Gość bogesnr1 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 czesc Wam. mam taki problem: od jakiegos czasu bateria w pilocie byla coraz slabsza i pilocik łapal z coraz bliższych odległości , ale działało wszyctko(czyli otwieral i zamykal) az pewnego razu niechiał otworzyć (i tak jest do teraz. Musze otwierac kluczykiem,a zamyka normalnie) Myslalem sobie wymienie bateria i bedzie GIT,ale sie mylilem:( może ktos ma jakis pomysl na to??? z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) Trzeba zaprogramować klucz do auta. Nie wiem jak wygląda ta procedura w P12 To jest procedura do P11.144 1. Wszystkie drzwi otwarte, baterie i akumulator w dobrym stanie. 2. Przekręć kluczykiem 6 razy w ciągu 10 sekund z pozycji "LOCK" do pozycji "ON" i zostaw z powrotem na "LOCK". 2. Powinno zamrugać dwa razy kierunkami. 3. Wciśnij na kluczyku klawisz "UNLOCK" i przytrzymaj. Naciśnij 3 razy klawisz "LOCK" po czym zwolnij "UNLOCK".(kluczyk wyjęty i trzymany blisko stacyjki) 4. Mrugnie raz. 5. Jak masz drugi kluczyk to zrób to samo z drugim (jedynie wciskanie guzików). Żaden nie musi być w tym czasie włożony do stacyjki. 6. Po zaprogramowaniu wszystkich kluczyków przekręć do pozycji "ON" dowolny klucz. 7. Zamruga dwa razy WAŻNE Na wciskanie guzików masz po 2 sekundy, tak że paluszki muszą pracować szybko Procedura powinna być opisana w MANUALU do pobrania stąd http://forum.nissank...i-katalogi-obd/ Edytowane 26 Listopada 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dam Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Działa z P12 na 100% - trzeba pamiętać, że zaprogramować trzeba oba kluczyki na raz.(lub więcej jak ktoś ma) Pozdrawiam Damian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogesnr1 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Dzięki wielkie za opis Właśnie teraz bylem w autku i pierwsza próba zakończyła się fiaskiem zatrzymałem się na punkcie 3-im Albo mam za słaby refleks albo za grube palce Jutro popróbuje jak będzie jaśniej na dworze. pozdrawiam i jeszcze raz DZIEKI:D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Możesz mieć wyrobione przyciski w pilocie i nie zawsze łapie jak wciskasz Próbuj nie poddawaj się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogesnr1 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 No i and_pec miałes racje Juz mialem sie poddawac........ palce juz mnie strasznie bolaly az tu nagle upragnione jedno migniecie migaczy hehe i tak mam przynajmniej jeden pilot dzialajacy. bo juz nie staczylo mi czasu na na zaprogramowanie drugiego. Teraz nie lada wyzwanie.............. 2 kluczyki w 2 minuty hehe. pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za porade!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Co do wymiany przycisków polecam skorzystać z serwisu komputerowego, bo tam za taką usługę wezmą taniej. W elektronice pojazdowej krzyczą od 30 zeta, a jak masz wyrobione przyciski to i otwieranie pilotem będzie szło opornie Polecam temat miedzy innymi o naprawie choć zwykłą lutownicą i bez lupy na statywie to tego raczej nie zrobisz http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/31308-p11144w11144-kluczyk-i-pilot/page__view__findpost__p__368795__hl__pilot%20naprawa__fromsearch__1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 (edytowane) Również mam podobny problem. W jednym kluczyku wyrobił mi się całkowicie przycisk do otwierania i po prostu nie otwiera. Zamkynie działa bez zarzutu. W ogóle mam bardzo wyrobione gumki. Zastanawiam się nad zakupem kluczyka w jakimś lepszym stanie i zaprogranowaniem go. Nie wiem, jak w innych modelach nysek, ale w primerze P12 zdecydowanie powinni inaczej rozwiąć tę kwestię gumek. Bardziej widzą mi się jakieś masowe przyciski ze względu na funkcjonalność i trwałość. Edytowane 1 Grudnia 2009 przez Aurelius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogesnr1 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Mam problem tez z piszczacym zamkiem. i mam pytanie od czego różni się ten zamek centralnego http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=844983975 od tego? http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=846903527 czy da rade wsadzic zamek z 2003 rocznika do 2002 albo (co by bylo tanszym rozwiazaniem) wsadzic z Laguny 2 moze ktos wie???? z góry dzieki za odpowiedz:D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dam Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Pewnie się za dużo nie różnią - może długością linki no i ceną Tak na poważnie to były dwa rodzaje z wtyczka na 4 i 6 pinów. Miałem podobny problem przy otwieraniu drzwi, zamek słyszalny był na całym parkingu - przeraźliwy zgrzyt. Kupiłem zamek (6 pinowy), rozebrałem drzwi, wyjąłem szybę, rozkręciłem resztę oraz klamkę i wyjąłem zamek - patrze a u mnie 4 piny Nie poddałem się i rozebrałem zamek - trzeba rozgiąć te blachy w kilku miejscach (nic trudnego) i okazało się, że taki hałas robił taki malutki "pierdolnik" w postaci kawałka plastiku z naciętą zębatką (to było pęknięte). Wymieniłem ten element z zamka w wersji 6 pinowej - pasowało. Jednak o ile dobrze pamiętam ten element nie odpowiadał za samo otwieranie zamka był to jakby ten przełącznik który widać z boku drzwi, który ręcznie wkrętakiem można przekręcić. Wydaje mi się, że jego brak w niczym by nie przeszkadzał, a ty pozbyłbyś się hałasu (zakładając, że u ciebie zgrzyta to samo co u mnie) Pozdrawiam Damian Napisz o efektach - rozbiórka drzwi nie jest tak straszna jak się wydaje - rozbiórka to jakieś 15-20 minut pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogesnr1 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 dam zrobię tak jak piszesz.Czyli sprawdze czy bedzie dzialalo bez tego.Bo jestem pewien ze to jest ten dups który mozna wkretakiem czy kluczem przekrecic.nie ma sensu kupowac calego zamka nie sprawdzajac czy da sie z tym cos jescze zrobic ale to dopiero za niecale 2 tygodnie Żona pojechała do polski wczesniej na swieta a ja siedze i tesknie za moja Primerką hehehe pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dam Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 ale to dopiero za niecale 2 tygodnie Żona pojechała do polski wczesniej na swieta a ja siedze i tesknie za moja Primerką hehehe pozdrawiam Hehehehhahhaha za primerką tęsknisz - dobre !!! Jak już się ogarniesz i uda ci się to zrobić to kliknij ! Pozdrawiam Damian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogesnr1 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Witam!!!!! Własnie dzisiaj zabrałem sie za ten zamek i DAM miales racje z Tym pierdolnikiem małym z zębatkami.To było zŁamane ale bez tego niestety zamek nie dziala:/ Ja poprostu skleiłem ta czesc i wywiercilem wiertłem 1-ką 2 otworki i ściągnąłem to jeszcze drutem. Przesmarowałem i narazie jest piekna ,urocza cisza:D Az z rogalem na twarzy bede otwieral drzwi na parkingu nie obawiajac sie tego ze wszyscy w rejonie 50 metrów beda sie odwracac i patrzec co sie stało. pozdrawiam wszystkich i dzieki za porady:D ahhhhhaa SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU...............................UDANEGO SYLWESTRA!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mack Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Ja zaprogramować tego cholerstwa nie mogę... Będzie już drugi miesiąc jak od czasu do czasu próbuje to zrobić. Szczególnie zastanawia mnie ten punkt: "2. Przekręć kluczykiem 6 razy w ciągu 10 sekund z pozycji "LOCK" do pozycji "ON" i zostaw z powrotem na "LOCK". " - na innym forum znalazłem opis że trzeba po 6 razie przestawić kluczyk na pozycję ACC. Robiliście tak? Dalej: 3. Wciśnij na kluczyku klawisz "UNLOCK" i przytrzymaj. Naciśnij 3 razy klawisz "LOCK" po czym zwolnij "UNLOCK".(kluczyk wyjęty i trzymany blisko stacyjki) - znalazłem też opis że przyciski trzeba wcisnąć w ciągu 2 sek. - tak robię! Pytanie tylko czy 3 sek liczone od wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki, czy od wciśnięcia UNLOCK? A może od dwukrotnego mrugnięcia? Mają być otwarte wszystkie drzwi - ja otworzyłem już nawet bagażnik i maskę! Dalej nic... :( Ps. Mam też problem z alarmem, czytałem na forum i w instrukcji, że jeśli dioda miga powoli to znaczy, że jest uzbrojony - u mnie tak jest, ale wszelkie uderzenia w karoserie, otwarte drzwi, czy nawet otwieranie z kluczyka (bez pilota) nie wzbudza alarmu... Wsiadam do środka, dioda alarmu sobie dalej miga, a syrena milczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dam Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Przesmarowałem i narazie jest piekna ,urocza cisza:D Az z rogalem na twarzy bede otwieral drzwi na parkingu nie obawiajac sie tego ze wszyscy w rejonie 50 metrów beda sie odwracac i patrzec co sie stało. pozdrawiam wszystkich i dzieki za porady:D ahhhhhaa SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU...............................UDANEGO SYLWESTRA!!!!!! Super... wydawałoby się, że bez tego zamek zadziała - jednak nie. Ważne, że dałeś radę i jest efekt - ktoby pomyślał, że żabojady tak skopią ten zamek i że tak mały element może narobić tyle hałasu Pozdrawiam i również życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM 2010 ROKU !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogesnr1 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Szczególnie zastanawia mnie ten punkt: "2. Przekręć kluczykiem 6 razy w ciągu 10 sekund z pozycji "LOCK" do pozycji "ON" i zostaw z powrotem na "LOCK". " - na innym forum znalazłem opis że trzeba po 6 razie przestawić kluczyk na pozycję ACC. Robiliście tak? Dalej: PRZEKREC KLUCZYKIEM 6 RAZY W CIAGU 10 SEKUND Z POZYCJI "LOCK" NA "ON" I ZOSTAW Z POWROTEM NA "LOCK"....... JAK DOBRZE TO ZROBISZ TO POWINNY MIGNAC 2 RAZY AWARYJNE.WYJMUJESZ KLUCZYK I DZIALASZ(MASZ 2 MINUTY) - znalazłem też opis że przyciski trzeba wcisnąć w ciągu 2 sek. - tak robię! Pytanie tylko czy 3 sek liczone od wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki, czy od wciśnięcia UNLOCK? A może od dwukrotnego mrugnięcia? Mają być otwarte wszystkie drzwi - ja otworzyłem już nawet bagażnik i maskę! Dalej nic... :( ........ od wcisniecia UNLOCK (tzn przytrzymania bo musisz trzymac go wcisnietego).... A moze poprostu masz juz wyrobione mikrostyki?? Ja zrobilem tak jak and_pec pisał wyżej.Za 2 mikrostyki zaplacilem 5 zeta.. a wymiana nie wiem ile by wyniosla bo ja dalem znajomemu elektrykowi. Ale to sa groszowe sprawy.A przyciski chodza rewelacyjnie:) W orginalnych mikrostykach sa przyciski gumowe.U mnie sie poprostu ten przycisk ułamał i za holere nie potrafilem kluczyka zaprogramowac.W tych nowych mam przyciski plastikowe.Po wymianie udalo sie za pierwszym razem:) a co do drzwi to nie musisz doslownie otwierac wszystkich drzwi.. mają byc otarte wszystkie drzwi centralnym... POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mack Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 PRZEKREC KLUCZYKIEM 6 RAZY W CIAGU 10 SEKUND Z POZYCJI "LOCK" NA "ON" I ZOSTAW Z POWROTEM NA "LOCK"....... JAK DOBRZE TO ZROBISZ TO POWINNY MIGNAC 2 RAZY AWARYJNE.WYJMUJESZ KLUCZYK I DZIALASZ(MASZ 2 MINUTY) Migają zawsze - to robię ok. ........ od wcisniecia UNLOCK (tzn przytrzymania bo musisz trzymac go wcisnietego).... A moze poprostu masz juz wyrobione mikrostyki?? Ja zrobilem tak jak and_pec pisał wyżej.Za 2 mikrostyki zaplacilem 5 zeta.. a wymiana nie wiem ile by wyniosla bo ja dalem znajomemu elektrykowi. Ale to sa groszowe sprawy.A przyciski chodza rewelacyjnie:) W orginalnych mikrostykach sa przyciski gumowe.U mnie sie poprostu ten przycisk ułamał i za holere nie potrafilem kluczyka zaprogramowac.W tych nowych mam przyciski plastikowe.Po wymianie udalo sie za pierwszym razem:) Ok, tak tez myślałem i tak tez robiłem. Pilot był już u elektronika i mikrostyki były wymieniane - dopatrzył się tam tez jakiegoś uwalonego opornika, więc i jego wymienił - może pilot nadaje teraz na złej częstotliwości? Tak czy inaczej przyciski działają, bo to nawet słychać. Zaczynam podejrzewać, że elektronik coś zepsuł... No to może czas na update - drugi kluczyk programowałem już wielokrotnie i zawsze działa, więc procedura w moim wykonaniu jest ok. Nie mogę zaprogramować tego naprawianego. Podejrzewam, że w ogóle nie nadaje. Można to jakoś domowym sposobem sprawdzić? Orientuje się ktoś czy to jest pilot radiowy czy na podczerwień? Podobno można do sprawdzenia radio lub tv wykorzystać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldi1984 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Witam.Mam problem z otwieraniem z pilota ponieważ po nacisnięciu otiwerania to otworzy tylko strone od kierowcy a jak nacisne jeszcze raz to słychac jakiś straszny odgłos w tylnich drzwiach od pasażera i są otwarte wszystkie drzwi.Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Witam.Mam problem z otwieraniem z pilota ponieważ po nacisnięciu otiwerania to otworzy tylko strone od kierowcy a jak nacisne jeszcze raz to słychac jakiś straszny odgłos w tylnich drzwiach od pasażera i są otwarte wszystkie drzwi.Proszę o pomoc. Pękła Ci zębata listwa (listewka w zasadzie). Musisz albo zmienić zamek na używany, ale nie wiadomo jaki ma przebieg taka używka i nie wiadomo ile podziała. Ja przechodziłem to samo i zdecydowałem się na wymontowanie zamka i pospawanie uszkodzonego elementu u znajomego, który zajmuje się hobbystycznie spawaniem plastików. Ja miałem ten problem w drzwiach kierowcy, a to oznacza, że ten przeraźliwy dźwięk przy otwieraniu auta słyszałem dwukrotnie (bo drugie naciśnięcie pilota przyciskiem "OTWÓRZ" otwiera już otwarte drzwi kierowcy). Zdejmuj tapicerkę, wyjmij szybę, zdejmuj prowadnicę szyby (nie poplącz linek), później wyjmij zamek. Zamek jest na zatrzaski, dodatkowo posiada zaciśniętą obudowę metalowymi łapkami. Jak rozbierzesz zamek, wyjmij silniczek, pod nim jest owa zębata listwa. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.