Gość żuczek Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 (edytowane) Myślę, że artykuł wart jest uwagi, jak uda mi się ożywić mój stary sfatygowany skaner to zrobię wrzutkę. Ogólnie podsumowując artykuł, to prócz podatności na korozję, oraz małej ochronie w przypadku zderzenia, auto ocenione bardzo wysoko. Polecam lekturkę - oczywiście chodzi o bieżące wydanie gazety. Ps. Miałem zapisać temat na ogólnych, ale wydaje mi się, że tutaj znajdzie wieksze zainteresowanie. Czy zrobiłem słusznie pozostawiam ocenie gremium i "szeryfów" Edytowane 10 Listopada 2009 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 mnie zastanawia o co im chodzi z tym, że N15 hatchback bywała produkowana w Anglii... pierwsze słysze. Noi różnice między zdławionym niemcem a normalnym GA1XDE. Podają, że to kolektor, a także zmieniony program w jednostce sterującej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Z tym zdławieniem to (jesli dobrze pamiętam), tu gdzieś na naszym forum obił mi się o oczy zapisek, o zwiekszeniu mocy polegającym miedzy innymi na podmianie programu jednostki sterującej, bo auto pochodzenia niemieckiego gdzie było elektronicznie dławione. To własnie chyba u nas na forum pierwszy raz czytałem o dławieniu elektronicznym, i że takie coś to niemiecka praktyka. Ten artykuł potwierdza zapiski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 mnie zastanawia o co im chodzi z tym, że N15 hatchback bywała produkowana w Anglii... pierwsze słysze. To najprawdziwsza prawda, te z Anglii mialy antenke po sodku dachu a nie w slupku (moje spostrzezenie) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Silniki na niemcy były dławione tylko i wyłącznie kolektorem ssącym... Zmieniasz go i odrazu czujesz różnicę a jak chcesz ją zobaczyć to należy shamować auto na hamowni przed i po wymianie kolekotra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słoma79 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Co jak co, ale bardziej wierzę w wiedzę i doświadczenie Coobcia niż w artykuł w Motorze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoch84 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 To najprawdziwsza prawda, te z Anglii mialy antenke po sodku dachu a nie w slupku (moje spostrzezenie) Pozdrawiam Almera N15 produkowana była tylko i wyłącznie w Japonii. Potwierdza to numer VIN zaczynający się "JN1", antenkę na środku dachu miały wersje po lifcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Almera N15 produkowana była tylko i wyłącznie w Japonii. Potwierdza to numer VIN zaczynający się "JN1", antenkę na środku dachu miały wersje po lifcie. Witam. Potwierdzam, ale z małym wyjątkiem - dotyczy to tylko wersji N15 po lifcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bociexxx Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 (edytowane) Witam. Potwierdzam, ale z małym wyjątkiem - dotyczy to tylko wersji N15 po lifcie. to co sugerujecie ze moja alma n15 1.6 sr , 3d hatchback, 1996 rok, byla wyprodukowana w anglii cos mi sie nie wydaje aha dodam ze antenke mam stylu po srodku i tez jedna "wyciagana" w slupku z przodu ale mozna wyjac tylko maly kikut reszta sie urwala hehe Edytowane 13 Listopada 2009 przez bociexxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoch84 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam. Potwierdzam, ale z małym wyjątkiem - dotyczy to tylko wersji N15 po lifcie. wszystkie N15 są japońskie, niezależnie od rocznika, wyposażenia, czy innych bzdur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam. W ten sposób to się tylko zamęt robi. N15 hatchback pochodziły z Japonii ( VIN zaczyna się od JN1...) i Wielkiej Brytanii z wytwórni Sunderland ( VIN zaczyna się od SJN...). Wersje lift pochodziły już tylko z Japonii - taką informację otrzymałem od serwisu nissana. Jeżeli chodzi o N15 sedany, to były produkowane wyłącznie w Japonii. Co do antenek, to raczej nie jest miarodajna sprawa, ponieważ każdy przy swoim aucie coś dłubie, żeby "poprawić" fabrykę Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 W ogole ten artykół w Motorze ma się często nijak do doświadczeń i informacji wyniesionych z tego forum. Ja mam 97 VIN na JN1 i reszta mnei nie obchodzi. O ropniakach trochę mało napisali np nie wspomnieli że montowane były dwie wersje tych silników no ale mniejsza. Za to się dowiedziałem ile emituję CO2 - jaka to modna ostatnio wiadomość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam. W ten sposób to się tylko zamęt robi. N15 hatchback pochodziły z Japonii ( VIN zaczyna się od JN1...) i Wielkiej Brytanii z wytwórni Sunderland ( VIN zaczyna się od SJN...). Wersje lift pochodziły już tylko z Japonii - taką informację otrzymałem od serwisu nissana. Jeżeli chodzi o N15 sedany, to były produkowane wyłącznie w Japonii. Co do antenek, to raczej nie jest miarodajna sprawa, ponieważ każdy przy swoim aucie coś dłubie, żeby "poprawić" fabrykę Pozdrawiam. http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Motor_Manufacturing_%28UK%29_Ltd tja.. zacytuje tez moze Almera 2000-2006, co daje nam N16 nie N15. N15 tylko i wylacznie w japonii robione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amdek Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 roobalek Jak możesz to zeskanuj ten artykuł, bo nie mogę namierzyć gazetki. Który to numer był? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 roobalekJak możesz to zeskanuj ten artykuł, bo nie mogę namierzyć gazetki. Który to numer był? Ostatni, nr 46, kosztuje tylko 1,99 zł, więc chyba nie ma potrzeby skanowania go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amdek Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Ostatni, nr 46, kosztuje tylko 1,99 zł, więc chyba nie ma potrzeby skanowania go. Spoko, dzięki, postaram się kupić. Może jeszcze będzie dostępny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Jakbys juz nie znalazł to napisz tu to Ci zeskanuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
towpik77 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam myślę że jakby ktoś to zeskanował to więcej użytkowników by skorzystało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 (edytowane) Taki był mój pierwotny zamysł, niestety mój stary wysłużony skaner całkowicie odmówił posłuszeństwa. Spróbuję w tym tyg rozeznać sytuację w pracy z mmożliwością skanowania, jeśli jednak ktoś ma pod ręką skaner i artykuł, to byłoby super jakby nie czekał na to aż mnie się coś uda. Edytowane 22 Listopada 2009 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 No to zeskanowałem. Sory za ucięte brzegi, ale albo ta gazeta jest jakaś nieformatowa albo jeszcze nie ogarnąłem skanera Kupcie następny numer, bo to tylko 1,99 zł 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amdek Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 (edytowane) No to zeskanowałem. Sory za ucięte brzegi, ale albo ta gazeta jest jakaś nieformatowa albo jeszcze nie ogarnąłem skanera Kupcie następny numer, bo to tylko 1,99 zł Wielkie dzięki za wrzutę. Dziś pytałem w kioskach i już nie mają tego numeru. W następnych numerach też ma coś być o Nissanach?? Edytowane 23 Listopada 2009 przez amdek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 W następnych numerach też ma coś być o Nissanach?? Nie wiem Tak tylko napisałem, bo toz to piractwo za 2zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.