Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[p12] nie działa otwieranie z pilota:/


Gość bogesnr1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czesc Wam.

mam taki problem: od jakiegos czasu bateria w pilocie byla coraz slabsza i pilocik łapal z coraz bliższych odległości , ale działało wszyctko(czyli otwieral i zamykal) az pewnego razu niechiał otworzyć (i tak jest do teraz. Musze otwierac kluczykiem,a zamyka normalnie) :o Myslalem sobie wymienie bateria i bedzie GIT,ale sie mylilem:(

może ktos ma jakis pomysl na to??? z góry dziękuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zaprogramować klucz do auta. Nie wiem jak wygląda ta procedura w P12

To jest procedura do P11.144

1. Wszystkie drzwi otwarte, baterie i akumulator w dobrym stanie.

2. Przekręć kluczykiem 6 razy w ciągu 10 sekund z pozycji "LOCK" do pozycji "ON" i zostaw z powrotem na "LOCK".

2. Powinno zamrugać dwa razy kierunkami.

3. Wciśnij na kluczyku klawisz "UNLOCK" i przytrzymaj. Naciśnij 3 razy klawisz "LOCK" po czym zwolnij "UNLOCK".(kluczyk wyjęty i trzymany blisko stacyjki)

4. Mrugnie raz.

5. Jak masz drugi kluczyk to zrób to samo z drugim (jedynie wciskanie guzików). Żaden nie musi być w tym czasie włożony do stacyjki.

6. Po zaprogramowaniu wszystkich kluczyków przekręć do pozycji "ON" dowolny klucz.

7. Zamruga dwa razy

WAŻNE Na wciskanie guzików masz po 2 sekundy, tak że paluszki muszą pracować szybko smile.gif

 

Procedura powinna być opisana w MANUALU do pobrania stąd http://forum.nissank...i-katalogi-obd/

Edytowane przez and_pec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za opis :D

Właśnie teraz bylem w autku i pierwsza próba zakończyła się fiaskiem :rolleyes2:

zatrzymałem się na punkcie 3-im :(

Albo mam za słaby refleks albo za grube palce :lol:

Jutro popróbuje jak będzie jaśniej na dworze.

 

 

pozdrawiam i jeszcze raz DZIEKI:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz mieć wyrobione przyciski w pilocie i nie zawsze łapie jak wciskasz Próbuj nie poddawaj się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i and_pec miałes racje :lol:

Juz mialem sie poddawac........ palce juz mnie strasznie bolaly az tu nagle upragnione jedno migniecie migaczy :dribble:

hehe i tak mam przynajmniej jeden pilot dzialajacy. bo juz nie staczylo mi czasu na na zaprogramowanie drugiego.

Teraz nie lada wyzwanie.............. 2 kluczyki w 2 minuty hehe.

pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za porade!!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wymiany przycisków polecam skorzystać z serwisu komputerowego, bo tam za taką usługę wezmą taniej. W elektronice pojazdowej krzyczą od 30 zeta, a jak masz wyrobione przyciski to i otwieranie pilotem będzie szło opornie Polecam temat miedzy innymi o naprawie choć zwykłą lutownicą i bez lupy na statywie to tego raczej nie zrobisz http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/31308-p11144w11144-kluczyk-i-pilot/page__view__findpost__p__368795__hl__pilot%20naprawa__fromsearch__1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również mam podobny problem. W jednym kluczyku wyrobił mi się całkowicie przycisk do otwierania i po prostu nie otwiera. Zamkynie działa bez zarzutu. W ogóle mam bardzo wyrobione gumki. Zastanawiam się nad zakupem kluczyka w jakimś lepszym stanie i zaprogranowaniem go. Nie wiem, jak w innych modelach nysek, ale w primerze P12 zdecydowanie powinni inaczej rozwiąć tę kwestię gumek. Bardziej widzą mi się jakieś masowe przyciski ze względu na funkcjonalność i trwałość.

Edytowane przez Aurelius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bogesnr1

Mam problem tez z piszczacym zamkiem.

i mam pytanie od czego różni się ten zamek centralnego

 

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=844983975

 

 

 

 

od tego?

 

 

 

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=846903527

 

czy da rade wsadzic zamek z 2003 rocznika do 2002 albo (co by bylo tanszym rozwiazaniem) :dribble:

wsadzic z Laguny 2

 

moze ktos wie???? z góry dzieki za odpowiedz:D

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie się za dużo nie różnią - może długością linki :) no i ceną:)

 

Tak na poważnie to były dwa rodzaje z wtyczka na 4 i 6 pinów. Miałem podobny problem przy otwieraniu drzwi, zamek słyszalny był na całym parkingu - przeraźliwy zgrzyt. :)

 

 

Kupiłem zamek (6 pinowy), rozebrałem drzwi, wyjąłem szybę, rozkręciłem resztę oraz klamkę i wyjąłem zamek - patrze a u mnie 4 piny :)

 

Nie poddałem się i rozebrałem zamek - trzeba rozgiąć te blachy w kilku miejscach (nic trudnego) i okazało się, że taki hałas robił taki malutki "pierdolnik" :) w postaci kawałka plastiku z naciętą zębatką (to było pęknięte). Wymieniłem ten element z zamka w wersji 6 pinowej - pasowało.

Jednak o ile dobrze pamiętam ten element nie odpowiadał za samo otwieranie zamka był to jakby ten przełącznik który widać z boku drzwi, który ręcznie wkrętakiem można przekręcić. Wydaje mi się, że jego brak w niczym by nie przeszkadzał, a ty pozbyłbyś się hałasu (zakładając, że u ciebie zgrzyta to samo co u mnie):)

 

 

Pozdrawiam

 

Damian

 

Napisz o efektach - rozbiórka drzwi nie jest tak straszna jak się wydaje - rozbiórka to jakieś 15-20 minut pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dam zrobię tak jak piszesz.Czyli sprawdze czy bedzie dzialalo bez tego.Bo jestem pewien ze to jest ten dups który mozna wkretakiem czy kluczem przekrecic.nie ma sensu kupowac calego zamka nie sprawdzajac czy da sie z tym cos jescze zrobic :rolleyes:

ale to dopiero za niecale 2 tygodnie <_< Żona pojechała do polski wczesniej na swieta a ja siedze i tesknie za moja Primerką hehehe

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale to dopiero za niecale 2 tygodnie <_< Żona pojechała do polski wczesniej na swieta a ja siedze i tesknie za moja Primerką hehehe

 

pozdrawiam

 

Hehehehhahhaha za primerką tęsknisz - dobre !!! Jak już się ogarniesz i uda ci się to zrobić to kliknij !

 

 

Pozdrawiam

 

Damian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam!!!!!

Własnie dzisiaj zabrałem sie za ten zamek i DAM miales racje z Tym pierdolnikiem małym z zębatkami.To było zŁamane ale bez tego niestety zamek nie dziala:/

Ja poprostu skleiłem ta czesc i wywiercilem wiertłem 1-ką 2 otworki i ściągnąłem to jeszcze drutem.

Przesmarowałem i narazie jest piekna ,urocza cisza:D

Az z rogalem na twarzy bede otwieral drzwi na parkingu nie obawiajac sie tego ze wszyscy w rejonie 50 metrów beda sie odwracac i patrzec co sie stało.

pozdrawiam wszystkich i dzieki za porady:D

ahhhhhaa SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU...............................UDANEGO SYLWESTRA!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaprogramować tego cholerstwa nie mogę... Będzie już drugi miesiąc jak od czasu do czasu próbuje to zrobić. Szczególnie zastanawia mnie ten punkt:

"2. Przekręć kluczykiem 6 razy w ciągu 10 sekund z pozycji "LOCK" do pozycji "ON" i zostaw z powrotem na "LOCK". " - na innym forum znalazłem opis że trzeba po 6 razie przestawić kluczyk na pozycję ACC. Robiliście tak? Dalej:

3. Wciśnij na kluczyku klawisz "UNLOCK" i przytrzymaj. Naciśnij 3 razy klawisz "LOCK" po czym zwolnij "UNLOCK".(kluczyk wyjęty i trzymany blisko stacyjki) - znalazłem też opis że przyciski trzeba wcisnąć w ciągu 2 sek. - tak robię! Pytanie tylko czy 3 sek liczone od wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki, czy od wciśnięcia UNLOCK? A może od dwukrotnego mrugnięcia?

Mają być otwarte wszystkie drzwi - ja otworzyłem już nawet bagażnik i maskę! Dalej nic... :( :( :(

 

Ps. Mam też problem z alarmem, czytałem na forum i w instrukcji, że jeśli dioda miga powoli to znaczy, że jest uzbrojony - u mnie tak jest, ale wszelkie uderzenia w karoserie, otwarte drzwi, czy nawet otwieranie z kluczyka (bez pilota) nie wzbudza alarmu... Wsiadam do środka, dioda alarmu sobie dalej miga, a syrena milczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesmarowałem i narazie jest piekna ,urocza cisza:D

Az z rogalem na twarzy bede otwieral drzwi na parkingu nie obawiajac sie tego ze wszyscy w rejonie 50 metrów beda sie odwracac i patrzec co sie stało.

pozdrawiam wszystkich i dzieki za porady:D

ahhhhhaa SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU...............................UDANEGO SYLWESTRA!!!!!!

 

 

Super... wydawałoby się, że bez tego zamek zadziała - jednak nie. Ważne, że dałeś radę i jest efekt - ktoby pomyślał, że żabojady tak skopią ten zamek i że tak mały element może narobić tyle hałasu :)

 

Pozdrawiam i również życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM 2010 ROKU !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie zastanawia mnie ten punkt:

"2. Przekręć kluczykiem 6 razy w ciągu 10 sekund z pozycji "LOCK" do pozycji "ON" i zostaw z powrotem na "LOCK". " - na innym forum znalazłem opis że trzeba po 6 razie przestawić kluczyk na pozycję ACC. Robiliście tak? Dalej:

 

 

PRZEKREC KLUCZYKIEM 6 RAZY W CIAGU 10 SEKUND Z POZYCJI "LOCK" NA "ON" I ZOSTAW Z POWROTEM NA "LOCK"....... JAK DOBRZE TO ZROBISZ TO POWINNY MIGNAC 2 RAZY AWARYJNE.WYJMUJESZ KLUCZYK I DZIALASZ(MASZ 2 MINUTY)

 

 

 

- znalazłem też opis że przyciski trzeba wcisnąć w ciągu 2 sek. - tak robię! Pytanie tylko czy 3 sek liczone od wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki, czy od wciśnięcia UNLOCK? A może od dwukrotnego mrugnięcia?

Mają być otwarte wszystkie drzwi - ja otworzyłem już nawet bagażnik i maskę! Dalej nic... :( :( :(

 

 

........ od wcisniecia UNLOCK (tzn przytrzymania bo musisz trzymac go wcisnietego)....

A moze poprostu masz juz wyrobione mikrostyki?? Ja zrobilem tak jak and_pec pisał wyżej.Za 2 mikrostyki zaplacilem 5 zeta.. a wymiana nie wiem ile by wyniosla bo ja dalem znajomemu elektrykowi. Ale to sa groszowe sprawy.A przyciski chodza rewelacyjnie:) W orginalnych mikrostykach sa przyciski gumowe.U mnie sie poprostu ten przycisk ułamał i za holere nie potrafilem kluczyka zaprogramowac.W tych nowych mam przyciski plastikowe.Po wymianie udalo sie za pierwszym razem:)

 

 

a co do drzwi to nie musisz doslownie otwierac wszystkich drzwi.. mają byc otarte wszystkie drzwi centralnym...

 

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

PRZEKREC KLUCZYKIEM 6 RAZY W CIAGU 10 SEKUND Z POZYCJI "LOCK" NA "ON" I ZOSTAW Z POWROTEM NA "LOCK"....... JAK DOBRZE TO ZROBISZ TO POWINNY MIGNAC 2 RAZY AWARYJNE.WYJMUJESZ KLUCZYK I DZIALASZ(MASZ 2 MINUTY)

 

Migają zawsze - to robię ok.

 

........ od wcisniecia UNLOCK (tzn przytrzymania bo musisz trzymac go wcisnietego)....

A moze poprostu masz juz wyrobione mikrostyki?? Ja zrobilem tak jak and_pec pisał wyżej.Za 2 mikrostyki zaplacilem 5 zeta.. a wymiana nie wiem ile by wyniosla bo ja dalem znajomemu elektrykowi. Ale to sa groszowe sprawy.A przyciski chodza rewelacyjnie:) W orginalnych mikrostykach sa przyciski gumowe.U mnie sie poprostu ten przycisk ułamał i za holere nie potrafilem kluczyka zaprogramowac.W tych nowych mam przyciski plastikowe.Po wymianie udalo sie za pierwszym razem:)

 

Ok, tak tez myślałem i tak tez robiłem. Pilot był już u elektronika i mikrostyki były wymieniane - dopatrzył się tam tez jakiegoś uwalonego opornika, więc i jego wymienił - może pilot nadaje teraz na złej częstotliwości? Tak czy inaczej przyciski działają, bo to nawet słychać. Zaczynam podejrzewać, że elektronik coś zepsuł...

No to może czas na update - drugi kluczyk programowałem już wielokrotnie i zawsze działa, więc procedura w moim wykonaniu jest ok. Nie mogę zaprogramować tego naprawianego. Podejrzewam, że w ogóle nie nadaje. Można to jakoś domowym sposobem sprawdzić? Orientuje się ktoś czy to jest pilot radiowy czy na podczerwień? Podobno można do sprawdzenia radio lub tv wykorzystać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.Mam problem z otwieraniem z pilota ponieważ po nacisnięciu otiwerania to otworzy tylko strone od kierowcy a jak nacisne jeszcze raz to słychac jakiś straszny odgłos w tylnich drzwiach od pasażera i są otwarte wszystkie drzwi.Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam problem z otwieraniem z pilota ponieważ po nacisnięciu otiwerania to otworzy tylko strone od kierowcy a jak nacisne jeszcze raz to słychac jakiś straszny odgłos w tylnich drzwiach od pasażera i są otwarte wszystkie drzwi.Proszę o pomoc.

 

Pękła Ci zębata listwa (listewka w zasadzie). Musisz albo zmienić zamek na używany, ale nie wiadomo jaki ma przebieg taka używka i nie wiadomo ile podziała. Ja przechodziłem to samo i zdecydowałem się na wymontowanie zamka i pospawanie uszkodzonego elementu u znajomego, który zajmuje się hobbystycznie spawaniem plastików. Ja miałem ten problem w drzwiach kierowcy, a to oznacza, że ten przeraźliwy dźwięk przy otwieraniu auta słyszałem dwukrotnie (bo drugie naciśnięcie pilota przyciskiem "OTWÓRZ" otwiera już otwarte drzwi kierowcy).

 

Zdejmuj tapicerkę, wyjmij szybę, zdejmuj prowadnicę szyby (nie poplącz linek), później wyjmij zamek. Zamek jest na zatrzaski, dodatkowo posiada zaciśniętą obudowę metalowymi łapkami. Jak rozbierzesz zamek, wyjmij silniczek, pod nim jest owa zębata listwa.

 

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...