po polsku.

 

Poszukaj i poczytaj - było opisywane nie raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja primerka to model P11.144, a nie P11.

Staraj się pisać poprawnie po polsku.

 

Poszukaj i poczytaj - było opisywane nie raz.

 

 

zrobilem test spinaczem i wyszedl kod 12 raz dlugo dwa razy krotko. w opisach znalazlem ze 12 to start sekwencji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego to nie ten kod!!!Ten co Ty napisałeś tyczy się ABS-u!

Twój kod to:

12 Mass Air Flow Sensor (MAFS)

czujnik przepływu masy powietrza (MAFS)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego to nie ten kod!!!Ten co Ty napisałeś tyczy się ABS-u!

Twój kod to:

12 Mass Air Flow Sensor (MAFS)

czujnik przepływu masy powietrza (MAFS)

 

 

tez to widzialem w opisach kodow. dzieki za pomoc:) a wiesz moze gdzie to ustrojstwo sie znajduje??

i jakie ewentualne koszty wymiany lub naprawy o ile to jest przyczyna...

nie jestem fachowcem ale czy przez taki czujnik moze nie odpalac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to PRZEPŁYWOMIERZ!!!

Nowy kosztuje 200-250zł.

Gdzieś na forum jest opisane jak sprawdzić przepływke ale nie moge tego znaleźć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to PRZEPŁYWOMIERZ!!!

Nowy kosztuje 200-250zł.

Gdzieś na forum jest opisane jak sprawdzić przepływke ale nie moge tego znaleźć...

 

Jest na forum, za te pieniądze, to można kupić przepływkę do P11, albo kupić ją i przerobić troszkę i będzie pasowała do P11.144.

Cena ok. 2000,- do P11.144 z tego co wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...To dziwne bo mam P11 1998r. i kupiłem anglika P11.144 2000r.(potrzebny był silnik) i przepływomierze są w obu autach takie same!!!

Czym niby się różnią te przepływki że do P11.144 jest aż tak droga???

Edytowane przez andihaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie. po odholowaniu do mechanika wstepnie usalono ze pasek rozrzadu albo sie zerwal lub cos innego sie z nim stalo. mechanik nie wiedzial do konca gdyz tylko odchylil obudowe.dzis jade odebrac wiec sie wyjasni. jakie sa szanse ze cos zlego stalo sie z silnikiem?zaznaczam ze zgasl mi na postoju po minucie pracy.

 

p.s. sory za brak polskich znakow ale mam taka klawiature...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak rozrząd to to szykuj sie na remont całej głowicy. Mówisz ze zgasł na postoju tak wiec dół silnika raczej nie ucierpiał za bardzo remontgłowicy to okolo 900-1100 zł plus robocizna , paski uszczelki wszystko około 2 tysi :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to napęd pompy poleciał to nic się nie stało, poprostu pompa staneła i silnik zgasł. Nowy pasek i jazda.

Jesli pasek rozrządu pomiędzy wałami to szykuj 2000 na remont głowicy jeśli jest co remontować,a między tłokami myszy nie ganiają Silnik z przekładką to 3500 na gotowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Primerka zyje:) okazalo sie ze to pasek tylko poszedl od pompy.wymieniony i pali pieknie ale jest inny problem mianowicie jest strasznie slaba

jak na dwulitrowego diesla...na niskich biegach zwlaszcza, na wyzszych obrotach juz jakos leci. w czym moze byc przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przepływomierz wymieniłeś?

 

 

no jeszcze nie. wlasnie bylem sie przejechac i stwierdzam ze jak jest zimny to jest taki mulowaty a jak sie zagrzeje idzie w miare normalnie na wszytkich biegach. to przez przeplywomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pasowałoby zrobić cały rozrząd bo jak ci pójdzie pomiędzy wałkami, to nie skończy się tylko na pasku Przepływka ma duży wpływ na to http://forum.nissank...msearch__1  ale sądzę że możesz mieć żle ustawiony kąt wtrysku na pompie, albo i sam rozrząd na pompie. Jeśli przy uruchamianiu puszcza białą chmurę i ciężko zapala to po sprawdzeniu przepływki czepiłbym się tego i sprawdził jeszcze kondycję świeczek. Jak Ci turbina miła to nie katuj zimnego potwora powyżej 2k obr/min. Na zimnym to i mi muli zwłaszcza jak jeszcze dojdzie do tego klima przy odparowywaniu szyb

Edytowane przez and_pec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pasowałoby zrobić cały rozrząd bo jak ci pójdzie pomiędzy wałkami, to nie skończy się tylko na pasku Przepływka ma duży wpływ na to http://forum.nissank...msearch__1  ale sądzę że możesz mieć żle ustawiony kąt wtrysku na pompie, albo i sam rozrząd na pompie. Jeśli przy uruchamianiu puszcza białą chmurę i ciężko zapala to po sprawdzeniu przepływki czepiłbym się tego i sprawdził jeszcze kondycję świeczek. Jak Ci turbina miła to nie katuj zimnego potwora powyżej 2k obr/min. Na zimnym to i mi muli zwłaszcza jak jeszcze dojdzie do tego klima przy odparowywaniu szyb

 

wlasnie ze odpala pieknie zimny czy cieply, bialego dymu nie zauwazylem.jutro sprawdze przeplywke i zobaczymy.dzieki za wszystkie odpowiedzi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...